Part 50.

243 16 0
                                    

Onderweg naar Frankrijk🎉🇫🇷 Ik probeer nog steeds te updaten maar weet niet of dat altijd mogelijk is😘

💎p.o.v. Gwenn💎

Met grote ogen kijk ik naar Harry. Hoe kan hij zoiets zeggen. Ik ben niemands bezit, en het feit dat hij dit nog zegt terwijl hij het zelf heeft verpest maakt het al helemaal absurt. Hij kan dronken zijn wat hij wilt, maar hij heeft toch echt wel bewust Reece weggeduwd. Hij heeft heel bewust gezegd wat hij net zei en het maakt me woest.

"Harry fuck off" Ik ben zo boos dat het me moeite kost om het er nog normaal uit te krijgen. Harry lijkt het alleen compleet te negeren.

"You need to fuck off" Harry schreeuwt naar Reece en zijn britse accent komt nu echt omhoog. Ik weet niet of het door de drank, woede of de gebeurtenis komt, maar het is best sexy.

"No Harry YOU need to fuck off" Ik duw Harry weg en hij kijkt me verbaasd aan. Ik kijk hem met een dodelijke blik aan en eindelijk lijkt hij mijn hint te snappen. "Go" Is alles wat ik nog zeg voordat ik mijn rug naar hem keer en naar Reece toe ga.

"Gaat het?" Ik kniel bij hem neer en zie hem knikken. Ik steek mijn hand uit om hem omhoog te helpen maar hij slaat hem weg. "Ga toch weg" Hij klinkt geïrriteerd waardoor ik mijn wenkbrauwen frons.

"wat heb ik gedaan?" Reece rolt zijn ogen en staat op waardoor ik ook weer normaal ga staan. "Misschien komt het door je lieftallige ex die me zojuist op de grond heeft geduwd." Ik zucht en krijg ook enige irritatie over me heen omdat hij mij hiervan beschuldigd.

"En daar kan ik wat aan doen?" Hij lacht sarcastisch. Iets waar ik door Harry nu echt een enorme hekel aan heb gekregen. Het is een soort kleinerende lach en naar mijn mening is dat gewoon echt onbeleefd om te doen. Het is alsof je laat zien van 'flikker op ik heb gelijk en jij bent te dom om het door te hebben' zo vat ik het op.

"Nou het is toch jouw ex? Niet de mijne? Misschien moet je die kerel duidelijk laten merken dat het klaar is? En zorgen dat hij niet onschuldige mensen op de grond smijt" De irritatie neemt het over van mijn normale gedrag.

"Alsof ik het nog niet duidelijk heb laten merken? Ik kan er niets aan doen dat hij hier ook is. En je moet echt niet zo overdrijven, ja hij duwde je, ja hij had het recht er niet toe, maar 'smijten' is echt veelste overdreven." Ik schreeuw half door mijn irritatie en zie dat Louis naar me toe komt lopen waardoor ik zucht. Ik hoef Louis er nu echt niet bij te hebben.

"Ik moet niet overdrijven? Volgens mij ben jij niet de persoon die op de grond was beland, of toch wel?" Ik begin te lachen, puur omdat ik niet weet hoe ik hierop moet reageren. Hij doet zo overdreven en het irriteert me mateloos. "Misschien moet je dan maar even bij je moeder uithuilen" Zeg ik dan na een kleine stilte.

"Misschien moet jij niet zo de slet uithangen" Aan zijn gezicht was te zien dat dit eruit floepte. Net zoals het drankje dat ik van iemand afpakte. "Zak" Ik loop naar Niall toe, recht langs Louis die me tegen probeert te houden, maar ik wil nu weg bij die klootzak. Hij had niet het recht om mij zo te noemen of het nou expres was of niet.

Als ik bij Niall ben zie ik dat die jongen weg is. "What happend?" Vraag ik hem, zo hoef ik even niet over Reece te praten. "Hij moest naar huis, een vriend van hem was echt nare dingen aan het doen omdat hij te dronken was." Ik knik en dan staat Louis ook bij ons.

"Wat was dat allemaal Gwenn?" Ik zucht en kijk naar achteren of Reece daar nog staat. Ook hij is weg wat me oplucht. "Nou die jongen was dus Reece. Reece en ik zoende dus, en toen kwam Harry ineens opdagen en duwde Reece weg. Harry claimde me waardoor ik boos werd, heb hem weggestuurd. Reece beschuldigde mij ervan dat het mijn schuld werd, ik werd geïrriteerd. Hij noemde me slet en toen gooide ik drinken in zijn gezicht. Einde." Niall begint te lachen maar krijgt een waarschuwende blik van Louis waardoor hij stopt.

"Lieverd, waarom riep je ons er niet bij? Hij heeft het recht niet je zo te noemen" Louis kijkt me diep serieus aan en ik zucht. "Ik ben misschien een meisje, maar dat betekend niet dat ik dit soort dingen niet alleen aankan. Ik heb het nu toch ook opgelost. Dat drankje in zijn gezicht was gewoon verdiend hoor" Ik kijk naar Niall en zie dat hij echt zijn lach probeert in te houden, waardoor ik begin te lachen.

"Goed gehandeld girl" Lacht hij en hij geeft me een high five. Louis begint nu ook te lachen. "Is hij er nog?" Ik haal mijn schouders op. Ik weet niet of hij het over Reece of Harry heeft maar ik weet het van allebei niet, dus dat maakt het makkelijk.

"Misschien moeten we dan voor de zekerheid gaan. Ik heb geen zin in een gevecht met Harry" Ik knik en zie dat Niall dan ook knikt. "Het had zo'n mooie avond moeten zijn" Mompel ik in mezelf. Niall en Louis horen het niet en ik laat het ook maar.

Als ik mijn jas aan doe en vast naar buiten loop om daar op Louis en Niall te wachten laat me tot rust komen. Er hangt een klein windje waardoor ik wat afkoel. De rust is fijn en ik kijk even om me heen.

Als we alle drie klaar zijn lopen we naar de weg om een taxi te stoppen. Als ik weer om me heen kijk zie ik Reece daar op een muurtje zitten met wat andere jongens. Vele roken, maar hij niet waardoor ik besef dat als hij niet zo'n klootzak was geweest dat hij echt leuk was geweest. Zijn ogen ontmoeten de mijne en ik geef hem een arrogante blik en een middelvinger voordat ik de taxi instap.

Letters || H. S.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu