[Jade Smith]
Ik zit nu al drie dagen op Nialls kamer zonder naar buiten te komen. Naar de wc kan op Nialls badkamer, drinken kan daar ook uit de kraan, en ik kan eten van Nialls mega-etensvoorraad.
Niall gaat af en toe wel naar buiten, maar komt 's avonds altijd wel terug om te slapen. Hij probeert met me te praten, maar ik zeg amper iets terug. Nu is hij even nieuw eten halen omdat bijna alles op is. Ik heb ontelbaar veel berichtjes van Harry gekregen, maar ik durf niet te antwoorden.
"Jade? I'm back!" zegt Niall aan de andere kant van de deur. Ik draai de deur van het slot af, en Niall duwt Harry naar binnen. Meteen daarna gooit Niall de deur dicht.
"Niall!" roep ik, ik probeer de deur open te maken, maar ik krijg hem niet open. Niall heeft er iets voor gezet. "Niall! Get me out of here!"
"First talk!" roept hij terug. Geërgerd zucht ik, Niall kennende gaat hij de deur niet openmaken tot Harry en ik hebben gepraat.
"Fuck you, Horan," zeg ik nog, voor ik me omdraai. Harry zit op een stoel, en heeft zijn vingers door elkaar gehaakt.
"Jade, before you judge me, I'd like to explain my actions," zegt hij zachtjes. Het laat me realiseren hoe erg ik zijn stem heb gemist. "Jade "
"What, Harry?" snauw ik.
"I understand that you're angry, or disappointed."
"Just explain," fluister ik, ik wil er niet zo lang omheen draaien.
"First things first, I missed you so much. Louis suggested to go to the club, so I could move my thoughts and relax for a bit," begint hij. "So that happened, Louis, Niall, Liam and I got to the club."
"And then?" vraag ik, terwijl ik bang ben voor zijn antwoord.
"It was a good club, we had fun. And I drank way too much, I was drunk. It's been long since I've been that drunk," vertelt hij verder. Ik zeg niks. "So a combination of me being drunk and missing you, turned out to me kissing that girl," legt hij uit.
"Is this a joke?" vraag ik. "Are you serious, Harry?"
"I thought it was you Jade, I swear," hij kijkt me aan, met pijn in zijn ogen.
"Harry she was blonde, I'm a brunette," zeg ik zachtjes.
"I know bab-.. I know Jade, but it was quite dark in that club, and once again, I was very drunk. I swear, the second I kissed her, I realised she wasn't you, and I immediately pushed her away," zegt hij.
"But the photo's were already taken?"
"The photo's were already taken," bevestigd Harry. Ik kijk naar de grond, ik weet niet of ik dit kan geloven.
"Harry, I'm sorry, but you could be lying about this so easily," fluister ik.
"Jade, I swear, this is exactly how it happened," zegt Harry, zijn stem kraakt, waardoor ik weer opkijk. De tranen staan in zijn ogen. "It was stupid. It was so stupid."
Het blijft stil.
"I knew it the moment I pushed her away, I'm such a prick. I don't want to lose you, Jade. You mean the world to me. I'm such a dick," fluistert hij, meer tegen zichzelf dan tegen mij.
"Harry, listen. I love you."
"You do?"
"I never stopped loving you. I was confused, I didn't know what happened. The only thing I knew was that you kissed that girl. I didn't know why, or how," probeer ik mezelf uit te leggen.
"Which means you want to get back together again?"
"We never broke up, Harry. But I want to take it slow, if you understand?" zeg ik vragend. Hij slikt zichbaar.
"I understand," zegt hij zachtjes. Ik houd van Harry, met heel mijn hart. Hij is mijn tweede helft. En nu weet ik hoe het zit, maar toch wil ik even rustig aandoen. Gewoon even de tijd nemen, om weer alles te laten worden zoals het was. Het moet niet te snel gaan.
"Harry?" zeg ik, hij kijkt op. "I love you."
"I love you too, Jade," zegt hij. Ik kan zien dat hij opgelucht is dat het goed is nu. Voorzichtig geef ik hem een knuffel, hij slaat zijn armen om me heen, en zucht opgelucht. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik zou wel gek zijn als ik Harry zou laten gaan. Ik maak me los uit zijn greep en geef hem een kus op zijn wang.
"Tell the boys and Claire?" stel ik voor, hij knikt. Als ik probeer de deur open te doen, merk ik dat Niall hetgene wat ervoor stond al heeft weggehaald. Waarschijnlijk deed hij dat al toen hij hoorde dat we hadden gepraat. Zacht grinnik ik. Wat een sukkel. We lopen de gang op, en Harry pakt mijn hand vast. Ik kijk van onze verstrengelde vingers naar hem, en hij wilt zijn hand losmaken uit de mijne. "It's okay."
"Sure?"
"Sure," antwoord ik. Even leg ik mijn hoofd tegen zijn schouder aan, voor we van de trap aflopen en de woonkamer inkomen. Het metaal van Harry's ring tikt koel tegen mijn huid aan. Als de jongens en Claire ons zien beginnen ze breed te glimlachen, en voel ik mijn wangen rood worden.
"Sooo," zegt Louis, met een pedosmile.
"If you want to know, yeah, things are okay again," zeg ik met een kleine grinnik. Louis en Niall high-fiven elkaar en Liam geeft me een glimlach, net zoals Claire.
"Then kiss each other, my friends," zegt Louis. Liam slaat hem, maar zelf grinnikt hij ook.
"Is that okay?" vraagt Harry zachtjes, ik knik. Onze gezichten buigen naar elkaar toe, en onze lippen raken elkaar. Mijn glimlach groeit en als ik terugtrek zie ik Harry ook glimlachen.
"I'm glad it's all okay again," zegt Claire.
"Me too, it was boring without you, Jade. Niall was annoying because he had no one else to jump around with. Harry was sad all the time. No one cooked for us and it was really bad," zegt Louis zielig.
"Well, I'm happy too guys," grinnik ik.
"Celebrate with nando's?" stelt Niallet een grijns voor. Ik schiet in de lach.
"Sounds like a plan."
JE LEEST
Life Changes [1D]
Fanfic{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...