[Niall Horan]
Nadat Jade heeft gezegd dat ze mijn vriendin wil zijn, voel ik me de gelukkigste persoon op de wereld.
"Shall we go inside and tell them?" vraagt Jade. We zitten nog buiten.
"Yeah, I think we should," zeg ik. Ik sta op en steek mijn hand uit voor Jade.
"Already the gentleman," giechelt ze en we moeten er allebei lichtjes van blozen.
"Lets go," zeg ik. We lopen hand in hand naar binnen rechstreeks naar de woonkamer waar tot mijn verbazing iedereen al bij elkaar zit.
"Uh guys?" vraag ik. Iedereen kijkt op. Jade geeft meteen Claire en Harry een highfive.
"Are you together?" vraagt Louis enthousiast.
"Yeah, but wait Harry was in your plan?" vraag ik verbaasd. Ik zie ze langzaam knikken.
"Did you know this?" vraag ik aan Jade en als ik naar rechts kijk, kleuren haar wangen vuurrood.
"What the fuck, guys," zeg ik zogenaamd boos. Ik loop vervolgens snel weg om mijn lach in te houden. Payback time.
[Jade Thirlwall]
"Is he really angry?" vraag ik zachtjes, de tranen branden in mijn ogen. Ik kan niet geloven wat er zonet is gebeurd.
"I have no idea, literally not a clue," zegt Harry terwijl hij zijn hoofd schudt.
"I didn't expect this reaction at all," zegt Jade. Het blijft even stil.
"I think I'm going to look for him," zeg ik dan maar. Iedereen knikt en ik loop in de richting waar Niall liep.
"Niall?" vraag ik als ik voor de keukendeur sta.
"Yes," zegt hij kortaf. Ik duw de deur zachtjes open en schuifel naar binnen. Ik probeer hem niet aan te kijken, want de tranen rollen langzaam over mijn wangen heen.
"I wanted to apologize, they just wanted to help us get together," zeg ik zachtjes, bijna fluisterend. "I don't want you to be mad."
"Babe, give me a hug," zegt Niall zachtjes. Hij slaat zijn armen om me heen en de tranen vallen vanuit mijn ogen op zijn shirt. "Jade?"
"Yeah?" voorzichtig kijk ik hem aan.
"I was kidding baby, I'd never want you to cry," zegt hij zachtjes. "Please don't be mad at me."
"Niall, I'd never be mad at you," zeg ik zachtjes. Hij gaat zitten op het bed en trekt me zachtjes op zijn schoot.
"Do you want to join my prank?" zegt Niall dan. Ik kijk hem grijnzend aan.
"Duh."
"Knew it," hij lacht kort voor hij me een kus geeft.
"I'm going to tell them that you said that it wasn't going to work out anyway," zeg ik grijnzend. Hij lacht zachtjes, en knikt.
[Jade Smith]
Harry zit naast me, en kijkt me verward aan.
"What the hell just happened?" vraagt Liam. Ik schud mijn hoofd.
"That was nothing like Niall," zeg ik. Dan komt Jade de kamer weer binnen met rode ogen. Een steek van medelijden gaat door me heen.
"H-he said things weren't going to work," fluistert ze, waarna ze haar lippen tegen elkaar drukt. Dat doet ze altijd als ze liegt. Dan vallen alle puzzelstukjes in elkaar, Niall en Jade zijn ons aan het pranken.
"Oh babe," ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel. "I figured out about your secret," fluister ik.
"Please join the prank," fluistert ze terug.
"Obviously," zeg ik zo zacht mogelijk. Ze grinnikt zachtjes. Dan komt Niall binnen, en lijkt zogenaamd wanhopig.
"Jade, forgive me, I'm sorry," zegt hij, en ik zie dat hij zijn lach amper kan inhouden.
"No I can't forgive you this prank Niall!"
"What pran-... Oh," Louis begint te lachen en Harry staat op om Niall te slaan.
"Never do that again," zegt Liam droog. Niall begint te lachen en hij geeft Jade een knuffel.
--
"Guys this is bad for us," zegt Liam, als we weer bij Nando's zitten. Ik knik lachend. De laatste dagen heb ik alleen maar fastfood gegeten.
"Nevermind," zegt Louis lachend.
"Liam?" een meisje met donkerbruin haar en bruine ogen staat opeens bij onze tafel.
"Noël? Is that you?" Liam glimlacht bij het zien van het meisje.
"The one and only," grinnikt het meisje, dat blijkbaar Noël heet.
"Woah, it's been long," lacht Liam.
"Too long," is Noël het met hem eens.
"Sit down," zegt Liam. Noël gaat zitten en Claire, Harry, Niall, Louis en ik kijken elkaar aan. Jade is naar huis gegaan. omdat ze moe was.
"Uh, I think I might've missed something," zeg ik droog. Liam en Noël lachen kort.
"Well, hi. I'm Noël," zegt Noël droog.
"I already figured that, yeah," zeg ik grinnikend.
"Noël was in my class in primary school, we were friends," zegt Liam lachend.
"I crushed on you, but I never told you," zegt Noël bedenkzaam. Liam probeert een hairflip te doen, maar door zijn korte haar is dat een klein beetje heel erg onmogelijk.
"Everyone loves me," zegt hij. Ik schiet in de lach, met de aanwezigheid van Noël is Liam opeens veel vrolijk.
"New couple project?" fluistert Harry in mijn oor. Ik begin te lachen, en Liam kijkt me aan.
"What?" vraagt hij droog, ik wuif het weg.
"I want food," zegt Noël na een tijdje. Ze heeft eerst Liams halve bord nog leeg gegeten, daarvoor zelf nog besteld en nog steeds honger.
"Noël, you're an idiot," lacht Liam.
"I'd like you two as a couple," zegt Louis droog.
"No, I can't even figure out why I crushed on him in primary school. Me and Liam? Never ever," zegt Noël meteen. Liam kijkt haar zogenaamd beledigd aan.
"Just friends?" zegt Louis met wenkbrauwwiebel.
"Just friends," antwoordt Liam droog.
"Too bad," zeggen Niall en ik tegelijk, voordat we allemaal beginnen te lachen.
--
Haaai! Hehehe nxnialler see what i did there? Ok hopelijk was het leuk doei😂)
JE LEEST
Life Changes [1D]
Fanfic{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...