37.

3.7K 110 68
                                    

[Claire Jansen]

Niall en ik zitten op een bankje in het park, hij wilde met me praten zei hij. Het klonk niet alsof hij goed nieuws had.

"What's wrong?" vraag ik maar meteen.

"Uhm.."

"Niall, come on."

"It's hard, I don't want to hurt you."

"Hurt me?" ik kijk hem vragend aan.

"Okay, I don't know how you feel about this, but I don't really think our love is still there, it feels like brother-sister love right now," mompelt hij.

"You mean..?"

"Sorry Claire, I'm breaking up with you.." dat zijn nou net de woorden die ik niet wilde horen. Mijn wereld stort in elkaar, en ik begin geruisloos te huilen. Niall wilt me een knuffel geven, maar ik wring me los, ik sta op en ik ren ervandoor. Het is laf, ik weet het, maar ik kan niet anders. 

[Harry Styles]

Jade en ik liggen op bed, gewoon naar elkaar te kijken en te knuffelen, als Niall opeens onze rust verstoord. Hij rent als een idioot naar binnen. 

"Harry? Can I talk to you for a minute?" hijgt hij. 

"Uhm.." ik kijk naar Jade, die knikt als goedkeuring. "Okay."

"Thanks," zucht Niall opgelucht. Ik sta op en loop met Niall naar zijn kamer. 

"What's going on, Nialler?" vraagik meteen. Hij durft me niet aan te kijken.

"I broke up with Claire, and she ran away," fluistert hij.

"Please tell me you're joking." zeg ik, terwijl ik mijn hand door mijn haar haal.

"This is not a joke Harry, I don't know where she is," zegt Niall, snel pak ik mijn telefoon en zoek ik naar Jades whatsapp status. Ik laat het aan Niall zien.

"H - 26.11.16 • • CJ"

"Claire is right there, see? She's going to kill you," zeg ik.

"I know.." mompelt hij. 

"Niall, the paparazzi will find her crying, and don't you think that's very interesting for them?" zeg ik. Niall staart voor zich uit.

"I'm such a dickhead," mompelt hij.

"You're definitely not, but we have to find Claire," beaam ik. "And we have to tell Jade."

"It was nice to be a friend of yours Hazz, I'm going to die now," zegt Niall, met een kleine grijns.

"Don't be such a pussy mate, come on!" zeg ik lachend.

[Jade Smith]

Ik hoor de deur opengaan en glimlach kort.

"Hi love," zeg ik, met mijn rug naar de deur toe.

"I'm not Harry," mompelt een Iers accent.

"Niall, sorry," zeg ik grinnikend. "What's up?"

"Okay, please don't kill me for this, but I broke up with Claire and she ran away and I don't know where she is," flapt hij eruit. 

"You what?" roep ik. Hij heeft Claires hart gebroken, en hoe. Ze vertelde me laatst nog dat ze oud wilde worden met Niall..

"Sorry.. Please don't hurt me," piept Niall. Voorzichtig geef ik hem een knuffel.

"Niall, I'd never hurt you, you're my best friend. But I was shocked okay?" fluister ik. "This was not how I expected your relationship to go.."

Life Changes [1D] Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu