Part 87.

150 12 0
                                    

💎p.o.v. Gwenn💎

Ik stap bij Harry in de auto. Hij lijkt een beetje afwezig, of beter gezegd meer in zijn eigen wereldje. Maar ik trek het me niet aan.

"Wat gaan we nou doen?" Harry is ondertussen al 5 minuten aan het rijden en ik word echt heel erg nieuwsgierig.

"Wacht nou maar nieuwsgierig aagje" ik zucht diep en kijk dan naar buiten. Het is een mooie dag voor een novemberdag. Het is wel fris, maar het zonnetje schijnt wel.

Als we ondertussen al 15 minuten aan het rijden zijn begin ik echt nieuwsgierig te worden. Ik probeer stiekem Harry's telefoon te pakken om te kijken of het daar op staat.

Als mijn hand richting zijn telefoon gaat krijg ik al meteen een blik van Harry. "Wat was je plan?" Ik trek mijn hand weg en trek een pruillipje. "Dacht je echt dat ik dit op mijn telefoon zou hebben?" Ik knik en kijk dan naar hem.

"Niet?" Harry schud lachend zijn hoofd. "Ik ken je ondertussen wel een beetje." Ik trek een pruillipje en kijk naar hem.

"Hoe heb je het dan geregeld?" Misschien dat ik zo iets uit hem krijg? Het is de poging altijd waard.

"Laptop" zegt hij simpel. Ik zucht, klinkt ook wel logisch. Ik ga weer naar buiten kijken en zie het prachtige landschap langs me voorbij gaan.

"We zijn er bijna" hoor ik Harry dan zachtjes zeggen. Ik kijk om me heen maar kan eigenlijk geen bewoond stukje land zien. "Huh?" Ik kijk Harry verbaasd aan die alleen maar grinnikt.

"Wacht nou maar" ik kijk om me heen maar kan nergens een herkenningspunt vinden. Harry slaat ineens linksaf en het is net alsof we nog meer buiten de bewoonde wereld zijn.

Dan stopt Harry zijn auto ineens aan de zijkant van de weg. Er staat een klein parkeervak waar niet meer dan 1 auto in had kunnen staan.

"Blijf heel even zitten" zegt Harry zachtjes voordat hij mij een kus geeft. Hij verlaat de auto en uk zit hier nu dan in mijn eentje. Ik pak mijn telefoon erbij. Het is gelukkig niet zo ver van de bewoonde wereld dat ik geen signaal heb.

Harry opent mijn deur dan en steekt zijn hand naar me uit. "Komt u mee mevrouw?" Ik grinnik en knik dan terwijl ik zijn hand vastpak.

Ik kijk om me heen. Boom, boom, grote boom, boom. Meer valt er eigenlijk niet te zien. Mijn oog valt nog een keer op de grotere boom en dan zie ik het. 

De boom is versiert met allerlei mooie lichtjes en foto's. Er licht een kleedje op de grond met allerlei eten en drinken erop verspreid. Vooral drank, nu mag het tenminste. 

Ik kijk met een grote glimlach naar Harry en knuffel hem snel. Hij tilt me op waardoor ik mijn benen om hem heen sla. "Harry dit is prachtig, bedankt" Ik geef hem een lange kus waarna Harry me weer op de grond neerzet. 

"Je hoeft me niet te bedanken, dit is je cadeautje nog niet" Ik kijk hem vragend aan. "Niet?" Harry schud zijn hoofd. "Maar? Maar? Huh?" Harry begint te lachen waardoor ik hem aan blijf kijken, nog steeds niet wetend wat er nou eigenlijk gebeurt . 

"Je bent 18 geworden, ik ga je echt geen picknick voor je verjaardag geven" Harry leid me richting het kleedje en gaat erop zitten. Hij schenkt een glas wijn voor me in terwijl ik ga zitten. "Ik dacht dat dit mijn cadeau zou zijn?" Denk ik nog hardop na. Harry geeft me lachend mijn glas.

"Harry je hebt toch niet veel geld voor me uitgegeven?" Ik zie hem zuchten terwijl hij een kus op mijn lippen drukt. "Dat gaat jou helemaal niets aan, en als ik dat heb gedaan is het al het geld waard" Ik zucht en neem dan een slok van mijn drinken. 

Ik wil gewoon niet dat hij veel geld aan mij uitgeeft. Hij doet altijd al zoveel voor mij. Betaald al best veel voor me, zelfs als ik het niet wil. En dan verdien ik het eigenlijk niet om ook nog een duur cadeautje te krijgen. 

"Denk er nou maar niet te veel over, ik heb het geld uitgegeven wat jij voor mij waard bent en het is mijn keuze dus hou er maar over op" Hij drukt me tegen hem aan en geeft mijn voorhoofd een kus.

"Ik vind het niet fijn als je veel geld aan mij uitgeeft" Zeg ik zachtjes. Ik voel zijn blik op mij landen waardoor ik omhoog kijk. "Ik heb zelf ook geld" Zeg ik zachtjes, ergens wil ik het niet kwijt. Ik ben bang dat we misschien in een discussie raken en dat is het laatste wat ik wil op mijn verjaardag. 

"Baby, dat weet ik maar ik verwen je gewoon graag." Ik glimlach en kijk weer naar beneden. "Laat mij jou dan af en toe ook eens verwennen..." Harry tilt mijn hoofd weer omhoog zodat ik hem aan kan kijken.

"Als jij je daar dan prettiger bij voelt vind ik dat helemaal niet erg, zolang je maar niet iets wat duur is koopt" Ik lach terwijl ik mijn ogen rol. "En jij mag dat wel?" Hij knikt trots waardoor ik lach. "Je bent ook wel echt een lekkere Styles" 

"Nou zo lekker vind je me niet hoor...." Ik weet meteen waar hij op doelt waardoor ik begin te lachen. "Nee soms ben je ook echt nasty" Harry lacht en drukt me nog steviger tegen hem aan.

"Wanneer krijg ik mijn cadeautje dan? Ik wil het best graag weten." Ik probeer me uit Harry's knuffel te wringen, wat mislukt. 

"Je krijgt hem vanzelf...nu wil ik hier gewoon zijn. Met jou naast mijn zeide, deze heerlijk wijn waar we te veel van gaan drinken en de zonsondergang die over 2 uur en 34 minuten gaat beginnen" Ik kijk hem fronsend aan.

"Hoe weet jij zo precies wanneer de zonsondergang gaat beginnen" Harry begint te lachen, gevolgd door mij. 

"Tja misschien heb ik het wel opgezocht voor een bepaalde reden ik zou het niet weten."

Letters || H. S.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu