31.

3.9K 126 16
                                    

[Jade Smith]

"Are you ready to go?" vraagt Harry, ik moet zo optreden in het winkelcentrum ergens, ik ontmoet vandaag ook mijn styliste en ik hoop dat ze een beetje aardig is.

"I guess.." mompel ik, Harry zet zijn vinger onder mijn kin en tilt mijn hoofd omhoog, zodat ik hem wel moet aankijken.

"Head up princess, or the crown slips," fluistert hij, zijn groene ogen staren me bezorgd aan.

"Okay.." antwoord ik dommig.

"Baby, what's wrong?" zegt Harry, iets van pijn schiet door zijn ogen, wat mijn hart in honderd stukjes laat breken.

"I'll tell you later," maak ik me ervan af, en ik loop naar de auto. Harry haalt zijn schouders op en stapt ook in. De hele weg naar het winkelcentrum blijft het stil. Harry trommelt zachtjes op het stuur, maar dat is alles. Voor ik het weet zijn we aangekomen, en komt er een man naar ons toe, die ons vertelt waar we heen moeten. We bedanken hem kort en dan lopen we naar binnen. Als we mijn kleedkamer binnenlopen, zie ik een jonge vrouw met haar rug naar ons toe staan. Haar donkerblonde haar valt mooi in een vlecht op haar rug. Dan draait ze zich om en verschijnt er een glimlach op haar gezicht als ze ons ziet.

"Hi Jade! I'm Hayley Johnson, your stylist, but you can call me Hayley," zegt ze, voordat ze me een knuffel geeft.

"Well, I'm Jade," grinnik ik. Ze knikt grinnikend. Haar groene ogen doen me denken aan die van Harry. Dan lijkt Hayley pas op te merken dat Harry er ook is.

"Oh, hi there! I'm Hayley," zegt ze nogmaals, als ze haar hand naar hem uitsteekt.

"Harry," stelt Harry zich kort voor, waarna hij haar hand schudt.
 
"Well, Jade, are you coming? Let's start with your make-up," zegt Hayley. Ik knik instemmend en ga in de stoel zitten. Al snel kom ik erachter dat Hayley echt goed is met make-up. Ze tovert mijn ogen om tot smokey eyes en op mijn lippen komt een zacht roze kleurtje. We kletsen gezellig wat, tot er weer een man komt die zegt dat ik op moet. Snel bedank ik Hayley nog, en dan ren ik het podium op. Iedereen begint te juichen en te klappen, de adrenaline stroomt door mijn lijf. De presentator van dit alles verwelkomt me kort.

"So Jade, a couple of fans left some dares on Twitter. Would you like to do a some dares?" vraagt hij. Zogenaamd nadenkend kijk ik naar het publiek.

"I don't know, shall I?" vraag ik aan ze. Iedereen gilt de longen uit hun lijf, en ik begin te lachen. "Okay, let's do it."

"Good! First dare: prankcall Harry and act like something is completely wrong," leest de presentator voor van het grote scherm achter ons. De hele menigte begint te joelen en ik begin te grijnzen.

"He's in the clothing room, are there any TV's there?" vraag ik aan de presentator. Hij schudt zijn hoofd en ik pak mijn telefoon.

"Okay! Everyone, be quiet!" roept de presentator. Het duurt even, maar uiteindelijk is iedereen zo goed als stil, ik tik op bellen, en zet mijn telefoon op speaker.

"Jade? Aren't you on stage?" vraagt Harry bezorgd.

"Y-yeah I am, b-but.." stamel ik, met een big smile op mijn gezicht, Harry pranken is leuk.

"Jade, what's wrong?" vraagt Harry, nu echt bezorgd. Ik probeer niet in lachen uit de barsten, en ik zie dat het publiek dat ook doet.

"T-they, t-they.." stotter ik.

"Hang on," kort horen we wat geroezemoes, en dan rent Harry het podium op. Hij slaat zijn armen stevig om me heen.

"I love you, I love you, I love you," herhaalt hij steeds. Het hele publiek roept 'awh' en 'cute'.

"Harry.." grinnik ik.

"What?"

"You've been pranked," grijns ik. Het publiek begint keihard te lachen, en ik ook natuurlijk. Harry kijkt me met een droog gezicht aan.

--

De rest van het concert verliep goed, en nu brengt Harry me naar Ed. We moeten wat dingen bespreken voor de tour. Ik druk op de bel, en al snel maakt Ed de deur open.

"Hi, Jade!" roept hij.

"Hi, Sheeran," zeg ik grinnikend.

"Come in, welcome to my lego house," zegt hij grijnzend. Kort grinnik ik om zijn slechte grapje en dan loop ik achter hem aan naar binnen. "You want a drink?"

"A coke would be good, thanks," antwoord ik, Ed schenkt twee glazen cola in en zet ze neer.

"Okay, so the tour will be through the United Kingdom and it'll be from March 5th till May 5th," legt Ed uit. Van maart tot mei.. Waarom komt dat me zo bekend voor?

"Shit," fluister ik, als ik me het herinner.

"What?" vraagt Ed.

"The boys are going on tour. Through the UK. From March 8th till May 8th.." mompel ik. Ik kan Harry niet zo lang missen. Twee hele maanden, ik kan amper twee dagen zonder hem.

"That's pretty fucked up," reageert Ed. Ik knik. "You don't have to go with me."

"No, I have to. I already said yes, and I don't break promises," mompel ik. "And I really want to do this."

"I think it's better to finish this later," zegt Ed. Ik stem in.

--

Stilletjes loop ik ons huis weer in, Ed heeft me even gebracht.

"Hey babe," hoor ik Harry's hese stem zeggen. Als ik opkijk, zie ik hem voor me staan, en ik kan niet anders dan meteen in huilen uitbarsten. "Hey, hey, hey, shh," fluistert Harry. Hij tilt me voorzichtig op, met een arm onder mijn bovenlichaam en een arm onder mijn benen, waardoor mijn hoofd op zijn borst rust. Voorzichtig loopt hij naar de woonkamer en gaan we op de bank zitten. Louis kijkt SpongeBob, samen met Niall, en Claire en Liam kijken op hun telefoon. Als ze de situatie zien, stoppen ze even met wat ze doen.

"Jadie? What's wrong?" zegt Niall meteen. Alleen de gedachte al, laat me nog harder huilen.

"E-Eds tour is.." begin ik, maar het lukt niet.

"Is what?" vraagt Liam zachtjes. 

"Ed's tour is from March 5th till May 5th," weet ik eruit te krijgen. Bam. Die kwam aan bij ze. Harry drukt me nog steviger tegen zich aan.

"This is a joke," zegt Louis.

"Not everything is a joke, Louis" snauwt Harry.

"Sorry.." mompelt Louis.

"It's fine Lou, but it's not a joke," zeg ik zachtjes.

"I can't miss you for two months," fluistert Harry.

"As if I can miss you for two god damn months!" roep ik. Iedereen kijkt me verbaasd aan en ik kijk machteloos. "But we'll have to."

"I know.."

"You're with the boys, I'm with Ed.." fluister ik.

"We'll find a way to survive."

--

Hehehe we zijn gemeen, Jarry zonder elkaar voor 2 maanden. Okaaay dus wat vonden jullie ervan?)

Life Changes [1D] Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu