24.

4.6K 144 11
                                    

[Jade Smith]

Vandaag gaan we naar Nederland toe, ik ben best blij om mijn familie weer te zien, maar ook zenuwachtig. Wat als ze Harry niet mogen?

"Jade!" wordt er in mijn oren geschreeuwd waardoor ik opschrik uit gedachten. Verbaasd kijk ik Claire aan en ze begint te lachen.

"Ik had pas ongeveer 100 keer je naam gezegd, waar zat je met je gedachten?" zegt ze grinnikend en ik moet er ook wel om lachen. Dat zal er vast dom uit hebben gezien.

"Gewoon iets, hoelaat gaat onze vlucht ook alweer?" vraag ik snel, om het onderwerp te veranderen. Claire zucht en kijkt me aan.

"Over 35 minuten, we moeten trouwens nu onze bagage gaan inchecken," zegt ze en snel roep ik de jongens. We lopen naar de bagagecontrole en al snel zijn we ingecheckt.

"What are we going to do?" vraag ik verveeld, we wachten al 2 uur. Louis kijkt me aan en geeft me een knipoog waardoor ik hem raar aankijk. Wat is die jongen van plan?

"Guys, I'm going to the bathroom. See you later!" zegt hij waarna hij snel wegloopt. De jongens kijken hem na en halen hun schouders op.

"Don't you have this feeling that he's up to something?" vraag ik in het algemeen. Niall kijkt me aan en knikt.

"Yeah, but it's Louis, so what's new?" zegt Harry en hij pakt mijn hand vast. De jongens lachen en ik schud mijn hoofd.

Ongeveer 20 minuten later is Louis nog niet terug en ik begin me toch wel zorgen te maken. Onze vlucht gaat over 15 minuten en we kunnen al bijna gaan in het vliegtuig.

"Liam, aren't you a bit worried that Lou won't make it in time?" vraag ik zachtjes en net als hij wil antwoorden, speelt 'Live while we're young' keihard door de luidsprekers.

"Louis!" schreeuwen we allemaal samen en dan komen we niet meer bij van het lachen. In de verte zien we hem aankomen rennen, terwijl het nummer nog steeds afspeelt. Het wordt snel gestopt en de medewerkers verontschuldigen zich voor het ongemak.

"Louis Tomlinson, what were you thinking?" zegt Claire boos, maar ik zie dat ze haar lach inhoudt. Louis' glimlach verdwijnt van zijn gezicht en hij gaat stilletjes zitten. Claire barst in het lachen uit en weer kunnen we niet stoppen met lachen.

"We can go in the plane, lets go!" zegt Liam en we gaan naar het vliegtuig.

---

Als we geland zijn, pakken we snel onze bagage en rennen voor een taxi. Als het goed is, heeft niemand ons gezien.

"Babe, where are we going?" vraagt Harry en snel pak ik de reserveringen erbij.

"We're going to Amsterdam and after a few days to my family," zeg ik en Louis klapt blij.

"I'm really excited, can't wait to see Amsterdam," zegt hij en ik glimlach. Dit kado was toch een goed idee.

"Jullie bestemming is bereikt," zegt de chauffeur en ik geef hem snel zijn geld. We stappen uit en lopen ons hotel in.

"We have one big room, and one smaller one. My suggestion is that the boys go in the big room and the girls in the other one," zeg ik en iedereen knikt. Als we weten waar onze kamers zijn, ploffen we onze spullen neer en lopen Claire en ik naar de jongens.

"What do you want to do first?" zeg ik tegen Louis en hij denkt na.

"How about we go to Madame Tussaud?" zegt Niall.

"Yeah, I've never been there before," voegt Harry eraan toe.

"Okay, lets go," zegt Claire en ik knik. We lopen naar buiten en zien op google maps dat het een kwartiertje lopen is. Als we er zijn, haal ik even kaartjes en gaan we naar binnen.

"Gosh Louis!" gil ik op een gegeven moment. Hij is foto's aan het maken met alle poppen, de een nog raarder dan de ander.

"Jade and Claire, please join me," zegt hij met puppy-ogen. Ik zucht even en trek Claire mee naar Katy Perry. We poseren super blij, waardoor een bewaker hard moet lachen en snel zijn hand voor zijn mond slaat.

"I'm so ashamed, but I don't care anymore," zeg ik tegen Harry. Hij pakt mijn hand vast en samen kijken we al even verder.

"You really organised this well, babe," zegt hij zachtjes en ik kijk hem aan.

"Thanks, baby," zeg ik en ik geef hem snel een kus. We lopen de hoek om en ja hoor, daar staan de One Direction poppen. Harry begint te lachen en roept de jongens. Ik sla mijn hand voor mijn hoofd en roep Claire.

"Kom samen met onze vriendjes op de foto," zeg ik lachend en ze klapt blij in haar handen.

"Ja, leuk idee!" zegt ze en ze geeft Niall de opdracht om de foto te maken. Ik sla mijn arm om 'Harry' heen en zij om 'Niall'.

"Say cheese," zegt Niall en ik glimlach. Hij maakt een foto en ik ren met Claire op hem af. De foto is echt leuk geworden, dus ik zet hem op Instagram.

'My own boyfriend looks better😝😍'

Als we naar buiten lopen, besluiten we om naar het Vondelpark te lopen langs de grachten af. Het is best een eind lopen, maar wel heel erg mooi.

"Can I hold your hand?" vraagt Harry en ik kijk hem snel aan.

"Sure, babe," zeg ik en pak zijn hand vast.

"It's so wonderful here," zeg hij en ik knik.

"I've always loved Amsterdam, we used to come here a lot," zeg ik en hij geeft een kneepje in mijn hand. Zo lopen we verder naar het Vondelpark.

--

HOOOOIIII!!!!! WE HEBBEN DE 1K READS BEHAALD! THANKYOUU❤

Life Changes [1D] Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu