[Jade Smith]
"So, what are we gonna do now?" vraag ik, als we allebei onze koffers uitgepakt hebben.
"Just chill out here I guess," antwoordt Harry, die zijn laatste kleren in de kast legt. Vandaag heeft hij een bloesje aan waarvan de bovenste paar knoopjes open zijn en een skinny jeans, met zijn laarsjes. Zijn haar zit gewoon perfect, zoals altijd. "Jade?" vraagt Harry met een grijns op zijn gezicht.
"Yeah?" vraag ik, ik voel mijn wangen rood worden, shit.
"Could you stop staring?" grinnikt hij. Mijn ogen focussen op mijn vingers, die opeens heel interessant zijn. "Would you like a drink?" vraagt hij.
"A coke would be fine," antwoord ik. Hij kiest precies het goede moment uit om weg te lopen, stiltes kunnen fijn zijn, maar deze was echt heel erg awkward. Mijn telefoon trilt en ik vis hem uit mijn zak. Claire belt me.
"Hey," zegt ze droog.
"Claire, je zit één kamer verderop," zeg ik grinnikend.
"Ja, maar de deur is ver weg," zegt ze verveeld. Zacht grinnik ik.
"Dus, bel je met een reden?"
"Hoe gaat het met Harry?" vraagt ze, ik kan haar gewoon zien grijnzen nu.
"We hebben een tweepersoonsbed, en net een awkward stilte," zucht ik.
"Goh, ik heb ook een tweepersoonsbed kiddo," antwoordt Claire droog. "En awkward stilte?"
"Ja, ik staarde weer eens, hij is gewoon zo knap," zucht ik.
"Love is in the air," zingt Claire met een zogenaamd zwoele stem.
"Maar jij moet met Niall in een bed slapen," zeg ik grijnzend. Harry zet een glas cola op de tafel, ik glimlach kort naar hem en hij glimlacht terug, waardoor de kuiltjes in zijn wangen verschijnen. Vanbinnen word ik helemaal warm.
"Aarde aan Jade," zegt Claire droog.
"O, sorry. Hij glimlachte," zeg ik.
"Je hebt echt geen leven, maar oké ik zei dat ik niet verliefd ben op Niall, en you are totally in love with Harry," zegt ze.
[Niall Horan]
Claire is tegen Jade aan het praten door haar telefoon. Ik begrijp er weinig van tot ik wat woorden opvang
"Niall.." fronsend kijk ik Claire aan, maar ze negeert me. "You are totally in love with Harry," zegt ze dan. Een grote grijns verschijnt op mijn gezicht. Snel pak ik mijn telefoon en stuur ik Harry een bericht.
U: I'm going to pick you up now -N.
Zonder iets te zeggen loop ik de kamer uit en klop ik aan bij Harry en Jade. Harry doet meteen open en ik trek hem de gang op, we lopen een stuk van de kamers af en ik pak hem bij zijn schouders.
"She likes you too," zeg ik droog. Harry's ogen gaan glinsteren en hij kan zijn brede glimlach niet bedwingen.
"How do you know that?" vraagt hij stralend. Zacht grinnik ik, hij ziet er echt cute uit nu.
"You know that Jade was calling with Claire, right?" vraag ik, Harry knikt instemmend en ik ga verder. "I heard that Claire said 'you are totally in love with Harry'."
"You're sure?!" roept Harry, waarna hij zijn hand voor zijn mond slaat. Een ouder koppel komt langs en kijkt ons afkeurend aan. Ik moet mijn lach inhouden.
"I'm sure," bevestig ik grinnikend. "But, you still gotta wait Hazz."
"I don't want to wait any longer," zeurt Harry.
"Just a little, little longer," zeg ik lachend. "Oh, and by the way. Tonight at Louis' and Liams room," zeg ik.
"Okay, but I'm going back to Jade," zegt Harry glinsterend. Grinnikend schud ik mijn hoofd.
"Is little Harold getting protective?" zeg ik met een baby-stem. Harry stompt me lachend.
"Oh, shut up, we'll talk when you're in love," grinnikt hij, voordat hij wegloopt.
[Jade Smith]
Net als ik ophang komt Harry de kamer binnen, met een glimlach van hier tot Tokio op zijn gezicht. Net werd hij meegenomen door Niall volgens mij, ik zag een paar blonde plukjes.
"Harry, why are you smirking?" vraag ik wantrouwend.
"No, Niall told me something that makes me happy," grijnst hij.
"Which is?" vraag ik.
"A secret," grinnikt hij.
"Tell me!" smeek ik meteen
"Nope," zegt hij, nog steeds grijnzend.
"Yeah."
"Nope."
"Yeah."
"Nope."
"Okay, you win," grinnik ik.
"By the way, everyone is going to Louis and Liam tonight," zegt Harry.
"Including us?" vraag ik.
"Do you wanna go?" vraagt Harry weer.
"Yeah, it's gonna be fun I guess," grinnik ik.
-----
We zitten in de kamer van Louis en Liam, we hebben net een film gekeken en nu kijken we elkaar aan.
"So, what are we gonna do next?" vraag ik droog.
"I don't know," antwoordt Liam.
"The famous One Direction doesn't know what to do, I've gotta tweet this," grinnikt Claire terwijl ze haar telefoon erbij pakt. Twee seconden later trilt elke telefoon en pakken we ze erbij.
@itsclaire_x: The moment when you chill out with the squad and they don't know what to do :') @jade.x @Harry_Styles @NiallOfficial @LiamPayne @Louis_Tomlinson , love you guys<3
Meteen zie ik al vier comments.
@Louis_Tomlinson: I love you toooo<3 xxxxxxxxx Tommooo
@Niallofficial: Why don't you come up with an idea :')
@Harry_Styles: My faves<3
@LiamPayne: Hey, don't forget who brought you here, kiddo :')
Ik grinnik om de reacties en reageer zelf ook.
@jade.x: crazy cookiedough, Iloveya<3
"Cookiedough?" vraagt Louis grinnikend.
"I like cookiedough, I like Claire," leg ik droog uit.
"Oh, yeah, so you call a girl cookiedough," zegt Louis sarcastisch.
"Shut up or I'll take your carrots," grijns ik.
"Not my carrots!" roept Louis dramatisch.
"Okay, but serious guys, what are we going to do?" vraagt Liam lachend.
"I have got an idea!" gilt Louis hyper.
"Oh no," mompelt Harry.
"Here we go again," grinnikt Liam.
"Be prepared," grijnst Niall. Ik schiet in de lach.
"Truth or dare!" gilt Louis enthousiast.
"Wow," zegt Harry.
"What?" vraag ik.
"Louis has a good idea for the first time in his life," zegt Harry droog. We stemmen allemaal lachend in en beginnen met truth or dare.
--
Hey guys! Nieuw chappie! Hoe vonden jullie het? Let me know x
JE LEEST
Life Changes [1D]
Fanfiction{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...