[Harry Styles]
"Oh my god, sorry Niall. He's not awake yet" hoor ik een zachte stem zeggen. Voorzichtig open ik een oog en zie ik Jade en Niall voor me staan.
"He is! Liar!" lacht Niall.
"Please forgive me!" roept Jade dramatisch. Ze gooit zichzelf naast me op het bed neer. Ik twijfel geen moment en ik trek haar tegen me aan.
"Goodmorning," zeg ik zacht.
"Harry, it's 2:00pm," zegt ze droog.
"Whoops," grijns ik. Voorzichtig schuif ik dichterbij en duw ik mijn lippen zacht tegen die van haar. Haar glimlach brandt tegen mijn lippen.
"Harry Edward Styles!" roept een vrolijke stem lachend, Louis.
"What?!" antwoord ik grijnzend. "What the hell are you two even doing here?"
"Three," verbetert Liam me, terwijl hij ook de kamer binnenstapt.
"We came to see Jarry!" gilt Louis als een klein kind.
"Claire," hoor ik Jade naast me grommen. Zacht grinnik ik.
"I think I should get up," mompel ik.
"Good idea," antwoordt Jade.
[Jade Smith]
Harry doucht nu, terwijl wij allemaal op de bank zitten.
"What are the plans for today?" vraagt Claire, die net is binnengelopen.
"Nothing, a free day," antwoordt Liam.
"So, we should do something," zegt Harry, die binnen komt lopen.
"Yeah!" roept Louis.
"Lou, I mean like, Jade and I should do something," grinnikt Harry. "With just the two of us."
"Oh," mompelt Louis. Claire grinnikt zacht. Harry tilt me voorzichtig op en gaat op de bank zitten, waarna hij mij op zijn schoot neerzet. Mijn hoofd blijft rusten op zijn borst, terwijl ik zijn hart hoor bonken.
"I'm so happy that I'm finally able to call you mine," mompelt Harry zacht. Voorzichtig knik ik.
"So am I," antwoord ik.
"We should leave them alone," fluistert Louis, alsof we hem nu niet kunnen horen. Langzaam schuifelt iedereen de kamer uit en blijven Harry en ik achter.
"Woaw, they walked away sneaky," zegt Harry sarcastisch.
"Yeah, I almost didn't notice it," grinnik ik.
"So, what do you want to do today?" vraagt Harry.
"I don't know," antwoord ik.
"We can go to the cinema?" stelt Harry voor.
"Is there a good movie then?" vraag ik weer. Harry grijnst kort.
"I can make it good."
"Harry!" roep ik lachend. Hij kijkt me zogenaamd onschuldig aan, waardoor ik nog harder begint te lachen. Een glimlach speelt om zijn lippen.
"No, but serious. There's a really good movie in the cinema right now," zegt Harry.
"What kind?"
"Horror."
"Oh no! I'm not going to a horror movie!" roep ik meteen.
"I'll protect you," zegt Harry.
"Yeah, just like you protected me the last time we watched a horror movie?" zeg ik sarcastisch.
JE LEEST
Life Changes [1D]
Fiksi Penggemar{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...