[Jade Smith]
"Jadey," iemand strijkt een plukje haar uit mijn gezicht. Wetende dat het Harry is, houd ik mijn ogen dicht. Hij begint zachtjes door mijn haar te strijken. Hij geeft me een kusje op mijn hoofd en trekt me dichter tegen hem aan.
"If only you knew how much I love you," fluistert hij. Het is grappig dat hij denkt dat ik nog slaap, terwijl ik alles kan horen wat hij zegt. "You mean the world to me, okay? You are so beautiful. I can't believe I'm this lucky."
"Me neither, just so you know," mompel ik.
"Did you hear all of that?" vraagt Harry. Voor ik antwoord laat ik mijn lippen op die van hem belanden.
"Only the last sentence," lieg ik, want ik weet dat hij het niet fijn vindt om als zo kwetsbaar aan te worden gezien. Best vreemd eindelijk, want ik heb hem meerdere keren zien huilen.
"Good," is zijn korte antwoord. "I've got something nice for you today."
"What?" ik ga geïnteresseerd rechtop zitten
"Surprise."
"Ugh," zeg ik, terwijl ik me weer laat vallen. "Screw you and your surprises, Styles."
"You'll know it soon enough, babe. Be patient," grinnikt Harry.
--
Harry heeft me de hele dag gepest met zijn verrassing, en ik word er geïrriteerd van. Maandelijkse probleem en dit gaat niet zo goed samen.
"You need to wait for your surpi-iseee!" zingt Harry. Ik gooi een kussen naar zijn hoofd.
"Harry, I get it now! I need to wait, now shut the bloody hell up!" schreeuw ik geërgerd. Zodra ik het heb gezegd, heb ik al spijt van mijn uitbarsting. Harry kijkt me geschrokken aan, ik ben niet vaak boos. Ik ben nu ook niet boos, alleen ongesteld.
"I'm sorry, Jade," zegt hij kleintjes. Een zucht verlaat mijn mond.
"Sorry, Hazz, I shouldn't have done that to you. It's that time of the month again."
"I shouldn't have told you about the surprise over and over again," zegt hij dan. Snel geef ik hem een kus. Gelukkig is hij niet boos.
--
We gaan nu ein-de-lijk naar de verrassing toe, en Niall wilde blijkbaar mee, want hij zit ook in de auto. Opeens zie ik niks meer. Ze hebben een blinddoek omgedaan.
"Horan, get that thing off me," zeg ik droog.
"Nope," zegt Niall lachend. Ik probeer hem te slaan, maar ik kan niks zien. die sla ik alleen de lucht. Niall begint nog harder te lachen.
"Oh, shut up," grinnik ik. Harry remt af, en ik hoor de autodeuren opengaan. Dan gaat mijn autodeur open en pakt Harry mijn hand. Daarna pakt Niall mijn andere hand en leiden ze me een stuk over een harde ondergrond, waarschijnlijk een stoep.
"You ready?"
"I was born bloody ready," zeg ik droog. Harry doet mijn blinddoek af, en ik zie meteen de verrassing, zo'n 20 meter van me af.
"There you go."
"Claire!" gil ik, we rennen op elkaar af en knallen tegen elkaar aan, waardoor we op de grond vallen. Ik begin te lachen en schuif naar haar toe waarna ik mijn armen om haar heen, en zij doet hetzelfde.
"Ik heb je gemist," zegt Claire.
"Ik heb jou ook gemist, Clairie," antwoord ik. Na een tijdje staan we op, waarna ik haar nog een knuffel geef. "Who got her here?!" roep ik naar Harry.
"It was me!" roept Jesy, die opeens tevoorschijn komt. "You're welcome, Smith."
"Jes!" roep ik enthousiast, waarna ik haar knuffel.
"And me," Perrie komt met een modellenpose achter een auto vandaan.
"Pez!" roep ik weer, ook zij krijgt een knuffel.
"And your crazy twin, the amazing Jade Thirlwall!" gilt Jade als een idioot. Meteen begin ik keihard te lachen en geef ik haar een knuffel.
"Let me guess, Leigh's here too?" vraag ik dan lachend.
"Correct," zegt Leigh, die verschijnt. Meteen geef ik haar een knuffel.
"What the hell," zeg ik, als iedereen bij elkaar staat. "How long are you guys staying?"
"End of your tour," zegt Leigh droog. Met open mond kijk ik ze aan.
"You're going with me?" zeg ik verbaasd. Ze knikken vrolijk.
"Grouphug!" brult Perrie.
"Multiknuffel!" verbeteren Claire en ik tegelijk, waardoor we lachend in een meidengroepsknuffel belanden.
"We're giving you a girls night tonight," zegt Leigh met een grijns.
"Oh my god, yes!"
--
Het is nu ongeveer half negen 's avonds, en we hebben onze meidenavond in de tourbus. De jongens en Ed zijn weg tot in de vroege uurtjes, hebben ze ons verteld.
"So, how's love life going?" zeg ik met wiebelende wenkbrauwen. Jade giechelt zachtjes en kijkt naar de grond.
"Miss Jade Thirlwall, you've been hiding something, haven't you?" zegt Perrie dramatisch. Jade kijkt ons aan, met een rood hoofd, voor ze knikt.
"Oh my god, Jade! Who is it!" Jesy pakt Jade bij haar schouders vast en rammelt haar door elkaar.
"Someone."
"Oh, thank you. I didn't figure that already," zegt Claire met rollende ogen.
"It won't work out anyways," mompelt Jade.
"Why not?" vraag ik meteen.
"Girls code 0026," verklaart ze. Claire en ik begrijpen er niks van, maar Jesy. Leigh en Perrie overduidelijk wel.
"Oh god, it's one of our exes!" gilt Leigh, terwijl ze haar nog een keer door elkaar rammelt.
"Please tell me it's not Zayn," zegt Perrie.
"Of course not. Sorry, but I don't really want to be engaged and get dumped after that, sorry Pez," zegt Jade. Ze lachen kort, Perrie is echt over Zayn heen, en ze lacht er nu om. Best knap, als je bedenkt dat ze echt lang samen waren. Ik vond Zerrie altijd cute samen, maar blijkbaar waren ze toch niet zo perfect samen als het leek.
"Then who is it Jade, tell us!" smeekt Jesy. Jade kijkt ons aan.
"Promise you won't get mad," zegt ze.
"Promise," zeggen we tegelijk.
"Niall," fluistert ze. Meteen kijk ik naar Claire, die even geschokt kijkt en dan glimlacht.
"Niall as in Niall James Horan?!" roept Perrie uit.
"What's up with me?" klinkt het bekende Ierse accent in mijn oren.
Oeps. Volgens mij zijn de jongens iets eerder teruggekomen dan verwacht..
JE LEEST
Life Changes [1D]
Fanfiction{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...