Part 43.

240 15 0
                                    

💎p.o.v. Gwenn💎

Niall is er nog steeds. Net zoals mijn tranen. Het lijkt niet te kunnen stoppen, ik weet namelijk ook echt niet hoe Harry zoiets heeft kunnen doen. Hoe heeft hij dit ooit over zijn hart gekregen, ik dacht echt dat hij een goed persoon was maar dat had ik dus echt heel erg fout.

"Lieverd, kan je me vertellen wat hij heeft gedaan?" Ik snik en knik dan. Misschien helpt dit een beetje, dan kan ik het een beetje vrijlaten. Ik ga rechtop zitten en probeer mijn moet bij elkaar te rapen. Niall kijkt me lief aan en ik ken Niall al goed genoeg dat ik ook weet dat ik mijn tijd kan nemen. Hij zou me niet dwingen en al helemaal niet in zulke situaties, hij gunt me de tijd en geeft me die ook.

"hij uhm.. hij heeft foto's van mij naar zijn vrienden gestuurd" ik zie Niall fronsend naar me kijken. "naakte" voeg ik dan nog toe waardoor het voor Niall ook duidelijk word. Ik zie zijn ogen groot worden en hij kijkt me ongelovig aan. "Wist jij dat hij zulke foto's van je had?" ik schud me hoofd. Dat vind ik nog het ergste. Ik wist het niets, ik wist niets.

Als ik iets wist dan was het mijn eigen schuld. Want dan had ik moeten zeggen dat ik het niet wilde en dat hij het moest verwijderen, maar ik kon het nu niet voorspellen omdat ik helemaal uitgeschakeld was.

"Hoe ben je er dan achter gekomen" Ik zucht, ik klink ook zo ontrouw als ik dit ga zeggen, maar het is wel wat ik heb gedaan en misschien was het ontrouw maar wat hij heeft gedaan is honderd keer zo erg.

"Ik was door zijn berichtjes aan het kijken en zag het toen. Hij heeft het naar 3 mensen gestuurd en heeft er nog geld voor gekregen ook." Weer lopen er tranen over mijn wangen. Ik voel me gebruik. Ik voel me net een hoer, ook al is alles tegen mijn zin geweest en wist ik niets. Er is voor mijn lichaam betaald en ik loop nu met die vieze gedachten rond.

Weer worden Niall's ogen groot als hij hoort dat Harry er geld voor heeft gekregen. "Wat is er mis met die jongen" Hoor ik hem zachtjes mompelen. Ik denk dat hij het zachtjes deed om mij niet te kwetsen, ik hou namelijk nog wel van Harry, dat gaat niet zomaar weg.

Ik zie de deur van mijn kamer open gaan en zie Louis in de deuropening staan met kopjes thee in zijn handen. Hij zet het op mijn bureau en ik loop naar hem toe. Hij trekt me in een knuffel en ik begin weer te huilen.

"Niet huilen lieverd, zo'n klootzak is jouw tranen niet waard. Hoe moeilijk het ook is, hij verdiend je niet" Ik trek terug uit zijn knuffel en antwoord niet op wat hij zei. Hij heeft wel gelijk, maar het gaat niet zo makkelijk als hij zegt.

Hij geeft me een kopje thee en ik ga weer bij Niall zitten die ook een kopje van Louis krijgt. Ook al is het een verschrikkelijke situatie, het is heel fijn om te weten dat ik vrienden heb die écht alles voor me zouden doen en die er ook écht altijd voor me zullen zijn.

Ik zit gefocust naar mijn kopje te kijken en zonder me een beetje af. Ik hoor hoe Niall aan Louis uitlegt wat Harry heeft gedaan. Aan Louis zijn reacties is te merken dat hij echt boos op Harry is. Snap ik ook wel, want ik heb precies hetzelfde.

Ook al reageer ik niet en lijkt het voor hun alsof ik niet luister, ik hoor alles wat ze zeggen. Ik heb alleen de energie niet om erop te reageren. Het vraagt misschien te veel van me, meer dan dat ik zelf kan handelen.

Nooit had ik gedacht dat mij dit zou overkomen, nooit was ik er goed op voorbereid wat er zou kunnen gebeuren. Want deze dingen gebeuren vaak alleen als het meisje zelf zulke foto's maakt of met toestemming. Ik heb het zo nog nooit gehoord, maar dat maakt het alleen maar erger nu voor mij. Ik ben namelijk helemaal uitgeschakeld, heb niets er tegen kunnen doen en toch ben ik het slachtoffer.

Ik ben het slachtoffer en dat gaat ook niet zomaar weg. Ik zal dit altijd wel blijven herinneren. Ik zou er altijd mee geconfronteerd kunnen worden en ken mezelf dan goed genoeg dat ik in zulke situaties dan barst. In zulke confrontaties barst ik dan, ik weet alleen niet of het barsten van woede of het barsten in tranen word.

Het grootste probleem is nog dat het op internet staat. Het is dan wel via whatsapp verstuurd, maar ook dat is internet. En alles wat eenmaal op internet staat is er nooit helemaal van af te halen. Mijn toekomst zou hier ook volledig door kunnen veranderen. Op school kunnen ze het te zien krijgen. Op mijn toekomstige opleiding, misschien zelfs op mijn toekomstige werk. Nooit zou ik er echt van af zijn.

"We moeten echt wraak op hem nemen, hij kan hier niet zomaar mee weg komen" Hoor ik Louis zeggen waardoor ik weer op hun gesprek focus. "Sowieso ook dat hij dat geld aan jou moet geven" vult hij zichzelf aan, maar ik schud meteen mijn hoofd.

"Ik hoef dat geld niet, ik hoef geen geld wat door mijn lichaam komt. Ik krijg al een vies gevoel over me heen als ik er aan denk dat er voor mijn lichaam geld is betaald, laat staan dat ik het dan zelf wil" De grote traan stromen lijken te zijn gestopt. Toch is niet alles gestopt en loop er soms nog een kleine traan over mijn wang.

Louis trekt me tegen zich aan, Niall is een beetje in zichzelf gedoken nadenkend over wat er nu gebeurt is. Maar dat is iets waar hij aan zou moeten denken, dan wordt hij alleen maar bozer en ik weet dan niet wat er gaat gebeuren. Hoe stom het ook klinkt ik wil Harry beschermen van erge dingen die Louis en Niall misschien zouden kunnen doen door hun woede. Ik hou toch nog van hem. Ik wil niet dat hij pijn heeft.

Letters || H. S.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu