47.

3.3K 107 5
                                    

[Jade Smith]

Vandaag zijn de jongens ook op tour gegaan. Eindelijk is het begonnen en ook al ben ik verdrietig vanwege de jongens, ik kan niet wachten op wat er nog allemaal komen gaat. Het is inmiddels al 11 uur, dus ik besluit maar eens op te staan.

"Ed, are you awake?!" roep ik door de tourbus heen. We hebben een tourbus aangezien we door de UK reizen, zo hebben we toch onze eigen ruimte. We hebben allebei een slaapkamer met een klein badkamertje. Het is niet ideaal, maar het is best te doen.

"Yeah, I actually just got breakfast for the both of us," mompelt hij vanuit het keukengedeelte. Ik gok dat hij zijn mond al vol heeft met eten.

"I'm coming in 5 minutes," antwoord ik, snel spring ik even onder de douche en doe ik simpele kleren aan. Vandaag hebben we geen concert, dus kunnen we soort van uitrusten. Ik loop naar de keuken waar Ed net klaar is met eten.

"I left you some breakfast in the bag," zegt hij, duidend op de papieren tas die op tafel staat. Ik bedank hem glimlachend en begin de broodjes op te eten.

Na het ontbijt besluit ik even te gaan wandelen door het park wat in de buurt van onze slaapplaats ligt. Ik pak mijn telefoon met oortjes en loop de bus uit. Het zonnetje schijnt voorzichtig en het is al best warm. Ik zet mijn muziek aan en mijn gedachten dwalen af. Ik schrik op als Harry belt.

"Hi baby, how are you?" hoor ik zijn stem zeggen. Mijn onderlip begint plotseling te trillen als ik me realiseer hoelang ik hem niet ga zien.

"I was going to say I'm fine, but I already miss you, so I'm not," antwoord ik eerlijk. Ik zucht er lichtjes achteraan terwijl ik op een bankje ga zitten.

"I miss you too, babygirl," zegt hij, de woorden stellen me gerust. Ik ben nooit goed geweest in afscheid nemen.

"How about we talk about something else?" zeg ik, ik ben niet in het humeur om erover na te kunnen denken.

"How was the concert yesterday?" vraagt hij. Ik begin een verhaal te vertellen over een fan die tijdens mijn optreden moest huilen, het was echt heel lief. Na Little Things was ze helemaal in tranen en ben ik even van het podium afgesprongen om haar een knuffel te geven.

"You have your first concert tonight, right?" vraag ik.

"Yes, I'm so excited. I really missed this," piept hij en ik begin te lachen. Zijn lach galmt ook door de telefoon en even bedank ik de wereld voor de uitvinding van de telefoon.

"How is Niall doing?" vraag ik. Ik ben bang dat mijn best friend het niet redt op de tour.

"I'm honestly surprised, he is doing quite well. I think the distraction and being away from home actually is a good therapy right now," zegt hij vrolijk. Mijn hart klopt rustiger als ik opgelucht glimlach.

"Good, keep me posted okay? Just tell me whenever something happens," zeg ik dreigend, ook al maak ik een grapje. Harry grinnikt om mijn opmerking en het laat mij ook lachen. We weten beiden heel goed wat ik bedoel.

"How is Ed doing?" vraagt Harry. Ik praat even over hem terwijl ik opsta om weer terug te gaan lopen.

"There might be a livestream of the concert tonight," zegt hij. "I heard Paul talking to Liam about it. If not, there'll probably be some fans streaming it though."

"Really Hazz? If that's true, I'm going to watch it," zeg ik. Hij belooft me te appen als hij meer weet en we hangen op. Ik ben inmiddels weer terug bij de bus.

"Ed, what are we going to do today?" vraag ik.

"Wanna play some games? We are going out for dinner tonight," zegt hij. Ik haal mijn schouders op en loop naar hem toe om te beginnen aan een langdurig potje monopoly.

--

We zijn onderweg naar het restaurant waar we vanavond gaan eten. Vannacht gaat de bus weer rijden, zodat we morgenvroeg op tijd op de nieuwe locatie zijn.

"I'm craving pasta," zeur ik en Ed begint te lachen.

"Well, it is an Italian place. I guess they'll have some pasta," zegt hij met een grote grijns op zijn gezicht. Ik klap blij in mijn handen.

Als we de menukaart bekijken, is er inderdaad heel veel pasta. Ik besluit voor een luxe versie van lasagne te gaan en Ed pakt een pizza hawaii.

"I actually think pineapple on pizza should be accepted," zeg ik en Ed knikt instemmend. Ik besluit voor de lol een poll aan te maken op twitter en al snel barst er een discussie los. Ik retweet en like een paar tweets voordat ons eten eindelijk wordt geserveerd.

"This is so holy, I think god made this himself," zeg ik terwijl ik halverwege mijn bord lasagne ben. Ik heb nog nooit zo'n lekkere lasagne gegeten.

"Same goes for my pizza, I have eaten a lot of pizza in my life, but I have to say, nothing beats this one," zegt hij.

Na het eten gaan we richting de tourbus. Harry appt me dat er helaas geen livestream is, maar dat ik altijd even op Twitter kan kijken. Ik wens hem succes en veel plezier tijdens het eerste concert.

"Ed, do we have a concert tomorrow?" vraag ik.

"Yeah, we do. A few days in a row, actually," zegt hij. Ik kijk snel op de klok en zie dat het al 9 uur is.

"I'm going to bed then. I have a feelinf that tomorrows gig is going to be great," zeg ik gapend.

"Same, goodnight Jade," zegt Ed en ik strompel naar mijn kamer. Ik trek mijn pyjama aan en plof op bed. Ik kijk nog even wat series op mijn telefoon en dan besluit ik om toch te gaan slapen.

Ik mis Harry. Het is de eerste gedachte die door mijn hoofd schiet als ik 's nachts wakker word. Het bed is zo leeg zonder hem en ik mis zijn aanwezigheid. Ik pak mijn telefoon en zie dat hij me nog geappt had na zijn concert om te vertellen dat het leuk was. Ik antwoord zijn bericht en leg mijn telefoon terug. Een traan rolt zachtjes over mijn wang heen. Dit wordt lastiger dan ik dacht.

Life Changes [1D] Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu