[Jade Smith]
Iemand schudt aan mijn been.
"Jade, Harry!" sist de stem. Ik herken Nialls accent.
"Niall?" mompel ik. Als ik mijn ogen langzaam open zie ik inderdaad Niall staan.
"We're late! Our airplane leaves in an hour!" zegt hij paniekerig. Meteen schiet ik overeind. Shit, shit, shit. Het duurt een kwartier om naar het vliegveld te gaan, onze koffers zijn nog niet ingepakt en we zijn net wakker.
"Damn it! Niall, wake up Claire. I'll wake up Harry, Louis and Liam." zeg ik snel. Niall rent de kamer uit en ik schudt aan Harry's been. "Harry, wake up!" gil ik in zijn oor.
"What?" klinkt zijn slaperige stem.
"Our airplane leaves in an hour!" roep ik. "Pack our stuff! I'm gonna wake up Louis and Liam!" gil ik, als ik de kamer uit ren. Meteen sprint ik naar de kamer van Louis en Liam. "Louis, Liam! Wake up!"
"Jade, calm down," mompelt Liam.
"No, I won't calm down. Our airplane leaves in an hour!" gil ik. Meteen schiet hij overeind. "Okay, you wake up Louis, we'll have breakfast in the airplane and forget about a shower."
"Jade? Waarom gil je iedereen wakker?" vraagt Thomas, die ik op de gang tegenkom.
"Ons vliegtuig vertrekt over een uur," ratel ik, erbij nadenkend dat ik nu geen goed afscheid kan nemen. Sneller dan ooit trek ik mijn kleren aan, poets ik mijn tanden en gooi ik de laatste spullen in de koffer. Pap en mam slapen nog, en ik wil ze niet wakker maken.
"Niall, Claire and Louis! Are you guys ready?!" roept Liam naar boven. Harry, Liam en ik zijn klaar om te gaan, en net op dat moment komt de rest ook aangerend. Zo snel mogelijk neem ik nog afscheid van Thomas, en belooft hij snel naar London te komen. Ik zeg hem nog dat hij alles aan pap en mam moet uitleggen en ze een knuffel van me moet geven, en dan rennen we met z'n alle de deur uit. Naar het treinstation. Eenmaal aangekomen, duwen we zonder pardon iedereen aan de kant en belanden we net op tijd in de trein, als we op een stoel gaan zitten, begint de trein te rijden. Even kunnen we rustig zitten, nu kunnen we niks doen. Snel scrol ik door Twitter en valt mijn mond open. Nee, nee, nee. Niet nu, niet vandaag.
@NS_online: het is een hele eer om te weten dat Liam Payne, Harry Styles, Louis Tomlinson, Naill Horan, Jade Smith en Claire Janssen in onze trein naar Amsterdam, schiphol zitten!
Zuchtend sla ik mezelf voor mijn voorhoofd, Nialls naam spellen is echt niet zo moeilijk hoor.
@Janneke_x: OMG, ik zit gewoon in dezelfde trein als 1d en Jade en Claire, BESTE REIS NAAR AMSTERDAM OOIT!
@Senkexo: Heb ik weer, net de trein naar Amsterdam missen en er daarna achter komen dat mijn helden in die trein zitten...
"Fuck," mompel ik. Iedereen kijkt me vragend aan en ik laat Claire mijn telefoon zijn. Haar ogen schieten over het scherm.
"Boys, the station will be full of fans," zegt ze, waarna ze zacht vloekt.
"People found out that we're in this train, and will be waiting for us," verduidelijk ik.
"Not now," zucht Niall.
"Okay, if we push the fans away, we'll be in the magazines as people without feelings, if we won't push them away, we'll miss our plane," zucht Liam.
"I hate being famous," zucht Louis. Twee seconden later kijkt hij op. "No, I don't. I love it, but.."
"I know what you mean, Lou," fluistert Claire. Harry heeft ondertussen niks gezegd, hij staart peinzend voor zich uit. Op dat moment stopt de trein en valt mijn mond open. Nee, nee, nee. Niet vandaag. Niet vandaag alsje-alsjeblieft. Het hele perron staat voor met fans. Het zijn er minstens tweehonderd.
JE LEEST
Life Changes [1D]
Fanfiction{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...