[Jade Smith]
"I'll start," zeg ik in de groep en iedereen knikt. "Claire, truth or dare?"
"Truth," zegt ze en ik grinnik. Haar gezicht betrekt meteen en ze slaat haar hand voor haar hoofd.
"So, do you like someone at this moment?" vraag ik met een knipoog.
"Maybe," zegt ze en haar wangen kleuren rood. De jongens en ik lachen.
"Uh, Louis, truth or dare?" vraagt Claire en zo gaan we nog een halfuur verder. Niemand durft dare te kiezen, omdat we elkaar niet vertrouwen. Ik bedoel, het zijn 4 jongens. Dat zou nooit goedkomen.
"Okay, I'll choose dare," zegt Harry dan plotseling. Ik was zo diep in gedachten verzonken dat ik niet eens mee heb gekregen wie het hem heeft gevraagd, dus ik ben benieuwd wie er iets moet bedenken.
"Kiss the girl in this room you like," zegt Louis dan en mijn hart gaat sneller kloppen. Nee, hij vond me toch niet leuk. Als ik op kijk, staart Harry me aan en hij loopt naar me toe. Mijn hart gaat nog sneller kloppen als zijn lippen een zacht kusje op mijn wang geven. Verbaasd kijk ik hem aan als hij naast me gaat zitten.
"I said kiss!" schreeuwt Louis dan tussen het gejoel en gejuich van de jongens heen.
"I would never give a girl my first kiss like this, so I refuse," zegt Harry terwijl hij naar me glimlacht. Ik glimlach terug, hij is echt lief.
"I'm suddenly really tired, I'm off to bed," zegt Claire dan en voor ze wegloopt, geeft ze mij een knipoog. Louis heeft het ook gezien, want hij begint ook te klagen over hoe moe dat hij is. Harry en ik lopen als resultaat nu naar onze kamer in stilte. We zitten op ons bed tegenover elkaar, maar ik weet niet hoe ik moet beginnen.
"So.." zeg ik dan maar.
"What?" vraagt Harry terwijl hij me aankijkt.
"That was an interesting outcome of a dare," zeg ik terwijl ik mijn blik afwendt.
"Well, I've liked you for a long time. I just wasn't sure when to tell you," zegt hij zacht terwijl hij met zijn handen speelt.
"But, why did you deny your feelings when I asked you?" vraag ik verbaasd, ik snap het niet meer.
"I don't know, I just.. At that moment, I didn't think you would feel the same about me. I didn't want to embarrass myself," zegt hij en hij kijkt me weer aan. "But my sources told me you feel the same about me," voegt hij eraan toe.
"Yes," stamel ik terwijl ik in mijn hoofd Claire vervloek.
"Well, since we both like each other.. I think I have the permission to do this," zegt hij terwijl hij naar voren leunt. Ik leun ook naar voren en zijn hand pakt zachtjes mijn gezicht vast voordat zijn lippen op de mijne belanden. Mijn lippen tintelen en ik voel de vlinders in mijn buik fladderen. We laten los en geven elkaar nog een snel kusje.
"Wow," zeg ik en Harry knikt. Ook al was het maar een simpele kus, het voelde als veel meer.
"Shall we go to sleep?" vraagt hij en ik knik terwijl ik gaap. Ik ga snel mijn pyjama aantrekken in de badkamer en plof op het bed. "Harry?" vraag ik voordat hij ook neerploft.
"Yes, love," zegt hij en ik bloos.
"What are we now?" vraag ik zachtjes en ik draai mijn gezicht weg.
"Jade, do you want to be my girlfriend? Not in public yet, so we have time to explore our relationship. Only the boys and Claire will know," vraagt hij en mijn hart klopt in mijn keel.
"Yes, I think that's a good idea," zeg ik als ik hem weer aankijk.
"Well, goodnight my love," zegt hij en hij drukt zijn lippen snel op de mijne.
"Goodnight babe," zeg ik en ik kus hem ook voordat ik in slaap val.
---
Als ik wakker word, lig ik op mijn buik met een arm over mijn rug. Ik ben helemaal in de war totdat ik me gisteravond herinner. Ik glimlach en kijk naar Harry, die nog te slapen ligt. Ik moet dit Claire vertellen. Ik pak snel mijn telefoon en stuur haar een berichtje.
U: Ben je al wakker? Moet je spreken x
Ik wacht even af en binnen enkele minuten krijg ik een bericht terug.
Claire❤: Nu wel, ik kom eraan
Ik pak mijn jas en leg een briefje neer voor Harry. Op de gang kom ik Claire al tegen en meteen moet ik glimlachen.
"Dus, was het leuk gisteravond?" vraagt ze en ik knik heel blij.
"Ik heb een vriendje," zeg ik en ze gilt zachtjes.
"Omg, dus Jarry is nu echt?!" fluistert ze, bang dat andere mensen het horen. Ik knik heel blij en sla mijn armen om haar heen. We knuffelen elkaar en lopen naar de supermarkt terwijl ik haar het hele verhaal vertel. Ik ben bijna bij onze kus aangekomen.
"Wacht even, wat gaan we halen?" vraag ik als we bij de supermarkt weglopen.
"Starbucks," antwoordt ze met een knipoog en ik lach. Dat lijkt alweer zo lang geleden. Als we bij de Starbucks zijn geweest, vertel ik de rest van het verhaal.
"En toen heeft hij me gekust," rond ik het verhaal af en Claire gilt.
"Omg, Jade!" zegt ze en ik lach.
"Ja, ik weet het," zeg ik en ik kan mijn glimlach niet meer inhouden. Claire stelt heel veel vragen en ik beantwoord ze allemaal totdat we weer bij het hotel aankomen.
JE LEEST
Life Changes [1D]
Fanfiction{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...