💎p.o.v. Gwenn💎
Als iedereen eindelijk weg is hebben Harry en ik eindelijk de woonkamer voor onszelf. "Hoe vond je vanavond?" Hoor ik Harry vragen terwijl hij met mijn vingers speelt. Ik kijk naar hem, maar zijn blik is diep gefocust op mijn vingers waardoor ik zachtjes grinnik.
"Het was erg gezellig, beste verjaardag die ik ooit heb gehad" Er komt een trotse glimlach op Harry's gezicht. Ik haal een plukje haar uit zijn gezicht waardoor eindelijk zijn blik op mij gericht is.
"Waar gingen je ouders nou naartoe dan?" Hij komt wat dichter tegen mij aanzitten. Ik pak zijn hand vast en kijk naar de tatoo's op zijn arm.
"Ze gingen richting mijn oma, die moet morgen vroeg naar het ziekenhuis dus mijn ouders blijven daar slapen" Ik zie hem knikken. "En Thomas heb ik subtiel naar Nina gestuurd" Harry begint te lachen en kijkt me daarna met een grote grijns aan.
"Dus we hebben het huis voor ons alleen?" Zijn grijns word alleen maar groter als ik knik en voordat ik het weet drukt Harry zijn lippen op die van mij. Als hij even terug trekt sta ik op en trek ik hem mee naar boven. Ik weet dat dit niet zijn bedoeling was, maar die kerel moet maar eens leren z'n erectie kalm te houden.
Ik begin te lachen om mijn eigen gedachten en sluit de deur achter Harry zodra hij ook in mijn kamer staat. Ik blijf tegen de muur leunen en voel Harry's lichaam tegen die van mij aankomen. Zijn erectie is al aardig actief, maar ik ga proberen het zo lang mogelijk op mijn manier te laten verlopen.
Zijn tong vraagt toestemming die ik hem meteen geef. Mijn handen verplaats ik naar zijn haar terwijl zijn handen langzaam richting mijn heupen gaan. Ik hoor Harry wat mompelen, maar kan het niet goed verstaan.
Harry leid ons richting mijn bed en laat zich achterover vallen waardoor ik bovenop lig. "Ik wil on top" Fluister ik zachtjes als ik terug trek. Ik hoor Harry slikken en knikken. Hij bijt op zijn lip en grijnst dan. Ik trek mijn shirt uit en zijn blik verroerd geen centimeter.
"Damn baby" Zijn stem klinkt schor door zijn lust waardoor ik grinnik. Ik trek hem omhoog en ga op zijn schoot zitten. Mijn lippen ontmoeten die van hem weer, ik vraag snel toestemming en merk aan Harry dat hij een beetje overrompeld wordt door de leiding die ik nu heb. Ik breng zijn handen richting mijn bh bandje. Hij begrijpt de hint en maakt hem dan los.
Mijn handen gaan weer door Harry's haar. Zachtjes trek ik eraan want ik weet ondertussen dat hij dat fijn vind. Harry's handen hebben hun weg richting mijn borsten gevonden en beginnen ermee te spelen. Voordat ik het doorheb verlaat een kreun mijn mond.
Harry trekt terug en kijkt me grijnzend aan. "Girl your neighborns will know my name after tonight" Zijn lippen verstoppen zich daarna in mijn nek. Hij weet precies waar mijn sweetspot zit, dus het duurt niet lang voordat ik voel hoe een zuigzoen daar wordt geplaatst.
Ik trek aan zijn shirt als teken dat hij die uit moet doen. Hij begrijpt het en trekt hem uit. Nu is het mijn beurt om een zuigzoen bij hem neer te zetten. Ik hoor hem in zichzelf vloeken waardoor ik een trotse glimlach op mijn gezicht krijg.
Harry zet me van zijn schoot en trekt zijn broek uit. Ik volg zijn bewegingen terwijl ik langzaam mijn broek uitdoe. Ik kijk naar hem en bijt dan op mijn lip, ik weet dat hij daar gek van wordt. Het is zo makkelijk om hem nu te plagen nu ik weet wat hij leuk vind en weet waar hij niet tegen kan.
"Godsamme" Harry komt weer bij me zitten en zet me op zijn schoot. Ik beweeg mijn heupen terwijl ik ondertussen weer een spoor van kusjes in zijn nek zet. Ik voel hoe zijn lichaam reageert op mij, hij merkt waarschijnlijk ook wel hoe die van mij reageert op zijn bewegingen.
Ik kruip van zijn schoot af en trek heel langzaam zijn boxer naar beneden. Zijn erectie toont zich meteen en ik slik even. Het maakt niet uit hoevaak we dit doen, ik zou altijd blijven schrikken hoe groot hij is. Ik zet vanaf zijn buik allerlei kusjes naar beneden totdat ik dicht bij zijn erectie ben.
Ik kijk Harry nog recht in zijn ogen aan voordat ik hem in mijn mond neem. Zijn hoofd slaat achterover en ik hoor hem zachtjes 'godverdomme' zeggen waardoor ik grinnik. Langzaam beweeg ik mijn hoofd en hoor ik een kreun uit Harry's mond komen. Langzaam blijf ik bewegen want ik weet dat hij daar meer van geniet dan als ik het snel doe.
"Godver Gwenn als je zo door gaat kom ik zometeen al" Ik grinnik en stop dan. Zodra ik ben gestopt duwt Harry me richting zijn heupen en trekt hij aan mijn slipje, die hij niet uit krijgt. "Is iemand ongeduldig?" Plaag ik hem, ik krijg een serieuze blik van hem waardoor ik begin te lachen.
"Ik bepaal vanavond alles baby" Fluister ik bij zijn oor en ik zie hoe kippenvel over zijn lichaam verspreid. "God Gwenn ik wil je zo hard nemen nu" Ik grinnik en geef hem een klein kusje op zijn lippen. "Jammer joh, we doen het op mijn manier" Zeg ik plagend. Ik weet ook wel dat het anders gaat aflopen en dat hij toch nog zijn zin krijgt.
Langzaam stap ik van zijn schoot af. Harry volgt elke beweging die ik maak, zijn ogen blijven contact houden met die van mij als ik mijn slipje uittrek. Zelf met alleen een blik kan hij me al gek maken.
Ik loop weer richting Harry en ga weer op zijn heupen zitten. Met wat hulp van Harry laat ik me op hem zakken. Ik vloek in mezelf en begin dan langzaam te bewegen. Harry vloekt en kijkt me dan recht in mijn ogen aan.
"Zo gaan we echt niet doen jonge dame" Zegt hij dan na een tijdje. Hij draait ons om waardoor hij weer boven is en begint harder te bewegen. Ik denk dat hij gelijk gaat krijgen dat de buren zijn naam gaan leren kennen.
JE LEEST
Letters || H. S.
FanfictionGwenn van der Veen is een meisje van 17 jaar, niets speciaals. Ze gaat naar school. Heeft haar puber problemen. Haar ouders werken hard en haar broertje Thomas is in de stres fase van de brugklas. Heel normaal, maar Gwenn krijgt af en toe brieven va...