Part 75

177 13 2
                                    

💎p.o.v. Gwenn💎

En zo zijn plannen werkelijkheid geworden. De eerste stap in Italië is gezet en het zomerse weer is meteen te voelen. De zon schijnt in mijn oog en de kleren die ik aanhad waren blijkbaar alleen voor de Nederlandse zomer bestemd.

Als ik de gang uitgelopen ben kijk ik enthousiast naar Harry. Hij vind mijn blik en trekt me in een knuffel. "Dit word geweldig" zeg ik zachtjes, waarna ik mijn lippen op die van Harry druk.

Harry pakt mijn hand vast en samen lopen we door naar onze koffers. Al snel zien we de koffer van Harry, maar na tien minuten wachten begint er toch een kleine stres te ontstaan bij mij. Volgens mij moeten alle koffers er ondertussen al wel eens langs geweest zijn.

"Is dat hem?" Hoopvol kijk ik op, alleen het is mijn koffer niet. Zo moeilijk zou het niet moeten zijn. Een roze, maar dan ook echt roze, koffer met allerlei stikkers van landen erop geplakt.

"Uhg ik verveel me" ik hang aan Harry en kijk om me heen. Wachten is nooit mijn sterkste kant geweest. Dan komt ineens een idee in me op. Ik loop naar de rolband en draai me om wat een vragende blik van Harry oplevert.

"Wat ga je..?" Voordat Harry zijn zin af kan maken, heeft hij het al door. Ik ga op de band zitten en laat me de ronde doorrijden.

"HO BOCHT" Hoor ik Harry roepen waardoor ik lach. Maar als ik eenmaal bij de bocht ben aangekomen weet ik waarom hij een waarschuwing gaf. Dat doet namelijk pijn!

Ik zie Harry naar me toe rennen met een roze koffer in zijn hand. Mijn koffer! Eindelijk! Ik sta meteen op van de band en ren naar hem toe. "Jaa eindelijk" ik pak mijn koffer over en geef Harry een klein kusje.

Hand in hand lopen we verder door naar de uitgang. Zodra we buiten staan kijk ik rond. Al het mooie van Rome neem ik in me op. Natuurlijk is dit niet de stad, of de plekken met de historische dingen, toch is ook dit stukje van Rome prachtig.

"Kom" Harry neemt me mee naar de plek waar de auto verhuurd worden. We hadden al een auto geregeld waardoor we dat hier niet meer hoefde te regen, dat scheelde weer tijd.

Ik wacht op Harry die samen met een man onze tijdelijke auto aan het ophalen is. Ik stuur mijn ouders even een berichtje dat we veilig geland zijn en nu wachten op de auto.

Mijn interesse word getrokken door een witte auto die mijn richting op rijd. Het is een witte Range-rover, een van mijn favoriete auto's.

Als de auto voor mij staat en ik Harry door het raam zie klap ik enthousiast in mijn handen als ik naar de bijrijdersstoel loop. "Je hebt een facking rangerover geregeld?!" Ik weet zelf niet eens of het een vraag of een bevestiging is.

"Jaa, ik weet dat je het een mooie auto vind" enthousiast knuffel ik Harry terwijl zijn wang honderden kusjes krijgt. "Je bent geweldig" Harry glimlacht trots en doet dan zijn gordel vast. De koffers had hij al meegenomen om meteen in de auto te doen, dus dat scheelt.

"Let the journey begin" enthousiast klap ik en zet ik de radio aan. "Zouden ze bluetooth connectie hebben?" Harry haalt zijn schouders op waarna ik een beetje met de auto loop te prutsen.

"JA! Gevonden" ik verbind mijn telefoon met de radio en zet onze afspeellijst aan. Meteen draai ik het geluid harder en hoor ik Harry's  met het liedje meezingen.

Binnen no-time zit het half uurtje rijden erop en zijn we bij het zomerhuisje. Of meer zomerhuis. Het is echt gigantisch groot, je zou hier gemakkelijk verstoppertje in kunnen spelen.

Blij ren ik voor Harry naar het huis. Tot ik me realiseer dat Harry nu de koffers moet dragen, en hij heeft de sleutels. Ik ren weer terug en pak mijn koffer van Harry over en help hem dan met de achterdeur dichtdoen, waardoor hij vast naar de voordeur kan lopen.

Ik ren achter hem aan en sla blij mijn armen om hem heen. "Ik ben zo enthousiast!!" Harry begint te lachen en draait zich om.

"Oh echt? Ik had het nog niet gemerkt." Hij lacht en geeft me een kus. Hij doet de deur open en ik wil langs hem heen naar binnen lopen maar wordt door hem tegen gehouden.

"Wacht ik wil wat doen." Ik zet een stap terug en kijk hem vragend aan. "Laat je koffer eens los" ik doe braaf wat hij zegt en zie dat hij het ook doet.

Voor ik het doorheb wordt ik opgetild als een of andere bruid waardoor ik begin te lachen. "Serieus Harry? Gaan we dit echt doen?" Ik hoor Harry nu ook lachen en zie hem enthousiast knikken.

"Ik heb met mezelf de afspraak dat ik mijn vriendin altijd over de entree treed bij een huis waar we verblijven, op onze eigen huizen na. En nu ga ik mezelf daar aan houden." Ik lach terwijl hij ons ondertussen naar binnen brengt.

Hij zet me neer op de grond en trekt me naar hem toe voor een lange kus. "Wanneer heb je die afspraak gemaakt?" Vraag ik lachend. Harry loopt voor me uit weer naar buiten om onze koffer te pakken.

"Zonet" zegt hij alsof het niets is, waardoor ik begin te lachen. "Soms vraag ik me af wat in jouw hoofd rondgaat" allebei beginnen we te lachen. Ik pak mijn koffer en breng hem langzaam naar binnen. Als onze koffers in de woonkamer staan komt Harry naar me toe.

"Dat weet ik zelf vaak niet eens" ik lach en loop dan het huis door. Er zijn wel een stuk of 6 slaapkamers en 3 badkamers, als het er niet meer zijn.

Als ik de keuken inloop begin ik weer enthousiast te klappen. Harry komt naar me toe en knuffelt me vanachter. "Ik kan niet wachten om in de ochtend jou hier in je onderbroek en mijn shirt te zien" ik bloos en geef hem een kus. Ja dit wordt echt een geweldige week.

Letters || H. S.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu