[Jade Smith]
Vandaag ga ik naar Jade, Leigh, Jesy en Perrie. Of ja, naar Leigh, en daar komt de rest dan ook heen. De jongens gaan weer naar een of andere vergadering over hun nieuwe album, tenminste, dat zeggen ze. Ik geloof er vrij weinig van, maar ja.
"Lads! I'm leaving!" roep ik. Even krijg ik geen reactie, tot Niall op me afstormt voor een knuffel. "Horan, I'll come back this evening, you know that right?"
"Yeah, but I wanted a hug," zegt hij melig. Dan komen ook Liam en Louis binnengerend om me een knuffel te geven en sta ik in een groepsknuffel met z'n vieren.
"I can't breathe," piep ik lachend.
"Can I kiss my girlfriend goodbye?" vraagt Harry opeens. De jongens laten me gelijk los en ik geef Harry een kus.
"Good luck at your meeting," zeg ik zachtjes.
"What meeting?" vraagt Niall sullig. Liam mept hem gelijk tegen zijn arm. "Oh yeah, with Simon. Of course." Hij lacht even dom en Louis kijkt hem moordend aan.
"Okay, I'm going to Leigh's house now. Love you all, bye!" zeg ik. Ik loop de voordeur uit en ik rijd naar Leigh's huis. Het is niet heel ver weg, een kwartiertje rijden ongeveer. Als ik ben aangekomen, stap ik uit en zie ik net op dat moment Perrie en Jesy ook uitstappen.
"Jadey!" roept Jesy lachend, waarna ze me een knuffel geeft. Ook Perrie knuffelt me kort. Jesy kijkt me even onderzoekend aan. "Something wrong?"
"Uh, why?" vraag ik, terwijl ik dit onderwerp probeer te vermijden.
"Guy trouble?" fluistert Perrie zacht in mijn oor. Ik knik voorzichtig, en ze pakt mijn hand.
"Lets go inside," stelt Jesy voor. We lopen de oprit op en Jesy haalt de sleutel tevoorschijn. Ze draait de deur open en loopt naar binnen.
"Leigh-Anne, we're here!" schreeuwt Perrie. We lopen de woonkamer in waar Leigh en Jade al zitten. Snel geven we elkaar een knuffel en gaat iedereen zitten. Perrie kijkt me vragend aan, en ik knik.
"Guys, Jade has guy troubles," zegt Perrie dan. Iedereen kijkt me gelijk aan.
"What's wrong then?" vraagt Leigh zacht.
"Harry has been to a lot of meetings and stuff lately, and he and the other boys are acting really vague. I wished Harry good luck at his meeting this morning, then Niall asked what meeting I was talking about. Liam punched his shoulder and he suddenly remembered it. There's something going on, which they want to keep from me," vertel ik. Jade trekt een wenkbrauw op.
"And you're sure that they're not on a meeting?" vraagt Jade. Ik haal mijn schouders op.
"Almost."
"I've got a plan!" roept Jesy. We kijken haar allemaal aan. "Do they know that we all are here?"
"I don't know, I told them that I'd be at Leigh's house," zeg ik. Jesy grijnst.
"Okay, Jade is going to call Niall to ask where he is. If they're really in a meeting, they won't answer the phone," zegt Jesy.
"Yas, Jesy!" Perrie klapt in haar handen.
"Shall I?" vraagt Jade aan mij. Ik knik zacht. Jade pakt haar telefoon en belt Niall. Ze zet haar apparaatje op speaker. Laat ze niet opnemen, laat ze niet opnemen, denk ik bij mezelf. Maar dan hoor ik Nialls stem.
"Jadey!" zegt hij vrolijk. Ik slik zachtjes, en Leigh legt een vinger tegen haar lippen, als teken dat we niks moeten zeggen.
"Hey Ni. Where are you?" vraagt Jade gelijk.
"Uh.. Are you with Jade and the other girls?" vraagt hij zachtjes. Jade kijkt ons even aan, en Jesy schudt met haar hoofd.
"Yes!" zegt Jade. Daarna kijkt ze verschrikt. "No, no, I mean no!"
"What?" vraagt Niall. Perrie facepalmed zichzelf.
"Smooth, Jade," zegt ze droog.
"Was that Perrie?" vraagt Niall. "Nevermind, Jade. I gotta go. Love you."
Voor we nog iets kunnen zeggen heeft hij opgehangen.
"Well, we fucked that up," zegt Jesy droog.
"I'm sorry guys, I messed it up," zegt Jade. Ik knuffel haar snel.
"You didn't do anything wrong," zeg ik. We praten nog een beetje, en ik besluit Twitter te checken. Ik volg een paar One Direction update accounts, omdat fans me ooit hun namen gaven en vroegen of ik ze wilde volgen. Dan zie ik een foto van de jongens bij een ijssalon.
@happilymelissa: ot4 having ice cream earlier today makes my heart flutter
"I knew that it wasn't a meeting," mompel ik. Leigh pakt mijn telefoon en schudt haar hoofd.
"Text Harry," zegt Perrie. De rest knikt instemmend. Ik screenshot de foto en stuur hem naar Harry.
U: Sorry for being such a stalker, but I thought you were going to a meeting with Simon?
Het duurt niet lang voor ik antwoord heb.
Harry❤: We were, this was before the meeting, don't you worry princess
U: Okay, I guess. Love you x
"That was before the meeting," zeg ik, met enige opluchting. "And I think Jade called him before the meeting ad well."
"That'd explain a lot," zegt Jesy. Ik knik met een opgeluchte zucht.
"I know that you wanna but you can't cuz you gotta stay cool in the corner when the truth is that you wanna move," zegt Leigh opeens random. We beginnen te lachen en Jade zet Move aan. We beginnen idioot te dansen en mee te zingen, en dat is het begin van een gigantische jamsessie.
--
Dit is het een na laatste hoofdstuk, woensdag laatste chappie! Sad, let's cry :(
Maar jullie zijn niet van ons af MUWHAHAHS. We hebben namelijk al hoofdstuk '0' van onze nieuwe fanfictie Similar geplaatst, en dat boek zal beginnen zodra deze is af is. Dus als je nog meer van ons wilt lezen, kan je dat aan je bibliotheek toevoegen. Ja ik weet het smooth af. Nou, tot woensdag dan maar 😂
JE LEEST
Life Changes [1D]
Hayran Kurgu{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...