[Jade Smith]
Het gekriebel van een paar krullen zorgt ervoor dat ik mijn ogen open, het is Harry, ik had ook niet anders verwacht.
"Today is the day" zegt hij zacht. Vandaag gaan we eerst terug naar Engeland, en vanmiddag gaan Harry en ik naar Modest, om mijn contract te bespreken en te tekenen.
"Yay," glimlach ik. "When are we leaving?"
"Uh, in an hour" grinnikt Harry. Meteen schiet ik overeind.
"Harry!" roep ik lachend.
"What?!" grijnst hij.
"You should've woken me up earlier," grinnik ik. Meteen stap ik de badkamer in en stap ik onder de douche waarna ik een korte douche neem. Daarna trek ik snel schone kleren aan en doe ik een beetje make up doen. Mijn haar draai ik in een strakke staart en dan begin ik spullen in mijn koffer te gooien.
-----
"I told you we were gonna make it," grijnst Harry als we in het vliegtuig zitten.
"Harry get that grin off your face," zeg ik droog.
"Nope," grijnst hij nog steeds.
"I'll get it away," grinnik ik, waarna ik mijn lippen tegen die van hem druk. Maar hij blijft nog steeds grijnzen, waardoor ik hem wegdruk. "Harry!" roep ik lachend.
"What's going on?" vraagt Niall vanaf de stoel voor ons.
"Harry doesn't want to get that grin away, even when I kiss him," grinnik ik. Harry zit nog steeds krampachtig zijn grijns op zijn gezicht te houden.
"Should I give little Harry a kiss?" zegt Niall lachend, waarna hij zijn lippen tuit.
"Hey! You're mine!" hoor ik Claire grinniken.
"I'm yours," lacht Niall.
"Is Claire getting jealous?" grinnik ik, waarna ik mijn hoofd lachend schud.
"I've still got this grin," grijnst Harry. Dan krijg ik een idee.
"No! Jimmy protested!" gil ik lachend. Maar Harry houdt nog steeds zijn lippen stevig op elkaar.
"Jimmy?! Where?!" gilt Louis op de stoel achter ons. Nu begint Harry ook heel hard te lachen.
"Thanks Lou!" gil ik lachend.
"Is that grin away?!" gilt Niall.
"Yes!" roep ik terug.
"Where is Liam?" vraagt Claire dan.
"Next to me," grinnikt Louis. "He's sleeping."
"Awh, cute little Daddy Direction" grinnik ik.
--
Met een opgeluchte zucht leg ik mijn laatste spullen weg en kan ik eindelijk mijn koffer weer in de kast leggen.
"Are you ready to go?" mompelt Harry in mijn oor, waarna zijn handen om mijn middel glijden.
"Yep," zeg ik zacht. Simon had gezegd dat we na vier uur mochten komen, en het niet maakte niet uit hoe laat precies.
"Okay," zegt Harry. We lopen naar beneden en we zeggen doei tegen de rest.
"Good luck!" roept Louis. Niall houdt me tegen en geeft me nog een knuffel. Van alle jongens is Harry natuurlijk mijn vriendje, maar Niall is echt een van mijn beste vrienden.
"Good luck," zegt Niall.
"Thank you," zeg ik nerveus. Ook Claire en Liam wensen me nog succes en dan stappen Harry en ik in Harry's zwarte Range Rover. De rit lijkt wel eeuwig te duren, mijn vingers tikken zenuwachtig op het dashboard als Harry over de brede weg rijdt.
"Nervous?" vraagt Harry.
"Yeah."
"No need for that, you're gonna rock it," zegt Harry geruststellend. Zijn hand neemt plaats op mijn been en hij wrijft er kalmerend overheen. Na een tijdje remt de auto af en stappen we uit. Het grote gebouw beneemt me mijn adem.
"Woaw, this building is huge," mompel ik.
"I know, you'll get used to it," grinnikt Harry. We lopen het gebouw in en Harry loopt meteen door naar de lift waar hij op het knopje met de vier drukt. De lift schiet omhoog en binnen tien seconden zijn we op de vierde verdieping. Harry pakt mijn hand en we lopen naar een deur waar 'Simon Cowell' opstaat. "Knock knock," grijnst Harry. Binnen een paar seconden gaat de deur open en staat Simon voor ons.
"Harry and Jade, nice to see you!" zegt hij vriendelijk, waardoor ik me al meteen meer op mijn gemak voel. Beleefd schud ik zijn hand.
"Jade Smith, nice to meet you," zeg ik.
"Simon Cowell," zegt Simon als hij mijn hand ook schudt. "Come in."
Harry en ik lopen achter hem aan waar we op twee stoelen gaan zitten.
"So, Jade. You like singing, don't you?" vraagt Simon.
"Yes, that's why I'm here," grinnik ik.
"So, what Modest wants to give you is a contract for one album and a tour. If you're doing good and you like it, we'll see if we're gonna give you another contract," verteld Simon.
"Why don't you give her a three year contract straight away?" vraagt Harry.
"The rules, a new artist always gets this first, so we're able to see them grow and then we can see if they deserve a three year contract," legt Simon uit.
"I don't think it's a problem," zeg ik snel. "I can explore the musicworld this way."
"Okay, great, then please read this one more time and then sign here," zegt Simon waarna hij me een papier en een pen toeschuift. Vliegensvlug schieten mijn ogen over het contract en uiteindelijk haal ik nog een keer diep adem voor ik mijn krabbel zet. "Thank you, welcome to Modest," glimlacht Simon.
"No, I should thank you," glimlach ik. Harry lacht naar me en we verlaten het gebouw. Harry tilt me op en zwiert me in het rond.
"I'm so proud!" roept hij.
"Can you take a photo of me, so I can tell the world?" vraag ik als ik uitgezwierd ben. Harry knikt instemmend en maakt een foto die ik meteen op Instagram zet.
@JadeSmith: proud to announce that I've just signed my contract at Modest! You'll hear from me! ❤
Zet ik erbij. Daarna tik ik nog snel een tweet.
@jadesmith: this girl has just signed a contract at Modest! I'm so happy, thanks to everyone who helped me get to this point!
En ja, ik heb mijn Twitternaam veranderd, dit klinkt toch wel wat beter, vond ik. Glimlachend van trots stap ik de auto in.
--
Yaaaayyy! Jade heeft een contraaact! Aankomende zaterdag komt er een speciaal-Louis-bday-chappie! All the love
JE LEEST
Life Changes [1D]
Fanfiction{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...