💎 p.o.v. Gwenn 💎
Ik veeg over mijn gezicht als ik rechtop ga zitten. De film was zo mooi, echt mijn nieuwe favoriete Disney film.
Ik kijk naar Harry met een grote glimlach en er ontstaat langzaam een glimlach op zijn gezicht. Hij geeft me een kus, lief, teder. Gewoon heel rustig.
Ik kijk even op mijn telefoon hoe laat het is en zie dat het al negen uur s' avonds is. "Kan ik hier misschien blijven slapen?" Harry knikt direct waardoor ik mijn ouders even een berichtje stuur.
"Zou ik anders mijn make-up er even af mogen halen??" Het voelt raar om zulke dingen te vragen, omdat ik thuis gewoon mijn eigen dingen heb en het gewoon kan doen als ik dat wil. Maar aangezien het hier niet mijn spullen zijn en ik ook niet weet waar het ligt moet ik het wel vragen.
Ik zie hoe Harry knikt en voor me uitloopt naar boven. Hij loopt de gigantische badkamer in waardoor mijn mond weer open valt. Dit had ik nog niet gezien, maar dit is zoals de rest van het huis ook is, echt prachtig.
Harry opent een kastje onder de wastafel en ik zie hoe hij make-up remover, facewash en noem maar op wat je allemaal kan gebruiken pakt.
Ik geef hem een kus en voel hoe hij me dichter naar hem toe trekt. Hij knuffelt me stevig tijdens onze kus waardoor het heel liefdevol voelt.
"Ik ga naar mijn kamer, daar aan het einde van de gang" ik zie hoe hij een kamer aanwijst waardoor ik knik als teken dat hij door kan praten. "Kom je als je klaar bent?" Ik knik weer en geef hem nog een kleine kus voordat hij wegloopt.
Ik begin met het eraf halen van mijn make-up waarna ik mijn gezicht nog was. Ik kijk in de spiegel en glimlach. Ik heb een best mooie huid met amper plekjes of wat dan ook op mijn gezicht.
Ik loop naar de kamer die Harry net aanwees en doe langzaam de deur open. Ik zie Harry met zijn rug naar me toe staat, gericht naar zijn klerenkast in zichzelf mompelend.
Ik loop zachtjes naar hem toe en hij lijkt me niet door te hebben. Ik sla voor de grap tegen zijn kont en hij lijkt er van te schrikken waardoor ik begin te lachen. Hij kijkt me quasi boos aan waardoor ik nog harder begin te lachen.
"Stop that" hij probeert boos te klinken maar het mislukt waardoor ik nog steeds moet lachen. "Stop met lachen" er begint een glimlach op zijn gezicht te komen. "Make me" fluister ik zachtjes, dichtbij zijn oor. Ik zie hoe het kippenvel over zijn huid verspreid waardoor ik grijns.
Harry laat het zich blijkbaar geen tweede keer vertellen, want ik voel hoe hij zijn lippen op die van mij drukt. Hij loopt met me naar het bed waar hij me op duwt en daarna over me heen komt hangen.
Zijn tong vraagt om toestemming die ik hem met liefde geef. Het gaat er niet ruig aan toe, soms kan dat fijn zijn, maar in dit geval is dit perfect. Het gaat rustig en teder. Onze tongen spelen een niet winnend spel.
Zijn handen dwalen naar mijn borsten af en die van mij naar onder zijn shirt bij zijn rug. Hij begint langzaam met schuren waardoor ik een kleine kreun laat. "Ssh m'n moeder is thuis. Probeer zachtjes te doen" ik knik en voel dan weer zijn lippen op die van mij.
Alles voelt zo goed bij hem, hij weet precies wat hij moet doen terwijl ik nog zo preuts ben als maar kan.
Langzaam begint Harry weer met schuren en ik voel hoe langzaam er een bobbel ontwikkeld in zijn broek.
Ik trek zijn shirt over zijn hoofd en draai hem dan op zodat ik boven lig. Ik weet alleen niet wat ik nu moet doen.
Harry lijkt het te merken en glimlacht lief. Hij verschuift me iets naar beneden waardoor ik op zijn kruis zit en ik kijk een beetje hopeloos naar hem, niet wetend wat ik moet doen. "Beweeg met je heupen naar voren en achter" zegt hij zachtjes. Hij duwt me aan mijn nek naar beneden waardoor onze lippen elkaar weer vinden waarna ik zijn instructies opvolg.
Langzaam begin ik met bewegen, ik weet niet of ik het goed doe, ik weet ook niet of ik het fout doe. Ik weet eigenlijk helemaal niets. Ik begin wat sneller te bewegen en hoor nu een kreun van Harry's kant. "Ssh je moeder is thuis. Probeer zachtjes te doen" plaag ik hem met zijn woorden.
Onze lippen ontmoeten elkaar weer en ik voel hoe hij in mijn lip bijt waardoor ik weer sneller ga bewegen.
Ik schuif iets naar achter en maak zijn knoop open, ik voel hoe hij ook mijn knoop open maakt waardoor ik hem met lichtelijke spanning aankijk. "Het hoeft niet als je het niet wilt. Maar met onderbroek voelt het voor ons allebei beter" ik twijfel heel even maar knik dan dat hij door mag gaan. Hij glimlacht lief naar me wat me geruststelt. Het is fijn dat hij me de tijd geeft met dingen en me niet dwingt om dingen te doen die ik niet wil.
Om het makkelijker te maken trekken we allebei ons eigen broek uit waarna ik weer op dezelfde manier ga zitten. Zijn handen zijn te voelen bij mijn kont waar ze zachtjes in knijpen.
Ik begin weer met bewegen en voel al meteen hoe fijn dit voelt. Ik leun naar voren om Harry weer te zoenen en begin ondertussen sneller te bewegen. Het voelt zo goed waardoor ik een kreun niet meer kan onderdrukken. Ook van Harry's kant hoor ik gekreun komen waardoor ik een trots gevoel krijg.
Ik probeer nog steller te bewegen en hoor hoe Harry's ademhaling versneld. Hij vloekt in zichzelf als ik nog sneller ga bewegen en hij kijkt me recht in mijn ogen aan.
Ik beweeg nog even door, ons oogcontact niet verbrekend. Ik voel ineens hoe zijn buikspieren zich aanspannen waarna ik al snel een natte plek onder me voel. Ik kijk hem met grote ogen aan.
"Heb ik..?" Harry grinnikt en knikt. "Ja dat heb jij zojuist gedaan" hij begint te lachen en geeft me een kus, het voelt raar en tegelijk trots dat ik dit heb gedaan. Het was niet de eerste keer dat ik daarvoor heb gezorgd, toch blijft het elke keer een heel raar gevoel dat ik dat met hem kan doen.
JE LEEST
Letters || H. S.
FanfictionGwenn van der Veen is een meisje van 17 jaar, niets speciaals. Ze gaat naar school. Heeft haar puber problemen. Haar ouders werken hard en haar broertje Thomas is in de stres fase van de brugklas. Heel normaal, maar Gwenn krijgt af en toe brieven va...