Part 37.

287 20 2
                                    

💎p.o.v. Gwenn💎

Harry is woedend. Niet op mij, maar op Liam. Ik heb hem nog nooit zo boos gezien en ik ben wel een beetje bang wat hij gaat doen als hij Liam misschien ziet.

"Die klootzak moet echt niet in je buurt komen ik breek al zijn botten die hij heeft als twijgjes." Hij knijpt zijn handen bij elkaar uit woede. Ik pak zijn vuisten in mijn handen en ontvouw ze rustig. Hij gaat straks zichzelf nog pijn doen uit zijn woede.

"Echt hoor Gwenn hij hoeft maar in je buurt te komen of je weer proberen te zoenen. Die kerel gaat dat niet overleven ik kan me dan echt niet inhouden." Ik glimlach lief naar Harry. Het is fijn om te weten dat hij zo veel om me geeft.

"Lieverd rustig aan. Straks doe je jezelf nog pijn" ik geef een klein kusje op zijn hand en kijk dan in zijn ogen. Hij kijk me recht in mijn ogen en ik zie hoe zijn ogen naar mijn lippen gaan en dan weer terug. Ik bijt op mijn lip en doe dan hetzelfde als hij net deed.

Harry's handen plaatsen zich naar mijn haar en ik zie hoe zijn gezicht dichterbij komt. Ik voel zijn zachte lippen op die van mij en al snel vraagt hij om toestemming.

Mijn handen vinden hun weg naar zijn nek en ik voel dat in onze passie een beetje agressie van Harry er door zit. Hij is veel ruwer dan normaal, maar het is op dit moment niet erg of zoiets.

Zijn handen zakken af naar mijn kont en ik voel hoe hij er zachtjes in knijpt. Hij trekt iets terug en kijkt me aan. "Ben je nog maagd?" Fluistert hij zachtjes en ik schrik een beetje van zijn vraag.

Ik knik langzaam en voel hoe zijn handen rustig over mijn rug kriebelen. "Wil je verder of vind je dat nog spannend?"

"Eerlijk antwoorden" zegt hij na een kleine stilte. Het is niet dat ik niet verder wil, het is niet dat ik het niet met Harry wil doen, maar ik ben bang. Ik heb altijd gelezen dat het heel veel pijn doet en Louis had ook een keer gezegd, ik weet nog steeds niet waarom hij me dat heeft verteld, dat hij een keer iemand had ontmaagd maar dat ze zo veel pijn had dat ze de week daarna nog steeds niet normaal kon lopen.

Ik kijk Harry aan en slik dan even. "Ik wil wel..." onbewust kijk ik weg van Harry en speel ik met mijn vingers. "Maar?" Vraagt hij terwijl hij met zijn vinger mijn hoofd weer omhoog haalt.

"Ik ben bang dat het pijn doet" zeg ik zachtjes, ik weet niet of hij het kon horen of niet. Hij lijkt het te horen en drukt een klein kusje op mijn lippen.

"En als ik er nou rekening mee hou? Stop als het te veel pijn doet en gewoon ervoor zorg dat je dit nooit gaat vergeten. Wil je niet, ook goed maar ik weet dat ik er alles aan zou willen doen dat jouw eerste keer geweldig word en dat je het nooit meer zou willen vergeten"

Ik begin te blozen van zijn woorden. Het is lief dat hij er rekening mee houd en ik heb nu ook echt een grotere twijfel dan ooit, want ik ben écht bang voor die pijn.

"Lieverd je moet niet he. Als je er nog niet klaar voor ben respecteer ik dat. Ik ga je niet dwingen." Hij geeft me weer een klein kusje, en dat had ik blijkbaar gewoon nodig als overtuiging. Die woorden. Dat ik niet moet, dat hij me respecteert.

Ik knik naar hem en hij lijkt te begrijpen wat ik ermee bedoel. "Weet je het zeker?" Weer knik ik en hij glimlacht lief naar me. "Ik ga het de mooiste avond ooit voor je maken"

Het is ook wel fijn dat hij niet meteen weer vol bezig gaat, dat hij dit soort dingen zegt maakt het juist makkelijker voor mij.

Hij pakt me stevig vast en drukt zijn lippen op die van mij. Zijn tong vraagt toestemming terwijl hij tegen me aan het schuren is en mijn handen vinden hun weg naar zijn haar.

Langzaam verplaatst hij ons naar het bed. Ik kijk hem in zijn ogen aan, ze staan duister door de lust maar het maakt hem zo sexy. Hij gooit mijn shirt als hij hem uit heeft op de grond en hij neemt mijn lichaam even in zich op waarbij ik hem in zichzelf hoor vloeken.

Hij zet een stap dichter naar me toe en zijn mond verplaatst zich naar mijn nek. Een kreun kan ik niet onderdrukken en ik voel zijn grijns tegen mijn lichaam aan.

Hij begint weer te schuren en het begint me te irriteren dat hij nog een shirt aanheeft waardoor ik die uittrek. Ik laat een spoor kusjes vanaf zijn nek langzaam naar beneden voordat ik voor hem neer hurk. Ik hoor hem hard slikken als ik zijn knoop open maak.

"Godsamme Gwenn je bent zo sexy zo. Het is dat ik rustig met je ga doen en dat ik wil dat het perfect word maar ik zou je zo hard willen neuken nu" ik schrik van zijn opmerking maar probeer het niet te laten merken en het te negeren.

Hij helpt me met zijn broek naar beneden doen en ik zit recht voor een gigantische bobbel in zijn broek.

Ik pak de rand van zijn onderbroek vast en weer hoor ik hem hard slikken. Ik trek rustig zijn onderbroek naar beneden en schrik wel van wat ik zie. Hij is zo verdomd groot, dat gaat zo echt pijn doen.

Ik probeer mijn gedachten op nul te zetten en neem hem in mijn mond. "Godverdomme" hoor ik hard van Harry vandaan komen. Hij pakt zachtjes mijn hoofd vast en begint met begeleiden van mijn bewegingen.

"Gwenn je moet nu echt stoppen anders kom ik zo al" ik doe wat hij zegt en ga langzaam weer staan.

"Zo, nu ga ik jouw laten genieten"

Letters || H. S.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu