💎p.o.v. Gwenn💎
Langzaam begin ik me klaar te maken voor het feest van vanavond. Het feest van Louis is vanavond en ik heb al een tijd niet zo erg uitgekeken naar iets. Het is gewoon even weer wat anders in het dagelijks leven.
Als ik naar mijn bureau kijk zie ik ineens de brief van H. liggen. Ik begin in mezelf te vloeken want ik ben helemaal vergeten een brief terug te schrijven. Ik ga aan mijn bureau zitten en besluit het nu nog even snel te doen voordat ik me ga klaarmaken.
'Dear mysterieuze H.
sorry, sorry, sorry, sorry, sorry en nomaals sorry. Sorry dat je zooo lang op mijn brief moest wachten, ik was het gewoon vergeten. Ik zat met mijn gedachten op een heel ander gebied, ik kan je eerlijk gezegd ook niet vertellen waar dat was want dat weet ik zelf ook niet. Ik zag nu zonet ineens je brief en realiseerde me dat ik het gewoon vergeten was, had daar al sorry voor gezegd :p
Okay uhm, nu moet ik je nog wat leuks gaan vertellen natuurlijk. Okay uhm......
Oh, ik weet niet of je dit iets interesseert of niet maar toch ga ik het vertellen, en als je het dan niet interesseert dan heb je het toch gelezen en dan heb je een tijdje verdoemd aan iets waar je toch niets aan hebt maar weetje dat kan je van te voren niet weten hahaha ja ik weet het gemeen, maar okay hier komt het dan.
Ik heb vanavond een feest.
en nee dat was het niet, ik wilde je gewoon een beetje fucken, denk dat het niet is gelukt maar hoop t stiekem wel. Okay nu komt het echt.
Ik heb vanavond dus een feest, ik ga samen met mijn beste vriend Niall en hij is gay en we gaan dus samen naar jongens kijken maar hij vertelde me dus gisteren dat hij opzoek gaat naar iemand om de nacht mee te delen, en nee hij is niet meer maagd. Niall is een soort, uhm hoe noem je dat. Hij houd van ontdekken ofzo. Hahaha dat klinkt heel vies of zoiets maar uhm ja hij heeft er dus geen probleem mee om met anderen te doen.
Nu ik dit schrijf realiseer ik me eigenlijk dat het nergens op slaat dat ik jouw dit vertel maar ik ben te lui om weer een hele nieuwe brief te schrijven dus ga ik kijken wat ik kan verzinnen om het toch nog een beetje een zinnige brief te maken.
uhm oh ja ik weet wel iets.
bij ons op school is nu dus bekend welke eind musical het wordt dit jaar. Het is dirty dancing geworden. Ik weet alleen niet of ik mee moet gaan doen of niet, ik vind het namelijk heel erg leuk. Ik hou ook echt van alles wat met het toneel te maken heeft, maar altijd als ik mee doe met zulke dingen zijn er wel weer bitches die er tussen zit waardoor ik me onzeker ga voelen omdat ik weet dat ze over me praten en daar hou ik gewoon niet van want dan wordt ik boos, maar vind het niet leuk als ik boos word dus dat is een beetje dubbelop.
ja uhm dat was het voor vandaag
Ik hoop dat ik snel weer een brief terug krijg en dat je hebt genoten van mijn brief :)
Kisses, Gwenn'
Ik leg mijn pen neer en bijt op mijn lip. Volgens mij heb ik nu het record van meest slechte brief. Ik wist gewoon echt niet wat ik moest schrijven.
Ik loop naar mijn laptop en zet een muziekje aan waarna ik naar mijn klerenkast loop. Ik kijk erin, begin een beetje te combineren en besluit uiteindelijk een zwarte strakke rok aan te doen met een simpel los shirtje dat ik erin doe. Als ik dan nog zit te twijfelen tussen mijn rode of donkerblauwe shirt zie ik ineens een soort papiertje uit de andere deur van mijn kast steken. Ik doe hem open, volg het touwtje wat aan het papiertje zit met mijn vinger en kom dan bij een grijs adidas shirt. Ik pak hem eruit en sla een kreet van blijdschap. Ik wil al zolang zo'n shirt en nu heb ik er gewoon 1. Ik kijk op het papiertje en lees dan wat er op staat.
Voor bij het feest van vanavond, af en toe mag ik je wel verwennen toch? Hou van je xx Mama
Ik doe het shirt aan, ren naar beneden waar mijn ouders zitten en ren dan op mijn moeder af waarna ik haar knuffel. "Dankje mama" Ik heb haar nog nooit om een cadeautje of iets zo stevig geknuffeld maar ik had dit echt niet verwacht dus het verbaasde me gewoon. "Geen probleem lieverd, ga je maar mooi maken voor vanavond" Ik knik en loop de trap weer op met mijn vader die me verbaasd nakijkt waardoor ik begin te lachen. Normaal vinden mensen het raar als ze horen dat mijn moeder tegen me zegt 'ga je mooi maken' maar ik weet dat ze dat niet zegt omdat ze me niet mooi vindt zonder make-up of omdat ze denkt dat ik mezelf niet mooi vind zonder make-up, maar omdat ze weet dat ik meer zelfvertrouwen krijg door make-up te dragen en me gewoon nóg mooier voel. Ik kan prima zonder make-up maar bij zulke dingen vind ik het gewoon fijner om iets uitgebreider bezig te zijn.
Als ik net klaar ben met mijn foundation hoor ik de deurbel waaruit ik uitmaak dat Niall er is. Niall is altijd heel erg vroeg en ik weet dat hij toch eerst drinken gaat pakken dus ga ik gewoon rustig door. Als ik net klaar ben met contouren en het laatste stukje van mijn highliter doe hoor ik Niall naar boven komen. Ik krul snel mijn wimpers en als ik dan bezig ben met mijn mascara hoor ik de deur opengaan. "haaaai" roep ik naar Niall toe en ik hoor meteen zijn lach mijn kamer vullen. "hoooooi" roept hij op dezelfde manier terug waardoor ik moet lachen. Ik zie hem in mijn spiegel achter me verschijnen en ik sta op om hem een kus op zijn wang te geven.
"Oeeh je ziet er geweldig uit. Je shirt ook echt" ik draai een rondje voor Niall waarna we beginnen te lachen en bedank hem dan. Ik maak mijn make-up nog snel af en borstel mijn haar nog een keer door waarna ik daarna klaar ben.
Ik loop naar beneden en hoor dan Thomas naar me fluiten waardoor ik begin te lachen. Ik geef hem een duw en loop dan naar mijn ouders om hun een kus te geven. Mijn vader verteld me nog snel, zoals die altijd doet, dat ik moet oppassen en bellen als er iets is en laat ons daarna gaan.
Zodra we bij Louis' huis aankomen horen we de muziek al van buiten, hij heeft geluk dat er niet veel huizen in zijn omgeving staan waardoor er bijna nooit gezeurd word over overlast.
We lopen binnen waar we meteen begroet worden door Louis, ik geef hem een knuffel en kus op zijn wang en ik kijk dan om me heen, we zijn nog best vroeg maar toch staat bijna heel het huis al vol.
Louis is eigenlijk zo'n typische populaire jongen. Het is dat ik met hem in de eerste zo goed kon omgaan maar anders had hij waarschijnlijk nooit echt tegen me gepraat en dat soort dingen, best jammer als ik daar zo over denk want ik ben echt blij met Louis als vriend.
Louis geeft Niall en mij een drankje aan en zodra ik een slok neem proef ik de smaak van de Bacardi door de cola heenkomen waardoor ik Louis lachend aankijk. "Je gaat ons toch niet dronken voeren he" we beginnen allemaal te lachen. "tuurlijk wel" lacht Louis. We lopen allemaal de menigte in en ik vergeet even alles om me heen. Ik ga gewoon even genieten
JE LEEST
Letters || H. S.
FanfictionGwenn van der Veen is een meisje van 17 jaar, niets speciaals. Ze gaat naar school. Heeft haar puber problemen. Haar ouders werken hard en haar broertje Thomas is in de stres fase van de brugklas. Heel normaal, maar Gwenn krijgt af en toe brieven va...