Part 83.

164 14 0
                                    

💎p.o.v. Gwenn💎

Zachtjes doe ik de deur achter ons dicht. Ik wil niet dat Anna gezellig met ons kan meegenieten.

Rustig loop ik naar Harry toe. Hij ligt op het bed en doet geen moeite om te verbergen hoe erg hij naar mij staart. "Like what you see?" Vraag ik zachtjes. Hij knikt en kijkt me dan recht in mijn ogen aan. "Love".

Ik merk dat ik moet blozen en plaats mezelf boven op Harry's schoot, proberend het te verbergen.

Ik kijk Harry aan een voordat ik er over na kan denken ontdekken zijn lippen die van mij. Harry pakt mijn heupen stevig vast, terwijl mijn handen hun weg naar Harry's haar vinden.

Zijn tong vraagt om toestemming die ik met liefde geef. Hij is wat aan het bewegen waardoor ik mijn lichaam iets optil. Niet veel later lig ik onder en hangt Harry boven me.

"Be quiet" fluistert hij in mijn oor. Hij weet dat dat niet gaat lukken. Hij weet ook dat ik mijn best er niet voor gaat doen. Hij wil het gewoon zeggen.

Zijn hoofd vind zijn weg naar mijn nek en binnen de kortste is hij bij mijn zwakste punt beland. Ik voel hoe de zuigzoen op mijn nek gecreëerd worden.

Als Harry eindelijk klaar is met zijn kunstwerk kijkt hij me aan. "We hebben nog te veel kleren aan" zegt hij diep serieus. Ik begin zachtjes te lachen waardoor hij me streng aankijkt. "Doe er dan wat aan"

Dat laat hij zich blijkbaar geen tweede keer zeggen. Voor ik het weet zie ik eerst zijn shirt op de grond belanden, snel gevolgd door die van mij. Na mijn shirt is mijn broek aan de beurt en zodra die uit is blijft Harry kijken. Hij doet niets anders, kijken naar mijn lichaam.

Het laat me blozen en ik voel me er een beetje ongemakkelijk door. Maar het laat me ook weer goed voelen, alleen door zoiets kan hij al genieten.

Als hij eindelijk uit gestaard is ligt ook zijn broek snel op de grond. Hij komt boven mij hangen en ik voel zijn bobbel tegen mijn been. "Wil je?" Vraagt Harry zachtjes, waarna ik knik.

Zacht en voorzichtig doet Harry mijn ondergoed uit, waarna hij nog een keer goed mijn lichaam in zich opneemt. Daarna doet hij ook zijn onderbroek uit. Ik pak een condoom uit zijn laatje en haal hem uit de verpakking.

Hij kijkt me vragend aan en helpt me dan met het omdoen. Ik doe het bijna nooit en hij weet dat ik het zo fijn vind. Ik vind het al fijn dat ik het niet meer hoef te vragen.

Harry gaat weer boven me hangen en kijkt me lief aan. Hij zoent me en vraagt meteen toestemming. Tijdens onze zoen voel ik hem langzaam bij mij naar binnen gaan waardoor de eerste kreunen onze monden verlaten.

"God dit hebben we al te lang niet gedaan" kreunt Harry. Hij heeft gelijk. Het was ook echt een tijdje terug. Al draait niet alles hierom, zo kunnen wij ook nog genieten van onze liefde.

Harry tilt mijn heupen iets op waardoor hij dieper kan. Kreunen vullen de kamer. 'Be quiet' is er niet van gekomen, van allebei niet.

Als ik naar Harry kijk zie ik langzaam de zweetdruppeltjes op zijn hoofd ontstaan. Hij gaat nog iets sneller waardoor ik voel hoe ik al bijna op mijn hoogtepunt kom.

"B-b-bijna" meld ik Harry haperend. Harry begint meteen weer minder snel te bewegen. "Nog even volhouden meis" fluistert hij in mijn oor, waardoor er kippenvel over mijn huid verspreid.

Harry's spieren voel ik langzaam aan aanspannen waardoor ik weet dat hij ook bijna gaat komen. Langzaam gaat hij weer wat sneller bewegen waardoor mijn hoogtepunt ook steeds dichterbij komt.

Ik voel hoe mijn spieren samenspannen en niet veel later dan dat ik klaar kom voel ik ook hoe Harry klaar komt.

"Jezus, ik was vergeten hoe lekker het met jou was" zucht Harry diep nadat hij uit me gaat. Hij gooit zijn condoom weg en komt dan weer naast me liggen.

"Ik hou van je" zeg ik zachtjes. Ik zoek zijn blik, die ik snel vind. Hij heeft een grote glimlach op zijn gezicht en geeft me dan een klein kusje. "Ik hou ook van jou. Je kan je niet voorstellen hoeveel."

"Harry! Gwenn! Eten is klaar!" Hoor ik Anna roepen. "Kijk precies genoeg tijdvulling" fluistert Harry me toe. Ik sla hem lachend waarna hij me quasi boos aankijkt.

"Waar was dat goed voor?" Lacht hij waarna ik zijn hand vastpak. "Zulke dingen kan je niet hardop zeggen" ik begin te lachen en sta dan langzaam op.

"Ik kan dat wel" Harry trekt me terug in bed. "Eerst een kus" ik lach en geef hem zijn zo gevraagde kus. Als ik weer wil opstaan trekt hij me weer terug. "Kus" wéér geef ik hem een kus.

"Laat me nu opstaan alsjeblieft" hij reageert niet en as ik weer overeind probeer te komen trekt hij me, zoals ik al verwachtte, weer terug. Voordat hij het kan vragen geef ik hem een kus waarna hij me vragend aankeek.

"Waarom gaf je me nou een kus?" Ik begin te lachen en rol met mijn ogen. "Wat wil je nu dan?" Harry komt dichtbij. "Jou. Ik wil je altijd. Zeker zoals je er zonet bij lag" hij fluistert het dicht bij mijn oor waardoor er weer kippenvel over mijn hele lichaam verspreid. Ik voel hoe ik moet blozen en probeer mijn hoofd te verbergen tegen zijn borst aan.

"Daar hoef je je niet voor te schamen. Het is zo sexy als je geniet van de dingen die ik met je doe" Harry heeft niet door dat ik hier nog roder van wordt, of hij heeft het wel door en dat is zijn doel. Ook nog een optie.

"HARRY! GWENN! STOP MET SEKSEN EN KOM ETEN!" Horen we Anna schreeuwen waardoor ik Harry lachend aankijk. "Zou ze het hebben gehoord?" Harry haalt zijn schouders op. "Geen idee, maar die moeder van mij lijkt altijd alles door te hebben"

Letters || H. S.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu