💎p.o.v. Gwenn💎
Ik loop de trap af en zie al meteen dat alle blikken op mij gericht zijn. Ik begin me een beetje ongemakkelijk te voelen maar zodra ik beneden ben en de blik in Harry's ogen zie is alles weg.
"Wauw...Jeetje Gwenn ik weet niet wat ik moet zeggen" Ik voel dat ik blosjes krijg door Harry's opmerking. Ik loop naar hem toe en hij trekt me in een knuffel. "Je bent echt prachtig" fluistert hij in mijn oor waardoor ik begin te glimlachen.
"Jij ziet er ook mooi uit" Zeg ik als ik me uit de knuffel trek en hem bewonderd. Hij heeft een zwarte skinny jeans met een zwarte blouse erop. Zijn mouwen zijn opgerold waardoor je zijn armen goed kan zien. Er zijn een paar tatoeages van hem zichtbaar wat het nog mooier maakt.
"Vind u het goed als ze vanavond bij mij slaapt? Morgenochtend wilde mijn moeder ons twee meenemen naar mijn opa en oma, maar dan moeten we vroeg vertrekken" Hij toont zich erg beleefd naar mijn ouders waardoor ik begin te grinniken. Ik krijg een kleine por in mijn zij waardoor ik weet dat ik mijn mond moet houden.
Ik heb zo'n vermoeden dat we morgen helemaal niet vroeg weg moeten, maar dat hij gewoon niet aan een tijd vast wilt zitten.
"Als Gwenn het ook geen probleem dan vind ik het goed." Ik kijk naar Harry en knik dan. Ik loop naar mijn ouders om ze een knuffel te geven. "Tot morgen" Zeg ik nog snel voordat we het huis uitlopen.
"We moeten morgen helemaal niet vroeg weg he?" Vraag ik als ik voor hem uit naar zijn auto loop. "Nopp" Is alles wat hij zegt voordat hij de deur voor me open doet. Wat een gentleman.
"Waar gaan we naartoe?" Hij kijkt naar me en start dan de auto zonder antwoord te geven. "Halloo?" Ik zwaai voor zijn gezicht waardoor hij begint te lachen. Nog steeds krijg ik geen reactie. Ik ga met mijn armen over elkaar zitten en zeg geen woord meer. Tot ik zie waar we eindigen.
We zijn bij een klein strandje. Met een prachtig uitzicht op de zonsondergang die nu bezig is. Mijn mond valt open als ik kijk naar de kaarsjes die op het strand gezet zijn.
"Heb jij dit allemaal gedaan?" Ik kijk naar Harry die blijkbaar al naar mij keek. Hij knik en ik kijk vol verbazing rond. "Dit is prachtig" Enthousiast stap ik de auto uit en loop ik richting de kaarsjes.
Ik zie Harry iets later achter ons aankomen met dekens en kussens. Heel zijn handen zitten vol waardoor hij niets kan zien en een paar keer bijna valt. Ik loop naar hem toe en pak wat spullen van hem over. Ik volg hem en leg dan alles neer.
"Dit is echt geweldig Harry" Ik kijk hoe hij gaat zitten en nestel me dan tegen hem aan. Ik kijk naar de zonsondergang en voel hoe Harry ondertussen in mijn haar kriebelt.
Als de zon bijna onder is ga ik rechtop zitten. "Nooit gedacht dat ik hier zo van kon genieten" Zeg ik hardop denkend.
"Ik ben blij dat je het zo leuk vind" Ik kijk naar Harry en zie een kleine twinkeling in zijn ogen. Ik wacht eigenlijk af wat er nu zal gaan gebeuren, al hoef ik niet lang te wachten.Ik zie hoe Harry in leunt. Zijn lippen zijn snel op die van mij te voelen. Zijn hand is te vinden in mijn nek en ik ga met mijn hand door zijn haar.
De zoen is passievol. Alsof alles wat we hebben moeten missen er nu weer is. Alsof alles weer op zijn plek valt. Nu is de tijd dat alles gewoon alleen om ons draait. Geen mensen om ons heen, geen verplichtingen. Alleen de aanwezigheid van ons twee.
Er wordt geen spel gespeeld. Niemand heeft de leiding. We genieten van elkaars aanwezigheid. Zo hoort het te zijn. Niet hoeven te denken aan wat er kan gebeuren. Geen zorgen hoeven te maken of het allemaal goed gaat. Geen seconde te hoeven denken wat anderen van ons zouden denken.
Alleen wij twee en niets meer.
Het is alsof alle tijd terug is gehaald door deze zoen. We wilde het weer overnieuw beginnen. Doen alsof we elkaar niet kende. Maar dit haalt alles over hoop. Dit laat me weer terug komen naar het 'kleine' meisje dat niet beter wist. Alleen dan in een positieve zin. Het is alsof we nooit uit elkaar zijn geweest.
Zijn tong vraagt toestemming die ik geef. Nog steeds is het rustig en is het vol liefde. Harry trekt me op zijn schoot waarna zijn handen naar mijn heupen gaan.
Rustig trek ik terug uit de zoen en kijk ik in zijn ogen. De twinkeling zit nog steeds in zijn ogen. Ik denk ook niet dat het nog weg zal gaan. "Ik hou van je" Hoor ik hem zachtjes zeggen. Ik glimlach en kijk hem dan weer aan. "Ik ook van jou" ik geef hem een klein kusje, waarna ik bekogeld word met allemaal kleine kusjes van zijn kant.
Ik moet erom lachen. Het is wel schattig dat hij zich niet schaamt om te laten zien dat hij van mij houdt. Hij laat zien dat hij trots op mij is. Nog nooit heb ik dat gevoel gehad. Dat iemand liet zien dat hij trots was op het feit dat hij samen is met mij. Toch voelt het bij Harry allemaal veel serieuzer en is dit een soort bevestiging. Alsof hij echt aan iedereen wilt laten zien 'ze is van mij en ik hou van haar.'
"Zullen we naar huis gaan?" Ik knik en ga dan van zijn schoot af. Hij staat op en bied zijn hand aan. Ik pak zijn hand en hij trekt me dan omhoog. Ik klop al het zand van me af. Als ik het zand van benen wil afhalen en daardoor moet bukken voel ik zijn hand op mijn kont. Hij komt dichterbij staan waardoor ik zijn kruis bij mijn kont voel. Ik ga recht staan en kijk hem aan.
"God dat moet je echt niet doen als je er zo uitziet"
JE LEEST
Letters || H. S.
FanficGwenn van der Veen is een meisje van 17 jaar, niets speciaals. Ze gaat naar school. Heeft haar puber problemen. Haar ouders werken hard en haar broertje Thomas is in de stres fase van de brugklas. Heel normaal, maar Gwenn krijgt af en toe brieven va...