[Jade Smith]
Moedeloos staar ik naar mijn scherm als Harry weer niet opneemt. De afgelopen 4 dagen heeft hij mijn berichten en oproepen genegeerd. Ik vraag me voor de zoveelste keer af wat ik heb fout gedaan. Zuchtend leg ik mijn telefoon op mijn nachtkastje terwijl ik weer op bed plof. Zo blijf ik naar het plafond staren totdat mijn telefoon trilt. Snel pak ik hem op om te kijken wat er in beeld staat.
[One new message from Harry❤]
Een grote glimlach tovert zich op mijn gezicht, ik wist het wel. Alle zorgen waren voor niks, hij had het gewoon druk denk ik. Ik open het bericht en mijn stemming verandert drastisch. Met vochtige ogen lees ik het bericht opnieuw en opnieuw.
Harry❤: I'm breaking up with you, do not call or text me again. - H.
Ik krul me op in bed en begin keihard te huilen. Mijn hart breekt in duizenden stukjes en het doet gewoon pijn. Ik begin sneller te ademen en ik voel me wegzakken op het bed.
Gillend word ik wakker, de dekens plakkend aan mijn lichaam van het zweet. Ik kijk vluchtig om me heen totdat ik in het donker het lichaam van Harry zie liggen. Ik ga overeind zitten terwijl ik nog steeds onregelmatig adem.
"Babe, are you okay?" hoor ik Harry zeggen terwijl zijn hand de mijne zoekt. Blijkbaar hebben mijn bewegingen hem wakker gemaakt.
"Y-Y-No not really," stamel ik en hij pakt mijn hand.
"Nightmare?" vraagt hij zachtjes. Ik knik en krul me tegen zijn lichaam op.
"Want to talk about it?" vraagt hij terwijl zijn vinger langzaam door mijn haar gaan.
"You b-broke up with me through text while we were both on t-tour." stotter ik snikkend. Harry pakt me stevig vast en sust geruststellende woordjes in mijn oor. Als ik rustig ben, kijkt hij me diep in mijn ogen aan.
"Jade, if it makes you any calmer, we'll look at the tours tomorrow. We can compare the schedules, see what is possible," zegt hij en ik kan niet anders dan knikken.
"That would be nice," zeg ik en ik sla zijn arm om mijn lichaam. Ik voel me meteen veiliger.
"I wouldn't leave you in such a way, if I even would ever leave you. My mother taught me better," fluistert hij in mijn oor. Ik zucht opgelucht en kus zachtjes zijn lippen. "I want to stay with you forever, Jade. Okay?"
"Okay," mompel ik.
"Go to sleep, Jadey. You need it," zegt hij en ik draai me om. Met mijn rug tegen Harry aan val ik toch nog in diepe slaap.
---
"Boys! Breakfast" schreeuw ik door het huis heen. Al snel wordt mijn gegil gevold door een bende stappende voeten op de trap en een chagrijnige Claire.
"Ik ben een meisje," zegt ze droog waarna ik haar knuffel.
"Sorry Clairie, meid het eten is klaar," zeg ik en ze slaat haar hand tegen haar hoofd.
"Who made this?" vraagt Liam als hij verwonderd kijkt naar de tafel.
"Me and me and me," ratel ik grinnikend en ik voel een arm om mijn schouder.
"That's my girl!" schreeuwt Claire terwijl ze naar mij wijst. Ik geef haar een highfive en we gaan droog zitten.
"Wow, I'm earlier at breakfast than Nialler," zegt ze en onmiddelijk rent er een blondharige jongen naar de tafel.
"Hey, it was only because I wasn't paying attention," zegt hij verontwaardigd, maar al snel tovert hij een glimlach op zijn gezicht.
"I accept it, because you're the bestest girlfriend," zegt hij en ik maak klap blij in mijn handen. De jongens maken kotsgeluiden en Claire bloost terwijl ze Niall snel kust.
"Let's eat breakfast," zeg ik dan maar. Mijn buik rommelt al de hele morgen door de heerlijke geur van de pannenkoeken die ik gemaakt heb.
Na het ontbijt spring ik onder de douche. Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt met Ed voor bespreking over de tour. Snel maak ik me verder klaar.
---
"Jade, did you bring One Direction's tour schedule?" vraagt Ed en ik rommel door mijn tas. Ik voel de map zitten en leg het op de tafel neer. We proberen datums te vinden die misschien overlappen in locaties, zodat we elkaar toch kunnen zien.
"London? No, we're in Liverpool then," zegt Ed en ik zucht. Ik bekijk onze volgende show, maar dat kan ook niet. Zo gaan we bijna de gehele lijst af. Ik voel het huilen gewoon opkomen, ik kan hier echt niet tegen.
"Manchester?" vraag ik dan, we zijn halverwege de laatste pagina.
"Yeah, that is actually possible," zegt Ed en ik kan zijn woorden niet geloven.
"If we could stay two days with them, that would be amazing." zeg ik en ik kan alleen nog maar glimlachen.
"To matter of fact, we are staying in Manchester for three days together with them. We arrive a little before them," zegt Ed glimlachend en vreugdetranen verlaten mijn ooghoeken. Ik geef hem een knuffel en bedank hem voor al dit werk. We zijn inmiddels al een uur of drie hiermee bezig namelijk.
"Let's finish the list and go home," zeg ik en Ed knikt. We vinden verder geen datums meer, maar dat maakt even niet uit. Ik ben al dolgelukkig met deze dagen.
"Thanks again Eddie, I really appreciate everything you do for me," zeg ik en ik knuffel hem opnieuw. Hij lacht en loopt naar zijn auto. Ik sms Harry het goede nieuws en loop naar mijn auto. Als ik zit, trilt mijn telefoon.
Harry❤: I'm so glad. Already looking forward to it. Love you, Jade. -H.
Ik glimlach naar mijn telefoon en neem een momentje om even te bedenken hoe geweldig mijn leven eigenlijk is op dit moment. Ik rijd naar ons huis en doe de deur open. Deze keer veel vrolijker dan na de vorige vergadering.
"Hey Claire," zeg ik, als ik haar de trap af zie lopen. Ze springt op me af en ik kijk haar even raar aan. Ik besluit haar toch maar om haar op te vangen.
"Ik heb je gewoon gemist vandaag," zegt ze lachend als ik haar op de grond plof.
"Fijn om te weten," voeg ik er grinnikend aan toe. Ik haal mijn schouders op en begroet de jongens in de woonkamer.
"What's for dinner?" vraag ik en iedereen kijkt elkaar aan.
"Nando's?" stelt iemand voor en iedereen kijkt Niall meteen aan.
"No, let's go out to a restaurant or so," zegt Louis. Iedereen is het er mee eens, dus gaan we uit eten.
"Everyone ready at 7?" vraagt Liam en ik knik. Niall, Harry en Louis steken hun duim op en Claire trekt mij naar boven om outfits uit te kiezen.
--
Heyy! Dit gaat zo sneeelll! Afgelopen zaterdag nog 3K, en nu al 3.84K😍 Thanks en hopelijk vonden jullie dit hoofdstuk leuk!
JE LEEST
Life Changes [1D]
Fanfiction{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...