[Jade Smith]
"Do we have plans for today?" vraag ik aan niemand in het bijzonder terwijl we gezellig met iedereen zitten te ontbijten. We hebben nog steeds soort van vakantie, waardoor we veel vrije dagen hebben.
"Harry and I have a meeting with Simon," zegt Louis snel. Ik kijk hem verbaasd aan, daar hebben ze eerder nog niks over gezegd. Louis ontwijkt mijn blik en kijkt Harry aan.
"Okay," zeg ik dan maar. Ik vind het nog steeds vreemd, maar het zal dan wel zo zijn.
"I thought that Liam, you, me and my Jade could go swimming in our garden or something?" vraagt Niall dan.
"Yeah sure, sounds like a great plan," zegt Liam. Ik knik instemmend.
"Are you boys joining us for dinner?" vraag ik aan Harry. Hij kijkt Louis snel even aan voordat hij zijn blik op mij richt.
"Yes we are, love," zegt hij met een glimlach, maar zijn ogen weerspiegelen nog iets. Er is iets aan de hand, iets wat ik duidelijk niet mag weten.
"Okay, maybe we can go out or order some food. I'm not feeling any cooking with this hot weather," zucht ik. Iedereen knikt instemmend, het is echt warm voor Londen in de zomer.
--
Na het ontbijt ruim ik snel de tafel af samen met Liam. Ik wil net de trap oplopen als Harry naar beneden rent.
"Babe, I've got to leave. See you later," zegt hij gehaast voordat hij zijn lippen snel op de mijne drukt. Ik draai me om en zwaai nog even naar hem voordat ik mijn hoofd schud. Die jongen is af en toe ongelofelijk.
"Liam, Niall, where are you?" roep ik als ik eenmaal boven ben. Ik hoor vaag gemompel als antwoord vanuit de badkamer dus ik trek de deur open.
"We're dressed, come in," zegt Niall lachend als ik nog achter de deur sta. Ik loop de badkamer in om Niall en Liam al in hun zwemshorts te zien staan.
"At what time is Jade coming?" vraag ik. Niall kijkt even op zijn telefoon en stuurt Jade nog een bericht.
"In about five minutes." zegt hij, een kleine glimlach vormt zich op zijn gezicht. Het is nog steeds te schattig hoe blij hij wordt als hij Jade ziet.
"Okay, let me get changed then," zeg ik glimlachend. Ik loop naar onze slaapkamer om een bikini te vinden. Ik heb er wel een paar, maar sommige zijn gewoon echt niet meer leuk, of ze passen niet meer.
"Jade, Jade is here!" hoor ik Liam dan lachend roepen.
"Yeah, I'm coming!" roep ik terug. Ik hoef alleen nog maar even een handdoek te pakken en dan ben ik klaar.
"Hey, twin!" roep ik enthousiast als ik Jade zie. Ik geef haar snel een knuffel.
"Haven't seen you in a long time," zegt ze met een grote glimlach.
"I know, I have been so busy. I'm glad you're here though," zeg ik en ik knuffel haar nog een keer.
"Same," zegt ze en we beginnen allebei te lachen.
"Lets go swimming," zeg ik terwijl ik haar meesleur naar buiten. De jongens zitten natuurlijk al in het zwembad.
"Hey, I said wait for us!" zeg ik zogenaamd boos.
"But it was so hot," zegt Niall met een pruilipje. Ik gooi mijn handdoek neer en spring in het water recht voor hem.
"Revenge," zeg ik lachend als hij helemaal nat is van het water. Hij begint ook te lachen en dan begint iedereen te lachen.
"I'm so happy we chose a house with a pool," zeg ik giechelend terwijl ik me losjes door het water beweeg.
"Yeah, me too," zegt Jade dan droog waardoor ik weer moet lachen.
"Idiot," zeg ik tegen haar en ze lacht. Het is zo fijn om gewoon met je vrienden te kunnen chillen.
"I'm glad we're still friends," zegt Liam dan. Glimlachend kijk ik hem aan.
"Me too," zeg ik zachtjes. Het is eventjes stil, maar geen ongemakkelijke stilte. Het is een stilte waarin we allemaal even realiseren wat we hebben bereikt in het leven en hoe dankbaar we zijn voor alles wat we hebben.
"Have you written more songs for the upcoming album?" vraag ik dan richting Niall en Liam om de stilte te verbreken.
"Yeah we wrote a couple, we're trying to figure out what kind of music we really want to create right now," zegt Liam rustig. Ik knik even, nadenkend over wat ik wil zeggen.
"Of course, you've all grown up and I'm sure your music taste has changed for everyone individually," zeg ik. Liam knikt instemmend en Niall doet zijn mond open om iets te zeggen.
"But I think our differences make the album interesting, because it does have a lot of different songs on it," zegt Niall bedachtzaam. "We all like to create different stuff, so this album is giving the fans a little taste of what it'd be like if we went solo? I guess?"
"That sounds very nice, Niall," zeg ik oprecht
"I do think your differences are one of your main attraction points, you're unique," zegt Jade dan.
"Yeah and good looking," voeg ik er lachend met een kuchje aan toe. Iedereen barst in het lachen uit.
"But seriously, is that why Harry and Louis have a meeting with just the two of them?" vraag ik, benieuwd of ik antwoord zal krijgen. Zoals ik al verwachtte, kijken Liam en Niall elkaar eerst even aan voordat Liam antwoord geeft.
"Yeah, they wanted to talk to Simon about this new idea we had, but Niall and I were just too hot to come along," zegt Liam terwijl hij zijn gezicht neutraal probeert te houden.
"Aha," zeg ik dan maar. Ik geloof er eigenlijk niks van, maar lach toch even.
"Lets go for a proper swim," zegt Jade enthousiast. Ik geef haar een highfive en samen zwemmen we een paar baantjes.
"Look," zeg ik en ik duik het water in. Duiken is altijd mijn favoriete onderdeel van zwemmen geweest.
"Wow, Jade. That was pretty good," zegt Liam. Ik buig zogenaamd in het water en moet er zelf om lachen.
"Thanks, Li," zeg ik.
"What time is it?" vraagt Jade plotseling. Ik klim uit het zwembad om even op mijn telefoon te kijken.
"Wow, it's half past five already." zeg ik verbaasd. Iedereen klimt uit het zwembad en droogt zich af, want we moeten nu echt eten gaan regelen.
"Hey, babe!" hoor ik Harry dan roepen, precies als ik net de woonkamer in loop.
"Hey," zeg ik en ik geef hem snel een kus.
"How was the meeting?" vraag ik als ik in zijn armen sta.
"It was amazing, you'll figure out soon enough what it was about." zegt hij mysterieus. Het wordt alleen maar vager..
--
2 left.. Are we crying yet? Sowieso niet bc tis maar een random boek op wattpad maar oke
JE LEEST
Life Changes [1D]
Fanfiction{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...