32.

4.2K 132 47
                                    

[Jade Smith]

Vandaag gaan de jongens naar een fan, ze is jarig en we gaan haar verrassen.

"Babe?" zegt Harry zachtjes. Verbaasd kijk ik op van mijn schriftje, ik was een liedje aan het schrijven. "Do you wanna tell me what was wrong?" vraagt hij. Oh ja, ik had hem beloofd dat ik het later zou vertellen.

"Okay.." fluister ik. Harry gaat naast me op het bed zitten. "I don't know if I'm doing it right."

"Doing what right?"

"Everything, creating music, interviews, being your girlfriend, being best friends with Niall, being good friends with Liam and Louis, handling the fans, doing performances," som ik op. Harry kijkt me geschrokken aan.

"You're doubting yourself?" vraagt hij zacht. Als ik de waarheid moet toegeven, knik ik. "There's no need for that."

"Really?" vraag ik zachtjes.

"Really. Your music is perfect, you're the best girlfriend I could've ever imagined, I can see Niall loves you very much, Liam and Louis love you too, you're perfect with the fans, just as your performances," vertelt Harry me. Hij trekt me tegen hem aan en ik geef hem een kus. "I love you a whole fucking lot, Jade."

"I love you too," fluister ik. Harry is zo lief voor me, hij helpt me altijd.

"Guys, we're going to Kate's place!" roept Liam van onder aan de trap.

"We're coming!" roep ik terug. "Harry?"

"Yeah?"

"Can you carry me down the stairs?" vraag ik grijnzend. Hij lacht kort en knikt dan. Hij tilt me op zijn rug en rent de trap af. Als Niall ons ziet begint hij te springen.

"Louis!" gilt hij. Louis komt aangerend en ziet meteen wat Niall bedoelt, hij springt op Nialls rug en Harry en Niall rennen de deur uit, met Louis en mij op hun rug, Claire en Liam lopen er met een droog gezicht achteraan. Harry en ik gaan voorin zitten, Harry achter het stuur, en de rest verdeelt zich achterin. Harry zet de radio op het hardste volume als Touch van Little Mix op de radio komt.

"Just a touch of your love is enough to knock me off of my feet all week!" zingen we allemaal mee, terwijl ik aan het filmen ben met snapchat. Ik zet er 'Little drive with my faves while listening to this bop😍' bij en ik zet het in mijn verhaal. Voor we het weten komen we aan bij het huis van Kate, de jarige. Buiten staan Jamie, haar vriendin, Piper, te wachten. Zij heeft Niall benaderd via Twitter en dit allemaal kunnen regelen. Ze geeft ons allemaal snel een knuffel.

"Okay, so I'm going to walk in, en when I say, 'so this is my present' you guys walk in?" stelt ze voor, we knikken allemaal en ze glimlacht. Ze leidt ons naar de achtertuin waar we even moeten wachten.

"Hey Piper!" horen we een meisje zeggen, Kate waarschijnlijk.

"Happy birthday Kate!" zegt Piper, even blijft het stil, ze geven elkaar waarschijnlijk een knuffel of iets. "So, this is my present, I hope you like it."

"Surprise!" gillen we allemaal, als we binnen rennen. Kates ogen worden groot en ze begint spontaan te huilen.

"Oh my god," stamelt ze. Harry neemt als eerste initiatief en geeft haar een knuffel.

"Are you okay? Happy birthday, Kate," zegt hij lachend. Als ook Louis en ik haar een knuffel hebben gegeven, is Niall aan de beurt.

"Oh gosh, you're my favourite," piept Kate. Niall laat zijn vrolijke lach horen als hij haar een horan-hug geeft. "Piper! How did you do this?!"

"Seems like Niall checks his Twitter notifications pretty often" grijnst Jamie.

"I love you, Piper," zegt Kate, waarna ze haar beste vriendin een dikke knuffel geeft. Dan richt ze zich tot ons. "Would you like some cake or something?"

"Food!" gilt Niall, waarna Claire hem lachend port. Het is me nog steeds een raadsel hoe de blonde Ier zoveel kan eten.

"Okay, could've expected that," grinnikt Kate. Ze loopt naar de keuken en komt terug met bordjes taart voor iedereen. Natuurlijk heeft Niall het weer als eerste op. Maar oké, ik als tweede dus ik moet eigenlijk niet oordelen. "Are you and Niall really best friends?" vraagt Kate aan me.

"Yup," zeg ik.

"Best friends for life! I love Jadey very much!" gilt Niall waarna hij me knuffelt.

"Isn't Harry jealous?" vraagt Kate. "Or afraid that Niall will 'steal' Jade from him?"

"Well, I've got Claire, of course. And after all, I helped Harry out with admitting his feeling to Jade. Besides, Harry and I are very close friends too, so I feel like we aren't really jealous of each other," zegt Niall. Kate knikt.

"Let's take photo's!" gilt Louis enthousiast. Ik begin te lachen als ik zie dat hij als een idioot door het huis rent. Iedereen stemt lachend in en we gaan allemaal naast en achter elkaar staan, met Kate en Piper in het midden. Dan maken we foto's van Kate met iedereen apart.

--

De verjaardag van Kate was nog supergezellig en we zijn nu weer thuis. Als ik op mijn telefoon kijk, zie ik dat ik genoemd ben in een Tweet van Little Mix. Ergens heb ik al een vaag vermoeden waar dit heen gaat.

@littlemix: I think I broke the replay button. This is brilliant😂 @Harry_Styles @LiamPayne @NiallOfficial @Louis_Tomlinson @Jadesmith @Claire_Jansen xperriex

Eronder staat, zoals ik al had verwacht, het filmpje van ons in de auto, waar we Touch aan het zingen zijn. De tweet is al vijfduizend keer geretweet en nog vaker geliked.

"Hey baby! I think I wanna marry youuu!" gilt Louis.

"No thanks," grinnik ik.

"I'll marry someone else, who's not mean like you," zegt Louis, zogenaamd zielig. Grinnikend kijk ik hem na als hij weer weg rent. Soms vraag ik me toch echt af waarom deze jongens fans hebben. Maar ja.. Toch houd ik van ze, op mijn eigen manier. Ik open wat snapchats van fans, maar ik verveel me dood.

"I'm boreeeed!" gil ik.

"Why don't you and Harry go and do something?!" gilt Liam terug.

"Oh, shut up!" gil ik terug. De jongens houden er maar niet over op. Ik besluit maar wat te gaan koken, en daarna zie ik wel.

--

(Heeyy! Een extra chappje omdat we de 3K HEBBEN GEHAAALDDD!!!!!!! HOLY MOLY DAT IS TOCH NIE NORMAALL MEER JEZUSSS😻 THANK YOU ALLLL)

Life Changes [1D] Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu