💎p.o.v. Gwenn💎
Heel mijn dag is overhoop gehaald. Het voelt alsof 5 weken in 1 dag zijn geplaatst, maar het is geweldig. Nooit gedacht dat het zo zou lopen. Eigenlijk had ik deze dag überhaupt niet verwacht want ik had nooit verwacht dat Harry die brieven zou schrijven, terwijl nu ik erop terug kijk was dat eigenlijk best raar. Ik ontmoette Harry op de meest random plaats, kende hem niet, maar toch voelde het alsof ik hem al kende. Wat blijkbaar dus ook zo was.
"Gwenn? Joehoee" ik voel allemaal prikjes in mijn buik waardoor ik uit mijn gedachten wordt gehaald en verander in een of andere ninja. "Doe dat nooit meer" lach ik naar Harry. Ik zie hem uitdagend naar me kijken waardoor ik al voel hangen wat er gaat komen. Hij begint me te kietelen en ik probeer er onderuit te komen wat niet lukt.
Ik lach het uit en zodra er een mogelijkheid is om hem te ontkomen ren ik weg naar mijn kamer. Ik leun tegen mijn deur aan in de hoop dat Harry de deur niet open krijgt.
Ik hoor hem lachend de trap opkomen waardoor ik automatisch begin te glimlachen. "Je weet dat je nu een grote fout hebt gemaakt he" lacht Harry. En hij heeft gelijk, als hij die deur openkrijgt dan heb ik een groot probleem.
Zoals verwacht duurt het niet heel erg lang voordat hij de deur open krijgt. Als je al naar hem kijkt zie je zijn gespierde armen en als je mijn spaghetti armpjes dan ziet dan weet je al gewoon meteen dat ik dat niet ga winnen.
Als hij de kamer inloopt verzwijg ik bijna door de blik die hij heeft. Het is zo duister, sexy, lustvol en vooral nog zo lief. Hij loopt met een grootte grijns op z'n gezicht.
Ik zet steeds een stap naar achter als hij een stap in mijn richting doet, maar ik heb t nadeel dat ik blijkbaar richting mijn bed liep zonder dat ik het doorhad en daardoor dus op mijn bed val.
De grijns op Harry's gezicht wordt alleen maar groter en hij komt steeds dichterbij. Ik voel mijn hart tekeer gaan en Harry heeft het volgens mij ook dondersgoed door.
Als Harry voor me staat slik ik diep. Zo diep dat Harry het hoort en begint te grinniken. "Ik maak je gek he?" Hij fluistert het zachtjes bij mijn oren waardoor ik vanbinnen helemaal gek word. Ik knik als antwoord naar Harry en voel gewoon dat voor zover dat mogelijk is dat zijn grijns groter wordt.
"Ik hou ervan als ik je gek maak" hij fluistert het op zo'n manier dat mijn hart een soort sprongetje maakt. Hij gaat vanaf mijn oor naar mijn nek en laat daar zachtjes kusjes achter. Hij maakt een soort route vanaf mijn oor naar mijn nek en weer terug. Als hij weer terug bij mijn oor is voel ik hoe hij aan mijn oorlel sabbelt, iets wat ik altijd raar vond als ik dat hoorde van andere of zag bij series of zo, maar nu hij het bij me doet snap ik meteen wat mensen er zo fijn aan vinden.
"Laat je horen babe" je hoort een beetje ruwheid in zijn stem wat me laat merken dat hij opgewonden is. Het is zo verdomd sexy. Hij maakt weer zijn weg naar mijn nek en komt niet heel veel later bij mijn sweetspot aankomt voel ik de kippenvel over mijn lichaam verspreiden. Hij begint te zuigen waardoor ik de ontwikkeling van de zuigzoen voel en een kreun verlaat mijn lippen.
Ik voel dat Harry zijn gewicht een beetje op me verplaatst en voel zijn erectie tegen me aan. Hij begint te schuren terwijl hij langzaam een spoor maakt van kusjes richting mijn mond. Als hij bij mijn mond is aangekomen drukt hij teder maar tegelijk ook weer wat ruw door z'n lust zijn lippen op die van mij. Ik hou ervan van hoe hij de leiding neemt en ondertussen nog rekening met me houdt.
Hij blijft doorschuren waardoor ik voel hoe zijn erectie nog groter word. Langzaam dwalen zijn handen naar mijn borsten af en begint hij ze te masseren. Hij merkt dat ik het geen probleem vindt wat voor hem een teken is om mijn shirt uit te doen.
Onze lippen worden even onderbroken en ik zie hem met verlangende ogen naar mijn lichaam kijken waardoor ik glimlach. Hij doet mijn bh langzaam uit. Er gaat een rilling door mijn lichaam door zijn koude handen maar als snel is dat weg. Zijn koude handen vinden mijn borsten weer en zijn mond die van mij. We spelen een vlug spel waarin er geen winnaars zijn.
Hij verbreekt het contact tussen onze lippen en maakt zijn weg met kusjes richting mijn borsten. Ik kijk een beetje verbaast naar wat hij wilt gaan doen maar voel dan al snel zijn mond rondom mijn tepels. Een harde kreun van genot verlaat mijn mond. Ik heb zoiets nog nooit gevoeld maar fack wat voelt het fijn. Ik voel hem glimlachen terwijl hij bezig is en ondertussen zitten mijn handen in zijn haar.
Ik trek er als reactie aan maar hij lijkt het niet erg te vinden. Zijn handen maken hun weg naar beneden en proberen mijn broek open te maken. Langzaam voel ik mijn knoop opengaan waarna mijn broek snel op mijn knieën ligt. Hij begint te wrijven op mijn slipje voordat hij onze lippen weer in contact brengt met elkaar.
Zijn hand gaat niet veel later in mijn slipje en beginnen rondjes te draaien. Ik begin te kreunen en voel een trotst glimlach op Harry's gezicht. "Fack Harry" ik kan moeilijk uit mijn woorden komen waardoor Harry's glimlach alleen nog maar groter wordt.
Ik schrik een beetje als ik ineens zijn vinger in me voel en Harry lijkt het te merken en trekt terug. "Te snel?" Als antwoord trek ik Harry weer terug waardoor onze lippen elkaar weer vinden. Hij lijkt mijn antwoord te snappen en begint langzaam te bewegen. Het voelt zo fijn en ik voel hoe mijn lichaam langzaam opleeft naar mijn orgasme.
Harry verbreekt het contact en kijkt me glimlachend aan als hij verder gaat. Ik wil hem weer naar me toe trekken maar hij schud zijn hoofd. "Ik wil je zien als je de eerste keer door me komt" hij is zo sexy als hij zo praat.
Hij versneld zijn tempo en ik kan mijn kreunen niet onderdrukken. Harry begint ondertussen met zijn andere hand rondjes te maken bij mijn clit waardoor het genot alleen maar groter wordt.
"I-i-ik kom b-b" Ik kom niet uit mijn woorden maar Harry lijkt me te snappen. Hij begint snellere rondjes te draaien. "Kom maar voor me baby" hij begint sneller zijn vinger te bewegen en niet veel later verlaat een harde kreun mijn mond. Harry kijkt blij naar me en uitgeput doe ik mijn ogen even dicht. Ik voel eventjes Harry's lippen op die van mij die me een lief klein kusje geven en daarna voel ik zijn lichaamswarmte van hem die tegen me aan knuffelt.
Ik doe mijn ogen open en kijk naar Harry toe. Hij geeft me een klein kusje en begint dan in mijn haar te kriebelen. "Ga maar slapen liefje." Ik voel hoe hij de deken over ons heen legt en de vermoeidheid neemt het dan al snel van me over.
JE LEEST
Letters || H. S.
FanfictionGwenn van der Veen is een meisje van 17 jaar, niets speciaals. Ze gaat naar school. Heeft haar puber problemen. Haar ouders werken hard en haar broertje Thomas is in de stres fase van de brugklas. Heel normaal, maar Gwenn krijgt af en toe brieven va...