💎p.o.v. Gwenn💎
We liggen hier nu al zo'n anderhalf uur. Gewoon pratend over het leven, onze relatie, de toekomst. Alles is bijna wel naar voren gekomen. Het is net alsof we elkaar beter aan het leren kennen zijn, als een soort eerste date.
"Het begint langzaam aan al te schemeren" Zeg ik zachtjes tegen Harry. Ik wrijf over mijn armen omdat het toch wel wat kouder begint te worden."Heb je het koud?" Tuurlijk heeft Harry het door. Ik kijk naar hem en glimlach dan. "Een klein beetje." Harry staat op en loopt richting de auto.
De auto staat wat verderop en ik kan ook niet goed zien wat Harry aan het doen is maar het lijkt erop alsof hij niet alleen een deken of zoiets aan het pakken is. Hij loopt met volle handen terug.
Als hij dichterbij komt zie ik eindelijk wat hij nog meer heeft gepakt. Een radio. Met allerlei cd's komt hij terug.
Hij gooit de deken naar mijn hoofd waardoor ik begin te lachen, ik wikkel mezelf in de deken en pak dan de cd's aan die Harry aan mij geeft.
10 songs to show you my love
10 songs to show you how much you mean to me
10 songs for your birthday
10 songs that can be ours
10 songs where you can sing very loud (please don't)Ik kijk met een glimlach naar Harry. "Heb je deze zelf gemaakt?" Hij knikt en komt naast me zitten, wrijvend over de deken zodat ik het nog warmer krijg. "Ik vond het wat persoonlijker dan gewoon een cd waar we toch meerdere nummers door gaan spoelen." Ik kijk in zijn ogen en zie een kleine twinkeling.
Zijn lach, de kleur van zijn ogen, de twinkeling in zijn ogen. Alles aan hem is zo mooi aan hem. Hij is zo mooi van binnen en buiten. Ik heb nog nooit iemand gekend die met zo veel respect met anderen omgaat. Niemand die zo liefdevol naar iedereen is.
Ik doe mijn ogen dicht en pak een cd uit de stapel. Als ik mijn ogen open doe zie ik dat ik '10 songs to show you how much you mean to me' heb gekozen. Ik doe hem in de radio en zet hem aan. Langzaam hoor ik de stem van Ed Sheeran, ik luister even en hoor dan het 'hearts don't break around here is'
Ik sla de deken ook om Harry en knuffel mezelf tegen hem aan. "Wist je al dat ik van je houd?" Zeg ik zachtjes tegen Harry. "Hmm ik had wel zo'n vermoede" Allebei beginnen we te lachen. Daarna zijn we stil. We luisteren naar de muziek en genieten van elkaars aanwezigheid.
"Had je alle fotolijstjes al bekeken?" Hoor ik Harry dan na een tijdje vragen. Ik schud mijn hoofd en volg dan Harry als hij gaat staan. Ondertussen komt 'Love in the dark' van Adele. "Toepasselijk" hoor ik Harry zachtjes mompelen waardoor ik grinnik.
Harry loopt naar de andere kant van de boom. Ik loop naar hem en kijk naar een foto van Harry en mij. "Ken je deze foto nog?" Vraagt Harry mij. Ik knik en kijk dan naar hem. "Dit was toen in het park. We hadden chocomelk gedronken en jij vond het grappig om een foto te maken waar we allebei slagroom op onze neus hadden" Harry knikt en loopt naar de volgende foto.
"Ken je deze nog?" Ik kijk even goed en knik dan twijfelend. "Dit was toch de eerste keer dat ik bij jou bleef slapen. Jij wilde persee een foto maar kwam op dat idee toen ik mijn tanden aan het poetsen was. Niet veel later belande er toen een zuigzoen op die plek waar jij me hier een kusje geeft." Harry lacht en knikt dan. "klopt"
Ik loop door naar de volgende en de tranen springen in mijn ogen. Het is een foto van mijn familie met Harry. "Waarom heb je deze erbij gedaan?" Vraag ik zachtjes. Harry komt naast me staan en knuffelt me. "Ik wilde dat je familie ook bij dit speciale moment was. Ik ben je familie zo dankbaar dat ze mij zo in jullie familie hebben ontvangen. Ze behandelen mij als hun eigen kind en ik ben ze daar zo dankbaar voor." Ik glimlach en pink een traantje weg.
Ik loop door naar de volgende foto en zie daar een foto van mezelf die slaapt. "En wanneer heb je deze genomen?" Vraag ik lachend. Harry kijkt met ondeugende ogen naar mij. "Toen jij in slaap was gevallen nadat wij voor het eerst seks hebben gehad. Je lag in mijn shirt, je was zo mooi ik kon niet anders dan een foto maken" Ik voel dat ik een beetje begin te blozen.
We komen bij de laatste foto aan. Een foto van mij en Harry zoenend op een bruggetje. Deze foto had Niall toen van ons gemaakt dat weet ik nog. "Deze foto heb ik erbij gedaan, omdat het een van mijn favorieten van ons samen is. Het lijkt een geplande foto, maar allebei wisten we niet dat hij gemaakt werd. Alles op deze foto is gewoon perfect, zoals het zou moeten" Ik glimlach naar Harry en druk mijn lippen op die van hem. Hij vraagt toestemming die ik hem met alle liefde geef. Het is geen lustvolle zoen, het is een liefdevolle zoen. Eentje om te laten merken hoeveel hij van mij houdt.
"Kijk de zon begint langzaam aan onder te gaan" Hoor ik Harry zachtjes zeggen als hij terug trekt. Ik draai me om en kijk naar de zon. Ik voel hoe Harry zijn handen van achteren om me heen slaat.
"Heb ik je ooit verteld hoeveel ik van je houd?" Hoor ik hem zachtjes in mijn oor fluisteren. Ik reageer er niet op, want ik weet dat hij mijn antwoord weet. Tuurlijk heeft hij dat gezegd, vaak genoeg.
"Ik hou van je met heel mijn lichaam van je, sommige dingen zelfs nog meer" Ik voel hem grijnzen tegen mijn huid aan. "Ik hou van je prachtige ogen, van de glinstering die ze krijgen als ik je een compliment geef. Ik hou van je prachtige gezicht die vaak rood kleurt als ik je iets dirty vertel. Ik hou van de manier hoe jouw lichaam op die van mij reageert. Ik hou van je lach, zeker als je geen geluid maakt en alleen maar beweegt. Ik hou van je stomme grapjes. Ik hou van je schattige neusje. Ik hou van je prachtige haar, ook al heb ik soms haren in mijn gezicht. Ik hou van je blik op de wereld, ik hou van je prachtige karakter." Ik voel dat hij mijn lichaam loslaat. Het feit dat hij dit tijdens een zonsondergang doet maakt het alleen nog maar romantischer. We hebben elkaar niet aangekeken, alleen maar naar elkaar geluisterd.
"Ik hou van JOU Gwenn van Veen" Het is stil, een lange stilte. Ik heb tranen in mijn ogen en draai me om, om Harry een kus te geven. Maar zodra ik me omdraai zie ik iets wat ik nooit had verwacht. Mijn mond valt open en al mijn tranen beginnen spontaan te stromen.
"Lieve lieve lieve lieve lieeeve Gwenn. Wil je mij alsjeblieft de gelukkigste man op aarde maken? Ik weet dat we jong zijn, maar dit betekend niet dat we meteen binnen een jaar moeten gaan trouwen. Ik wil je al mijn liefde laten zien door dit en ik wil je laten weten dat je nooit meer van mij af komt want ik wil mijn leven met je delen.....Lieve Gwenn wil je alsjeblieft met mij trouwen?"
JE LEEST
Letters || H. S.
FanfictionGwenn van der Veen is een meisje van 17 jaar, niets speciaals. Ze gaat naar school. Heeft haar puber problemen. Haar ouders werken hard en haar broertje Thomas is in de stres fase van de brugklas. Heel normaal, maar Gwenn krijgt af en toe brieven va...