💎p.o.v. Gwenn💎
Ik grinnik een beetje door de opmerking van Harry maar reageer er niet op. Ik kijk naar de vogel die op zijn borst staan en druk er een klein kusje op.
Als ik opkijk naar Harry zie ik hem glimlachend naar me kijken. Ik glimlach terug en voel hoe hij een kusje op mijn voorhoofd drukt. "Je bent zo lief" fluister ik hardop ook al was het niet de bedoeling dat hij het hoorde. "Jij ook" fluistert hij terug, hij heeft het dus wel gehoord.
"Zullen we dan maar naar beneden?" Ik knik en loop achter Harry aan naar beneden. Het shirt valt over mijn kont waardoor ik geen broek aan hoef te doen, het voelt al zo vertrouwd bij Anne in huis dat ik me ook niet anders hoef te doen want dit is iets wat ik altijd zou doen.
"Nogmaals goeiemorgen" hoor ik Harry zeggen als hij bij zijn moeder een kus op zijn wang drukt. Ik zeg ook nog een kleine goeiemorgen waarna we aan tafel gaan zitten.
Als ik mijn telefoon erbij pak zie ik dat ik allemaal berichtjes heb. Normaal zou ik dat controleren voordat ik ga slapen, maar gisteren was dat dus een beetje anders.
Ik kijk door de berichten heen maar zie niets belangrijks. Precies op dat moment komt er een bericht binnen van Niall. 'En wat heeft mevrouw gister avond gedaan waardoor ze toen niet de berichtjes las?' Dat is dus het irritante van Niall. Hij kent me zo goed dat hij ook mijn rituelen in de avond kent. Hij had me gisteren ook wat berichten gestuurd maar doordat ik ze nu pas lees weet hij ook dat er gisteren iets gebeurd is.
'Uuhmm..... niets' ik kijk lachend naar mijn telefoon waardoor Harry nieuwsgierig naar me kijkt. Ik laat hem het berichtje zien waardoor hij ook begint te lachen.
Anne zet de borden voor ons neer waardoor ik mijn telefoon weg doe. Ik hoor hem trillen maar negeer het.
"Het was echt heerlijk Anne" zeg ik met een grote glimlach tegen haar als ik klaar ben met eten. Ze glimlacht lief en bedankend terug wat mij fijn laat voelen. Ik pak mijn en Harry's bord en zet die in de vaatwasser. Harry komt de keuken inlopen en als ik me naar hem omdraai zie ik hem naar me kijken met een enorme grijns op zijn gezicht wat hem heel sexy maakt.
"Wat is er?" Vraag ik een beetje nerveus door zijn grijns. Ik loop naar hem toe en knuffel me tegen hem aan. "Je zo in een onderbroek en mij shirt zien rondlopen is zo enorm sexy" fluistert hij lichtelijk hees waardoor ik merk dat hij zich in probeert te houden.
Ik begin te grinniken en Harry pakt mijn hand en lijd me naar de bank in hun woonkamer. Hij gaat weer hetzelfde zitten als gisteren en doet de tv aan. Ik nestel me als een soort koala tegen hem aan en voel zijn armen bij mijn been kriebelen.
Ik kijk naar de tv, waar een documentaire over eetstoornissen op is, terwijl Harry nog steeds door kriebelt. Het is stil, maar het is geen erge stilte. We genieten van elkaars gezelschap en dat is nu gewoon meer dan genoeg.
Ik voel hoe Harry tijdens het kriebelen op mijn been steeds wat hoger eindigt. Ik probeer t te negeren, maar Harry lijkt door te hebben dat ik het ook merk.
Hij zegt niets of doet iets anders waardoor ik probeer er niet op te reageren. Ik voel dan ineens kleine kusjes in mijn nek waardoor ik onbewust mijn adem in hou.
Hij komt bij mijn sweetspot aan en zonder dat ik het wil verspreid er kippenvel over mijn hele lichaam. Ik wil hem negeren, maar mijn lichaam verklapt hem dat ik alles meekrijg wat hij doet en dat mijn lichaam eigenlijk smacht naar meer.
Hij begint bij mijn sweetspot te zuigen waardoor ik al aanvoel dat er zometeen een grote zuigzoen op mijn nek staat. "Harry pl" ik kom niet uit mijn woorden waardoor Harry grinnikt. Hij zet de tv op pauze en komt over me heen hangen.
"Is je moeder niet thuis?" Hij schud zijn hoofd waarna hij zijn lippen op die van mij drukt. Onze tongen spelen een wild spelletje en hij drukt zijn lichaam tegen die van mij aan. Ik zucht diep als ons contact even verbroken word en zie zijn hoofd in mijn nek holte verdwijnen.
Hij maakt een spoor van kusjes en mijn hoofd draait overuren. Als hij weer begint te zuigen ontsnapt een kleine kreun mijn mond. Ik voel hem grijnzen tegen mijn huid aan.
Hij stopt en laat zijn hoofd boven me hangen. Ik kijk hem in zijn ogen aan. Hopend dat het niet al te lang gaat duren voordat hij onze lippen weer laat ontmoeten met elkaar. Hij kijkt me grijzend aan waardoor ik al weet dat hij me plaagt.
"Pleaase Harry" hij begint te grinniken en komt iets dichterbij met zijn gezicht. Nog steeds raken onze lippen elkaar niet wat me helemaal gek maakt.
"Maak ik je gek babe?" Zijn stem is hees waardoor er weer kippenvel over mijn lichaam verspreid. Ik knik naar hem en zie hem dan grijnzen. "I love it when I make u crazy" dat is het laatste wat hij zegt voordat hij eindelijk onze lippen weer in contact brengt. Hij vraagt als snel weer om toegang die ik hem geef.
Zijn lichaam beweegt tegen die van mij en ik hoor hem binnensmonds vloeken waardoor ik begin te glimlachen.
Ik voel hoe hij mijn lip tussen zijn tanden neemt en mijn gedachten slaan weer op hol. Hoe kan iemand mij zo in zijn macht hebben door zoiets. Hij maakt me helemaal gek en ik weet dat hij zich daar goed door voelt. Ik weet hoe trots hij zich voelt dat hij zijn meisje zo kan laten voelen, dat hij mij zo gek kan maken met de meest kleine simpele dingen. Hij vind het geweldig en ik zou het niet anders willen. Ik wil dat hij de enige is die mij zo kan laten voelen.
JE LEEST
Letters || H. S.
FanfictionGwenn van der Veen is een meisje van 17 jaar, niets speciaals. Ze gaat naar school. Heeft haar puber problemen. Haar ouders werken hard en haar broertje Thomas is in de stres fase van de brugklas. Heel normaal, maar Gwenn krijgt af en toe brieven va...