12.

6.3K 181 40
                                    

[Jade Smith]

We zijn net klaar met eten en we besluiten om te gaan. 

"Boys, did you call Paul?" vraag ik en Niall knikt. 

"He's waiting outside." zegt hij en we lopen naar buiten. 

"Wait, I'm going to walk home," zegt Harry plotseling en ik kijk hem aan. Ik maak me echt zorgen om hem, onder het eten leek hij zo afwezig. 

"I'll walk with you, you're not walking alone in the dark," zeg ik met een glimlach en hij knikt. We beginnen te lopen en het blijft stil. Het is raar, want normaal kunnen we over van alles praten. "Harry, what's on your mind?" vraag ik zachtjes terwijl ik naar de grond staar. 

"I wish I could tell you, I really wish," zegt hij terwijl hij slikt. 

"You know you can tell me anything, right?" zeg ik terwijl ik zijn gezicht onderzoek. 

"Yeah Jade, I know. Maybe later?" zegt hij terwijl hij me aankijkt. 

"Okay," zeg ik en ik stop mijn handen in mijn zakken. Het is echt koud buiten en ik bibber. 

"Are you cold?" vraagt Harry en ik grinnik. 

"No, why do you think that?" vraag ik sarcastisch en Harry lacht. Ik ben blij dat hij zich weer wat beter voelt, wat er ook in zijn hoofd omgaat. 

"Take my beanie," zegt hij en duwt de beanie op mijn hoofd. Ik lach en kijk hem aan. Zijn krullen zitten wild en ik heb gewoon de behoefte om mijn hand door zijn haar te halen. 

"Why are you staring and laughing at me?" vraagt hij grinnikend en ik bloos. 

"It's because of your hair, it's all messy." stamel ik en kijk snel naar de vloer. Lekker gedaan Jade.  Hij haalt zijn hand door zijn haar en ik kijk hem snel aan. Harry steekt zijn handen in zijn zakken als we stevig door stappen. De rest van de wandeling verloopt stil, we komen thuis aan en maken de deur open. "We're back!" roep ik.

"Hey guys!" gilt Louis, terwijl hij achter Niall aanrent door de woonkamer. Niall valt op zijn gezicht waarna Louis er bovenop gaat zitten. Liam en Claire zitten hoofdschuddend op de bank.

"Simon called, we're flying to America tomorrow, for our new album," zegt Liam.

"Owh.." zeg ik verdrietig. Dan moet ik ze missen. En ik kan ze niet missen. Vooral Harry niet..

"But.. You and Claire are coming with us!" roept Liam vrolijk.

"Seriously?!" gil ik. Liam knikt bevestigend waardoor ik Harry om de hals vlieg. Hij knuffelt me terug waarna ik snel loslaat en rood word. "Whoops, sorry," zeg ik zacht.

"I can handle a hug, Niall is my friend you know," grinnikt Harry.

-----

Voorzichtig loop ik met mijn volle koffer van de trap af. Over vijf minuten vertrekken we naar het vliegveld. Helemaal in gedachten verzonken, struikel ik over de laatste traptrede en val ik vol op mijn gezicht.

"God damn it," mopper ik, als ik weer op sta. Snel loop ik de deur uit en draai ik hem op slot, ik was de laatste. Ik gooi mijn koffer achterin de auto en ga dan op een stoel zitten. Stil rijden we naar het vliegveld als opeens Best Song Ever afspeelt. We kijken elkaar grinnikend aan.

"Maybe it's the way she walked!" zingen we allemaal lachend. Zo zingen we het hele liedje door waarna we lachend aankomen op het vliegveld. Daar aangekomen zie ik wat ik al had verwacht, duizenden fans.

"Wear a beanie guys," zegt Paul, terwijl hij ons beanies aangeeft. Het gaat niet werken, dit zijn superfans, die gaan ze echt wel herkennen. Ook al hebben we een beanie op. De fans worden naar de kant gedrukt en wij lopen er doorheen. De jongens maken een paar foto's en ik film een paar dingetjes voor snapchat. Opeens beginnen alle fans tegelijk Fool's Gold te zingen. Het klinkt echt te lief. Eigenlijk wil ik blijven staan en luisteren, maar we moeten door. We moeten door de douane en dat soort dingen, en uiteindelijk zitten we in het vliegtuig. Ik zit naast Louis, Harry naast Niall, en Claire naast Liam. Vrijwel meteen doe ik mijn oortjes in en luister ik naar muziek van, ja, One Direction. Na een tijdje hangt Claire over haar stoel en tikt ze me aan.

"We hebben net de kamers verdeeld, we hebben er maar drie, dus ja," zegt ze droog.

"Jullie hadden niet even kunnen overleggen met mij?! Je hebt toch wel gezorgd dat ik bij jou op de kamer zit?!" roep ik grinnikend.

"Jij zit bij Harry," grijnst Claire.

"Ik haat je," grom ik.

"Geen dank," grinnikt Claire. 

-----

Zuchtend stap ik de hotelkamer binnen met Harry en onderzoek ik de kamer. Een tweepersoonsbed, geweldig.

"Looks like Claire and Niall are going to sleep in the same bed," grinnikt Harry, waardoor ik concludeer dat Claire en Niall samen op een kamer zitten.

"And we're going to as well," mompel ik.

"Do you think that's a bad thing?" vraagt Harry grijnzend.

"Harry Edward Styles! Don't be so cheesy!" zeg ik lachend, terwijl ik hem kort stomp.

--

Hoooii! Sorry dat er gister geen chappie was... Maar daarom hebben we er nu een, hope you liked it!

Life Changes [1D] Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu