46.

3.7K 113 17
                                    

(Lees de A/N op het einde!)

[Jade Smith]

Vandaag is het zover, de tour begint. Ik heb er heel veel zin in, maar aan de andere kant vind ik het doodeng. Opeens trilt mijn telefoon in mijn broekzak, en ik vis hem eruit, om te zien dat Harry me getagd heeft in een foto op instagram. Het is een foto van ons samen, mijn lievelingsfoto van ons. Harry en ik lachen allebei naar de camera, en ik heb mijn armen om hem heen.

@harrystyles: Overwhelmed with the amount of love I have for you.

Glimlachend kijk ik naar het onderschrift. Hij is echt veel te lief. Snel ren ik de trap af, en zie ik Harry op de bank zitten. Hij heeft me nog niet opgemerkt, maar ik spring op zijn schoot.

"Hi," fluister ik. Meteen trekt hij me dichter naar zich toe, en begin ik de lijntjes van zijn tatoeages over te trekken.

"Today is the day," zegt Harry zacht.

"I'm excited and nervous and everything at once," grinnik ik. Mijn telefoon gaat af, en geërgerd haal ik hem uit mijn broekzak, het is Jesy. "Sorry babe, I gotta take this one."

"It's alright," glimlacht Harry. Snel neem ik mijn telefoon op.

"Hey, Jes," zeg ik.

"Jadey!"

"Best friend!"

"Jade!"

"It's been a while!"

"Twin!"

Uit alle stemmen kan ik begrijpen dat eerst Jesy in mijn oor schreeuwde, toen Claire, toen Leigh, toen Perrie en toen Jade.

"Hey girls," grinnik ik. "What's up?"

"Today is the day!" gilt Perrie blij in mijn oor. "Are you excited?"

"I'm so excited. I can't wait to be om stage!" zeg ik enthousiast.

"We have a surprise for you," zegt Leigh dan.

"What is it?" antwoord ik.

"We're coming to watch your show tonight!" roepen ze tegelijk.

"Oh my god," zeg ik meteen, dit is te leuk. Het is megafijn om te weten dat er nog meer bekenden in de zaal zullen zijn vanavond

"We can't wait to see you shine tonight," antwoordt Leigh. Meteen glimlach ik.

"Jade, come back to cuddle!" roept Harry klagerig. Ik schiet in de lach.

"Sorry girls, Harry wants to cuddle. See you tonight in the audience!" zeg ik iedereen gedag. Iedereen zegt nog iets van 'bye' of 'see ya' en dan hang ik op.

"Who was it?" vraag Harry, als ik weer tegen hem aan lig.

"Jesy, Perrie, Jade, Leigh and Claire, they're coming to the show tonight" vertel ik met een glimlach. Harry geeft me een kusje op mijn hoofd.

"I knew that already," mompelt hij. "I really can't believe my girl is going to do this. I am so proud of you, Jade."

"I love you."

--

Over precies 30 minuten hebben we afgesproken met Hayley, Lois en Ed in de O2 arena. Lois is de styliste van Ed, ik heb haar nog nooit ontmoet, maar Hayley wel, en zij zegt dat Lois superaardig is.

"Harry, can we leave?!" gil ik, iedereen wordt helemaal gek van me vandaag, ik ben al de hele dag hyper door het huis aan het rennen en iedereen aan het irriteren. Zelfs Niall werd er moe van, terwijl hij normaal mee zou doen.

Life Changes [1D] Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu