[Harry Styles]
"Harry, Liam and I are going to walk around here, to probably meet some fans, are you coming with us?" de stem van Louis onderbreekt mijn gedachten. We zijn in Liverpool, en al ongeveer een week op tour, Jade is al anderhalve week weg, en ik mis haar echt heel erg.
"Uh, no. Sorry," zeg ik, ik wil op zich wel fans ontmoeten, maar ik zou er niet bij zijn met mijn hoofd, en dat is ook niet leuk voor hen.
"Hazz, come on, don't let it bother everything," zegt Louis, hij kijkt me aan.
"Louis, you don't have a girlfriend on the other side of England," zucht ik. "She's the other half of me."
"I understand, but she'll try to think of something else, so it's better for you to do the same," zegt Louis.
"Okay then," ik geef me over, omdat ik weet dat Louis net zolang doorgaat tot hij zijn zin krijgt.
"Yay!" Louis klapt in zijn handen, en trekt me mee.
"Are you coming with us?" zegt Liam verbaasd, en ik knik.
"I'm proud of you Harry," zegt Niall, hij geeft me een knuffel. Niall en ik snappen elkaar op dit moment het beste, hij heeft geen beste vriendin bij zich nu, en ik mijn vriendin niet.
"Why don't you come with us?"
"I'm tired, and I want to get some rest," legt Niall uit, ik knik begrijpend. Niall is echt weer veel relaxter nu we op tour zijn, en zijn oude gekke zelf is bijna weer terug. Maar hij neemt nu ook even pauze op de goede momenten, en ik ben echt trots op hem dat hij het zo goed aanpakt.
-
We lopen al een tijdje met dikke sweaters, zonnebrillen en beanies op door Liverpool, en nog niemand heeft ons herkend. Snel doen we onze capuchons af, onze beanies ook, en onze zonnebrillen ook.
"Free hugs!" gilt Louis als een klein kind. Er was net een groep meisjes voorbij gelopen, die zich nu verbaasd omdraait, en zodra ze zien wie we zijn, stormen ze op ons af. Een meisje met blond haar rent mijn armen in, en ik geef haar een knuffel. Meer mensen hebben ons nu opgemerkt, en staan allemaal om ons heen. Opeens zie ik aan de overkant een jongen met rood haar lopen, met een donkerharig meisje ernaast.
"Jade and Ed!" roep ik. Iedereen draait zich verbaasd om. Snel duw ik mensen aan de kant, en wil ik gaan oversteken.
"Harry, it's not them!" roept Liam me na, maar ik hoor al niks meer. "Harry!"
Zo snel mogelijk ren ik de weg over, waarbij ik meerdere keren mijn leven riskeer, zodra ik aan de overkant ben, sprint ik naar de twee mensen toe. Buiten adem trek ik het meisje aan schouder, zodat ze omdraait.
"Jade!" roep ik, met alle adem die ik nog heb, maar als ik haar gezicht zie, is het niet Jade.
"Dude, what the hell?" zegt de jongen, die nu opeens helemaal niet meer op Ed lijkt.
"I- I'm so sorry," fluister ik. Ze lopen beiden weer door, en ik zak op de stoep, met mijn handen in mijn haar. Ik was zo wanhopig naar een klein beetje Jade, dat ik haar begon te zien, terwijl ik wist dat het haar niet kon zijn. Trillerig adem ik uit, en beginnen er tranen over mijn wangen te lopen. "Jade, I miss you."
"Hey, what was that?" Liam komt naast me zitten, en slaat zijn armen om me heen. "Are you alright, mate?" Als een klein kind leg ik mijn hoofd op mijn schouder en begin ik nog harder te huilen. Op de een of andere magische manier houdt Louis de fans aan de overkant van de weg tegen.
"I really thought it was her," fluister ik. "I want to go to the bus."
"Do I have to go with you?" vraagt Liam zachtjes en ik knik. Liam staat op, en geeft me nog een dikke knuffel. We steken over, en ik houd mijn handen als een dakje boven mijn ogen, de fans en paparazzi hoeven me zo niet te zien.
"Guys, please let us through!" roept Liam. Iedereen stapt aan de kant, en ik zet snel mijn zonnebril op, voor ik zonder iets te zeggen snel weg loop met Liam achter me aan.
-
Zodra ik de deur openmaak, staat Niall in de deuropening. Liam zal hem wel gebeld hebben, ik liep behoorlijk voor hem uit. Niall spreidt zijn armen, en ik stort er meteen in.
"It's okay Harry," probeert hij me te troosten. Liam loopt achter ons langs en besluit ons alleen te laten.
"When is our next show?" vraag ik, snel veeg ik de meeste tranen weg, en probeer ik weer rustig te worden.
"Tomorrow," is Nialls korte antwoord.
"What can we do?" zeg ik dan. "I need distraction."
"We could go to starbucks?"
"No."
"Why not?"
"Jade," fluister ik, met alles wat ik doe of zie, associeer ik het met Jade.
"I'm sorry, I didn't think of that," zegt Niall. "I can take out my guitar so we can play some songs?"
"Seems like a good idea," zeg ik. Muziek is altijd al mijn uitlaatklep ge Niall rent weg en ik ga op de bank zitten.
"We're gonna do Touch Acoustic!" gilt Niall. We kijken elkaar kort aan, en beginnen dan keihard te lachen. Wij en Touch Acoustic, dat gaat hem niet worden.
"Maybe just Little Things?" stel ik voor.
"Okay, you take Liams parts and I do Louis' parts?" zegt Niall, ik knik instemmend en Niall begint het welbekende ritme te spelen. Als het liedje is afgelopen, lopen Liam en Louis binnen. Blijkbaar is Louis ook weer terug.
"Did you hear that?" vraag ik aan ze, ze schudden hun hoofd. Ik pak mijn telefoon om te kijken of Jade nog iets heeft gestuurd, maar dat is niet het geval. Wel ben ik genoemd in een tweet van Liam. Nieuwsgierig tik ik hem aan, om vervolgens te zien dat het Niall en mij zijn, die Little Things zingen.
@Liam_Payne: I'm so happy to be im a band with you; @Harry_Styles & @NiallOfficial
"You didn't hear it, huh?" zeg ik grijnzend, als ik mijn telefoon aan ze laat zien.
"Okay, maybe we did," grinnikt Liam. Lachend sla ik hem tegen zijn schouder, waarna ik hem een knuffel geef.
JE LEEST
Life Changes [1D]
Fanfiction{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...