03.

9.2K 236 94
                                    

[Jade Smith]

Zoekend loop ik rond. Harry en ik hadden afgesproken bij de London Eye. Waar is hij? Hij laat me toch niet zomaar zitten?

"Jade!" hoor ik zijn bekende stem dan roepen. Snel kijk ik naar de richting waar zijn stem vandaan kwam en zie ik dat hij een zonnebril op heeft en zijn bruine krullen heeft weggestopt onder een donkergroene beanie.

"Hey!" roep ik terwijl ik naar hem toe loop. We geven elkaar een knuffel.

"I'm so glad you could make it today," glimlacht hij.

"I don't have much to do," bloos ik.

"I do," zegt Harry droog, waardoor ik in de lach schiet. "But I made sure I had nothing to do today."

"That's cute," zeg ik grinnikend.

"I'm not cute," zegt Harry meteen grijnzend. Plotseling worden we verblind door flitsen en slaat Harry zijn arm beschermend om me heen. We rennen de weg over naar het gebouw waar we kaartjes kunnen kopen, en met wat hulp van de medewerkers kan de paparazzi niet binnen. Ondertussen regelt Harry twee kaartjes en wachten we geduldig af tot de paparazzi merkt dat het niks gaat worden. Na een kwartiertje zijn de meesten weg, en kunnen we terug naar het reuzenrad.

"I'm so not feeling like waiting until all of those people are in," zucht ik, terwijl ik gebaar naar de mensenmassa voor ons. We zouden minstens vijfenveertig minuten moeten wachten.

"Okay," zegt Harry. Hij pakt wéér mijn arm vast en rent zonder pardon door de hele rij heen. Zodra we vooraan staan, heb ik ontelbaar veel ongelovige en boze blikken naar me geworpen gekregen.

"Sir, you're not allowed to-" begint een medewerkster, maar ze stopt halverwege de zin en kijkt nog eens goed. "Welcome to The London Eye. We'll be checking her bag and then you'll be going in after a short wait," herstelt ze zichzelf. Harry grijnst en we lopen door.

"You're too famous, ass," zeg ik plagend.

"Oh, do you want to go back to the end of the queue?" vraagt Harry plagend terug. Ik schud wild mijn hoofd en lach. Dan wordt mijn tas snel gecontroleerd en mogen we weer door. Na nog heel even gewacht te hebben, mogen we eindelijk het reuzenrad in.

"I'm so sorry for the paparazzi," zegt Harry, terwijl hij uit het raam staart.

"It's okay, Harry," zeg ik.

"They're so lifeless that they stalk me to take pictures," moppert hij. "And that's okay. But it's not okay that they're taking pictures of you."

"I don't mind. We're sort of friends anyway, so if it stays this way, we'll be spotted together more often," zeg ik snel. Ik wil niet dat hij zich lullig voelt door dit alles.

"But I do mind! I just wanted to have fun with you and they totally messed it up," zucht hij. Voorzichtig zet ik zijn zonnebril af zodat ik hem aan kan kijken.

"Now listen up okay? They didn't mess up nothing, we have a whole day," zeg ik stellig.

"But what if they wait down there till we're done here," zegt Harry.

"They won't, and if they will, I don't give a shit, we can just ignore them," zeg ik. Harry lacht zacht.

"You're so different, all those other girls wanted to get into the magazines and things," grinnikt hij.

"Yea well, I don't really care if I'm in a magazine, I just want to have fun," zeg ik. Harry glimlacht en we blijven stil tot het reuzenrad zijn rondje voltooid heeft.

"Okay, I don't want you to get hurt or something, so I'm going to take your hand, alright?" vraagt hij, als we zien dat de fotografen ons al op staan te wachten. Meteen knik ik, waarna Harry mijn hand stevig vastpakt en me door de massa trekt.

"Harry, who is that girl?!"

"Is she your new girlfriend?!"

"Harry! Harry!"

De paparazzi schreeuwt van alles naar ons en ik kan mezelf niet tegenhouden.

"Can you just shut up?! He's not my boyfriend, we're just friends and we're trying to have a nice day. And a nice day is without you!" gil ik naar ze. Iedereen valt stil en Harry grijnst.

"That's my girl," fluistert hij.

"I'm not your girl," giechel ik.

"Not yet."

"Oh, shut up," zeg ik en ik geef hem een duw. De paparazzi is ondertussen alweer hersteld van mijn uitbarsting en schreeuwt gewoon weer verder.

"Step back! Step back!" hoor ik dan een stem roepen. De paparazzi stapt meteen naar achter.

"Paul, always there when you need him," glimlacht Harry. Paul is volgens mij de bodyguard van de jongens, Claire heeft het er wel eens over. Paul leidt ons uit de menigte.

'I saw the rumours on the internet," verklaart hij.

"Thanks for saving my life, I'm Jade Smith," zeg ik lachend, terwijl ik zijn hand schud.

"I'm Paul, the bodyguard of the guys, are you Harry's girlfriend?" vraagt hij. Meteen kleur ik rood.

"No."

"Not yet," zegt Harry weer. Ik stomp hem en hij begint te lachen.

"I don't wanna mess up your day, but maybe it's better to go home, Harry," zegt Paul. "Or go to Liams place, all the other boys are there too."

"Do you wanna go?" vraagt Harry. Snel knik ik. "Can you drive us?" vraagt hij aan Paul. Paul knikt en brengt ons naar zijn auto. Na een klein kwartiertje komen we uit bij een gigantisch huis waar Paul ons de auto uitlaat. Kort bedanken we hem en haalt Harry een sleutel uit zijn zak en maakt hij de deur open.

"You have a key?" vraag ik verbaasd.

"Yeah, I also have a key for Nialls and Louis' house, and they have one of mine," legt Harry uit. Verwonderd knik ik, ze vertrouwen elkaar wel hoor. We lopen het huis in en we lopen de woonkamer binnen waar we Liam vinden die met zijn benen over Louis heen ligt en Niall die op de grond ligt.

"Jade!" roept Louis vrolijk en hij rent op me af om me een knuffel te geven.

"Hey," lach ik.

"Hands off my girl," grijnst Harry.

"I'm not your girl," zeg ik weer.

"Not yet."

"Harry, jesus. Stop it!" lach ik.

"Oeh! Jarry!" gilt Niall.

"Jarry, Jarry, Jarry!" roepen Liam, Louis en Niall tegelijk.

"And let me kill you," zing ik lachend op het ritme van 'Kiss You.'

"Gosh, she can bring something to the band guys!" roept Niall, net zoals James in de Carpool Karaoke.

"I've got us all some denim shirts," lach ik.

"Now I've got double denim," voegt Niall er lachend aan toe.

"Oh yeah, you're winning already then Niall," doet Louis de kers op de taart waarna we allemaal de slappe lach krijgen.

Life Changes [1D] Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu