💎p.o.v. Gwenn💎
Harry komt boven me hangen waardoor ik slik. Hij is zo mooi, altijd, op elke manier denkbaar. Ik strijk over zijn wang en langzaam drukt hij zijn lippen op die van mij.
"Ik hou van je" zegt hij zachtjes. Een speciaal gevoel gaat over me heen waardoor ik glimlach naar hem. Hij heeft het me al vaak gezegd, toch blijft elke keer nog steeds even speciaal als de eerste keer dat hij het tegen me zei.
"Ik hou ook van jou" langzaam drukt Harry weer zijn lippen tegen die van mij en vraagt hij toestemming. Het gaat rustig, vol passie, vol liefde. Heel anders dan normaal, maar zoveel fijner. Het hoeft niet altijd ruig, het hoeft niet altijd wild.
Zijn lichaam begint langzaam tegen dat van mij te drukken. Ik hoor hoe Harry's ademhaling zwaarder wordt. Ik hou ervan hoeveel invloed dit al op ons beide heeft, het laat zien dat de kleinste dingetjes ons al laat genieten.
"Baby je bent zo mooi" zijn stem klinkt nog zwaarder dan normaal door de lust. Ik krijg er kippenvel van, het is zo sexy en ik zou er nooit aan wennen.
Langzaam voel ik zijn handen op mijn buik. Hij trekt mijn shirt omhoog en bekijkt mijn lichaam terwijl hij zijn lippen likt. Ik zie hoe hij in zichzelf vloekt waardoor ik een trots gevoel over me heen krijgt.
"Godver ik krijg al een stijve als ik je zo zie" ik voel hoe de blosjes op mijn wangen beginnen te komen. Normaal praat hij nooit zo, meestal houd hij zulke dingen voor zich. Maar nu hij dit zo zegt snap ik eigenlijk niet waarom.
Ik pak zijn kin vast en trek zijn hoofd weer naar me toe zodat onze lippen elkaar weer vinden. Onze lippen waren al te lang van elkaar af. Zijn handen vinden de weg naar mijn bh die hij voorzichtig uitdoet. Zijn handen zijn koud waardoor er een rilling over me heen gaat, maar ik probeer het te negeren.
Mijn hoofd heeft alleen door waar Harry's handen zijn. Bij elke plek waar hij langsgaat blijft een tintelend gevoel hangen.
Hij trekt zich terug en trekt zijn shirt uit. Hij zit op mijn heupen dus ik kan alles zien, hoe zijn spieren aanspannen, hoe zijn tatoeages langzaam tevoorschijn komen, hoe zijn sixpack nadrukkelijker word, alles.
Mijn hand gaat naar de vlinder op zijn borst. Langzaam teken ik het lijntje over. Ik voel hoe Harry naar me kijkt maar ik negeer het. Hij zit ook diep in zijn gedachten, dat is te zien aan zijn gezicht.
"Ik wil ook een tattoo" denk ik dan hardop na. Harry lijkt meteen op te schieten van zijn gedachten en kijkt me vragend aan. "Echt?" Ik knik en kijk hem aan.
"Twee kleine vleugeltjes op mijn pols. Van die engel vleugeltjes" ik denk hier nu al een tijdje over, maar blijkbaar heb ik zojuist de beslissing gemaakt dat ik het ga doen.
"En waarom vleugeltjes?" Harry lijkt oprecht geïnteresseerd in mijn verhaal. Hij weet dat ik zoiets nooit zou doen zonder betekenis. Hij heeft er wel een paar zonder betekenis, hij vond ze dan gewoon mooi. Er zitten er wel een paar bij die een betekenis voor hem hebben.
"Voor mijn ouders, voor elk een vleugeltje. Ze hebben me altijd zo veel voor me gedaan. Zoveel gesteund. Van allebei heb ik zo mijn kuren en positieve punten. Dus daarom van allebei 1 vleugel." Ik zie hem de informatie even verwerken en daarna knikken.
"Dat is mooi" ik knik en kijk hem dan recht in zijn ogen aan. Wat begon vol lust en liefde is nu weg. Maar het is niet erg. We genieten van elkaars gezelschap.
Harry klimt van mijn schoot af en komt naast me liggen. "Om nu seks met je te hebben voelt niet goed." Ik knik en knuffel me tegen hem aan. Hij kriebelt door mijn haar waardoor ik mijn ogen dicht doe.
"Hoelang denk je al over een tattoo?" Verbreekt hij de stilte. Ik denk even na. Ik zou het eigenlijk niet meer weten. "Al een tijdje, weet niet zo heel goed hoelang." Harry maakt een instemmend geluidje. "Waarom kom je er nu dan mee?"
"Ik wist eigenlijk niet wat ik wilde. Ik wist dat ik iets wilde van mijn ouders. Om ze te laten zien hoeveel ze voor mij betekenen. Ik wist alleen nooit wat. Toen zag ik dit een keer voorbij komen en wist ik het. Het kan zo subtiel en klein, maar toch ook heel mooi." Harry knikt en rolt de onderkant van zijn broek iets omhoog. Ik kijk vragend naar hem en zie dan een tatoeage op zijn enkel.
Er staat een kleine A. Vragend kijk ik hem aan. "Gemma en ik hebben deze allebei voor onze moeder. Om haar te laten zien dat ze belangrijk voor ons is. We hebben het voor haar verjaardag gezet en toen we het haar lieten zien heeft ze 10 minuten lang gehuild omdat ze het zo mooi vond. Ze is natuurlijk zo belangrijk voor ons omdat we een hele tijd alleen met haar zijn geweest en we wilde haar zo laten zie hoe dankbaar we voor haar zijn" ik glimlach. Het is zo lief, zo mooi. Het is een kleine tattoo maar wel duidelijk. Het is een tattoo waarvan je moet weten wat het betekend, anders zou het alleen maar een A zijn.
"Nog iets meer dan een weekje" zeg ik dan zachtjes. "Ja ik kan niet wachten" hoor ik Harry zachtjes terug zeggen. "Ik ook niet. Het lijkt me zo fijn om even weg van alles te zijn" ik zie Harry knikken. Ook al lijkt het me heel moeilijk om niet naar Louis te kunnen, lijkt het me ook heel fijn om even weg van alles te zijn. Even nergens aan moeten denken.
"Zou ik hem voor of na de vakantie zetten?" Ik hoor Harry even brommend nadenken. "Ik zou na de vakantie doen. Anders gaat het misschien irriteren door de zon. Dat gebeurt wel vaker als je hem net hebt gezet" ik knik en nestel me dan weer dichter tegen Harry aan.
JE LEEST
Letters || H. S.
FanfictionGwenn van der Veen is een meisje van 17 jaar, niets speciaals. Ze gaat naar school. Heeft haar puber problemen. Haar ouders werken hard en haar broertje Thomas is in de stres fase van de brugklas. Heel normaal, maar Gwenn krijgt af en toe brieven va...