Part 39.

281 15 0
                                    

💎p.o.v. Gwenn💎

Ik word wakker door mijn slaapkamerdeur die piepend opengaat. Ik draai me iets en voel dan Harry's lichaam tegen me aan waardoor ik weet dat hij het niet kan zijn.

Ik open mijn ogen iets en zie mijn moeder in de deur opening staan. Het is maar mooi dat ik mijn deken zover over me heen heb anders had ze door gehad dat ik naakt ben.

"Goeiemorgen lieverd, we hebben warme broodjes en zo dus komen jullie zo" ze glimlacht lief naar me en ik knik glimlachend. Ik weet dat als ik nu ga praten dat mijn stem over gaat slaan en dat moeten we echt niet hebben.

Langzaam doet ze de deur weer dicht en draai ik me met mijn gezicht naar Harry. Hij slaapt nog vredig en het doet me pijn dat ik zijn slaap nu moet verstoren. Ik knuffel mezelf tegen hem aan en druk een klein kusje op zijn sleutelbeen.

Ik hoor een mompelende kreun van zijn kant komen waardoor ik weet dat hij bijna helemaal wakker is. Ik druk een kusje op zijn mond en voel zijn arm dan omhoog bewegen. Hij raakt per ongeluk mijn borst aan en ik begin te lachen als ik de frons op zijn voorhoofd zie ontstaan als hij weer terug naar mijn borst gaat.

Langzaam openen zijn ogen en kijkt hij me aan, ik kijk hem lachend aan en ik zie zijn blik van mijn gezicht naar mijn borsten gaan. "Aha, dat was dus wat ik voelde" ik begin te lachen en knik. Zijn stem is nog schor omdat hij net wakker is en zijn haar zit alle kanten op, toch ziet hij er nog steeds prachtig uit.

"Goodmorning princes" zegt hij en hij drukt een kus op mijn lippen. Hij wil al terug trekken maar ik trek hem weer terug. Hij mompelt iets wat ik niet kan verstaan maar ik negeer het.

Harry trekt me op hem en ik voel dat hij nog helemaal naakt is, ik was vergeten dat geen van ons bijden weer onze kleren aan hadden gedaan.

Zijn tong vraagt toestemming die ik geef. Het is totaal niet lustvol, alleen maar teder en vol liefde. Vol passie en genot. Toch begin in te lachen als ik voel dat er bij hem wat begint te groeien.

"Zo snel al" plaag ik hem een beetje en hij begint te grinniken. "Only because of you" zijn accent is goed te horen en Harry trekt me weer terug in een zoen.

Zijn handen vinden hun weg naar me kont. "Gwenn komen jullie eraan?" Beide beginnen we te lachen en trekken we terug. "Ja komen eraan" schreeuw ik nog terug.

Ik geef Harry nog een klein kusje voordat ik opsta en met mijn rug naar Harry gedraaid naar mijn kledingkast. "Zo dit is nog eens goed wakker worden. Eerst aan je borsten zitten, dan heuse makeout sessie en nu een prachtig uitzicht. Dit wil ik elke dag wel" ik begin te lachen en zie hoe Harry uit bed stapt.

"Wat moet ik aandoen?" Vraag ik aan hem. Hij kijkt mijn klerenkast door en het eerste dat hij eruit pakt is een grijze trainingsbroek. Ik heb ondertussen al een onderbroek aan en pak mijn calvin klein bh. Hij pakt er een zwart vest bij en ik kijk hem vragend aan.

"Geen shirt?" Lach ik naar hem en hij schud zijn hoofd. Ik haal mijn schouders op en doe de kleren aan en zie in mijn ooghoeken dat Harry zich ook aankleed.

Als ik me heb aangekleed kijk ik in de spiegel en het verbaasd me dat het nog best leuk staat. De cavin klein bh zie je nog een beetje maar dat maakt het wel mooi.

Ik borstel mijn haar snel en doe het in een staart. Tegelijk met Harry ben ik klaar en samen lopen we naar beneden. Ik geef mijn ouders een kus en gooi Thomas zijn haar even door elkaar als begroeting.

Het is zaterdag ochtend en vaak ontbijten we dan met zijn allen zodat we nog een beetje goed contact met elkaar houden.

Harry en ik gaan naast elkaar zitten en ik kijk de tafel even rond. Ik zie dat Thomas een beetje verdrietig voor zich uitkijkt waardoor ik me afvraag wat er aan de hand is.

Thomas lijkt te merken dat ik naar hem kijk. 'You okay?' Vorm ik met mijn mond zonder geluid te maken. Hij schud lichtelijk zijn hoofd. Mijn ouders lijken het niet door te hebben aangezien ze in een diepgaand gesprek met Harry zitten.

'Nina?' Vraag ik weer zonder geluid en hij knikt. Ik probeer hem duidelijk te maken dat ik zo wel met hem kom praten. Het duurde even voordat hij snapte wat ik bedoelde maar knikt dan.

Ik glimlach lief naar hem en ik ontvang een dankbare glimlach van hem. Ik leg mijn hand op Harry's schoot wat zijn aandacht trekt. Hij kijkt van mijn hand op naar mij en ik kijk hem glimlachend aan.

Ik luister mee in het gesprek van mijn ouders en Harry. Het gaat over zijn vervolg opleiding, we zitten allebei in het laatste jaar en ik weet ondertussen wel een beetje welke kant ik op wil gaan, nog niet helemaal precies maar ik ben al verder dan Harry, dus voor hem word het wel langzaam aan tijd om te gaan kijken wat hij wilt gaan doen.

"Ik zat ook al een tijdje te denken om richting de verslavingszorg te gaan. Het lijkt me wel mooi om die mensen te kunnen helpen met hun problemen en ervoor te zorgen dat ze weer goed kunnen functioneren als ze weer terug komen in de grote wereld" ik knik en luister aandachtig naar zijn verhaal.

Ik zie het hem wel doen, hij helpt zo graag mensen en dat vind ik een van zijn mooiste eigenschappen. Hij is zo puur, zo eerlijk. Ook al zou je het misschien niet verwachten als je naar zijn uitlijk kijkt, zijn innerlijk totaal het tegenover gestelde. Hij helpt mensen zo graag, misschien nog liever dan dat eerst zijn problemen weg zijn of verholpen worden. Hij heeft echt een hart van goud en zelf heeft hij dat helemaal niet door.

Letters || H. S.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu