[Jade Smith]
"Nou hup, ga Niall zoeken," zeg ik tegen Claire en ze kijkt me verbaasd aan. "Je kunt hem niet nu in de verwarring laten, ben gewoon eerlijk," voeg ik eraan toe en ze knikt.
"Ik laat je straks wel weten hoe het ging," zegt ze en ik steek mijn duim omhoog. Ik besluit zelf even te gaan kijken wat Harry aan het doen is. Ik loop naar onze kamer en zie hem in bed liggen.
"Harry Styles, why are you laying in bed already?" vraag ik en hij grinnikt.
"Come cuddle with me," zegt hij en ik klim in bed. Ik ga tegen hem aanliggen en met mijn vinger pak ik een krulletje vast.
"I knew you loved my curls," zegt hij en ik grinnik.
"Don't get too confident boy," zeg ik en ik draai me om. Harry kruipt tegen me aan en slaat zijn arm om me heen. Hij geeft me zachtjes een kusje in mijn nek en ik zak weg in een diepe slaap.
[Niall Horan]
Ik zit al een uurtje alleen op onze kamer, ik dacht echt dat Claire me ook leuk vond. Ze zoende me terug, toch? Gefrustreerd ga ik met mijn hand door mijn haren en ik zak tegen de muur op de grond. Nu is onze vriendschap zeker verpest.
"Niall?" hoor ik Claire dan zeggen, wanneer is zij binnengekomen? Ik kijk haar snel aan en sta op.
"Can we talk? I think I left you with the wrong impression." zegt ze en ik ben in de war.
"Yeah sure," zeg ik en ik plof op het bed neer. Claire gaat ook zitten en ze frummelt aan de onderkant van haar jasje.
"When you kissed me, I ran away. That wasn't because I don't love you. It was, because I'm scared. It was too perfect to be real and I became insecure. I love you a lot and I hope we can have a new start?" zegt ze zachtjes en ik pak haar hand vast.
"Of course, for you always, but only if you promise me one thing," zeg ik en ze kijkt me raar aan. "Never be insecure again, nobody's perfect. Everyone is perfect in his or her own way and so are you," zeg ik en ze lacht.
"I promise," zegt ze en dan belanden mijn lippen weer op haar lippen.
"So, would you like to be my girlfriend? We don't have to tell anyone yet, except the boys and Jade. I think it would be nice to start our relationship without any media involved," zeg ik en ik kijk haar hoopvol aan.
"Yes Niall. I'd love to," zegt ze en ze kust me opnieuw. We blijven even zitten naast elkaar, genietend van het feit dat we nu eindelijk bij elkaar zijn.
"I don't want to interrupt anything, but I need to tell Jade. She gave my great advice about what to do," zegt Claire en ik knik.
"I'll come with you, I can tell Hazz," zeg ik en we lopen samen naar de andere kamer. Ik klop op de deur, maar niemand doet open. Voorzichtig doe ik de deur open en zie Harry en Jade samen liggen op het bed.
"I'm going to take a picture and then we'll wake them up," zegt ze en snel sla ik mijn hand voor mijn mond om niet in het lachen uit te barsten. Claire maakt een foto en zet hem snel op Instagram en Twitter.
"You have guests," zegt ze en ze springt op het voeteneinde. Jade schrikt wakker en slaat om zich heen. Ik moet keihard lachen en ze kijkt ons droog aan.
[Jade Smith]
"Waar was dat voor nodig, Claire?" vraag ik droog en ze grinnikt. Ze staat op en doet een dansje.
"No more single lady, no more single lady," zingt ze en ik moet lachen totdat de realisatie binnenkomt.
"Wait, you two are a couple?" vraag ik en Niall wordt rood. "That's so cute," zeg ik en Claire giechelt en kust Niall op zijn wang. Naast me snurkt Harry nog, dus ik besluit hem wakker te maken. Ik schud zijn lichaam heen en weer en zijn ogen openen.
"Claire and Niall are a couple," zeg ik heel blij en hij kijkt me raar aan. Dan gaat hij rechtop zitten en kijkt rond.
"Congratulations," zegt hij met een slaapstem. Ik moet glimlachen en kijk snel weg.
"Ik heb trouwens een mooie foto gemaakt toen jullie nog sliepen," zegt Claire dan en ik kijk haar geschokt aan. Snel pak ik mijn telefoon en ga ik naar Instagram. De foto is best lief, Harry en ik liggen tegen elkaar, onze armen zijn verstrengeld.
"That's cute, babe," zegt Harry en ik glimlach. Snel geef ik hem een kus en sta op.
"Are we going out for dinner? I'm hungry," zeg ik en Claire lacht.
"You're always hungry," zegt ze en ik moet lachen. Ze pakt Niall's hand en loopt de kamer alvast uit. Harry en ik maken ons klaar en dan lopen we de deur uit. Hij pakt mijn hand en ik kijk hem aan. Hij kust me en ik glimlach.
"Are you ready to go out?" vraagt hij.
"Yes, I am," zeg ik en we gaan naar de anderen.
--
Hooooii! Weer een nieuw chappieee! Maar we hebben nog een vraagje, hebben jullie een leuke shipnaam voor Claire en Niall? We hebben zelf al nagedacht, maar Cliall, Naire of iets klinkt niet Echt😂 Ons beste idee was nog Ciall, maar hebben jullie ideeën? Let us know! All the love
JE LEEST
Life Changes [1D]
Fanfiction{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...