[Jade Smith]
We staan midden in het centrum van New York. Vandaag hebben de jongens een optreden hier. Omdat kerstmis bijna is, is er een soort kerst-optreden. Er komen allemaal beginnende bandjes spelen. Maar als verrassing, komen de jongens dus ook. Over zo'n drie minuten moeten ze op, en het publiek weet nog van niks.
"Harry, where are your shoes?!" roept Lou. Harry wijst met een droog gezicht naar zijn laarsjes, die hij al aan heeft.
"I don't know," zegt hij sarcastisch.
"Okay, very funny. Is everybody ready?" grijnst Lou. Niall komt aangerend, want hij moest op het laatste moment naar de wc. Snel druk ik nog een kus op Harry's lippen, voordat hij in de coulissen moet gaan staan.
"So, all of you expected starting bands, don't you?!" roept de presentator door de microfoon.
"Yeah!" gilt de menigte terug.
"Okay, okay. And who of you is a Directioner?" zegt hij geheimzinnig. Er barst een keihard gegil los, en ik schiet in de lach.
"Are they here?!" gilt een meisje, half huilend.
"Exactly! Here is: One Di-rectioooon!" roept de presentator. Iedereen begint te gillen als de jongens oprennen en vervolgens barst er een gelach uit. Grinnikend facepalm ik mezelf, Niall probeerde een radslag te maken, maar dat mislukte, waardoor Liam over hem heen struikelde en op zijn gezicht viel.
"That was not how I expected this to go," mompelt Liam grijnzend door zijn microfoon. Als de jongens weer opgestaan zijn brengt Louis de microfoon naar zijn mond.
"This is: They Don't Know About Us!" roept hij. Het hele liedje door playback ik kleintjes mee, en als het afgelopen is, begint Harry te praten.
"This song describes my situation perfect, actually," zegt hij. Huh? Wat gaat hij nou weer doen? Liam snapt blijkbaar wel wat Harry wilt doen.
"Who knows Jade?!" roept Liam door zijn microfoon. Iedereen begint te gillen en te juichen. Harry haalt een hand door zijn haar en kijkt de coulissen in, recht in mijn ogen.
"Well, yeah.. Jade is a very special girl and she means a lot to me.." begint Harry, maar hij wordt onderbroken door Niall.
"Just say it, Harry!" roept hij lachend.
"Say what?!" werpt Harry terug. "I wanna tell this step by step."
"Okay, this is definitly going to take way too much time, I'll help," lacht Louis. "Boys and girls, ladies and gentlemen. It's a honour for me to tell you, that Jarry is real!"
"Jade, come here!" roept Liam lachend. Grinnikend schud ik mijn hoofd, maar Niall rent als een kleuter op me af en trekt me mee.
"Here she is!" gilt hij.
"So now, Jade, you run to Harry and pretend like you haven't seen him for eight months," grijnst Liam. Lachend begin ik naar Harry toe te rennen en gooit hij zijn microfoon op de grond. Mijn benen klemmen zich om Harry's middel en zijn lippen drukt hij stevig tegen die van mij. Het hele publiek gaat los, maar ik merk er weinig van. En zo blijven we staan, net zolang tot Louis ons onderbreekt.
"We're still here," kucht hij, zogenaamd onopvallend. Grinnikend laat ik Harry los, en kijk ik in zijn smaragdgroene ogen.
--
Hooiii! Dit chap is een beetje kort, maar ik zat in tijdnood... Dus ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vonden!
JE LEEST
Life Changes [1D]
Fanfic{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...