Dankwoord.

2.5K 80 54
                                    

Lieve lezers,

Na bijna 9 maanden (!) aan dit boek te hebben geschreven, kan ik niet anders dan supertrots zijn op S en mezelf. Ik wil jullie graag bedanken voor alle support, of je nu hebt gelezen vanaf het begin of dat je dit boek later pas leest, alle reads, alle votes, alle comments waren voor mij nog een motivatie om door te schrijven.

Ik heb veel geleerd tijdens het schrijven van dit boek en ben daarom ook superblij dat ik kan zeggen dat S en ik nog een boek samen gaan schrijven!

Superbedankt allemaal voor deze ervaring en ik hou van jullie allemaal❤

Xx R
(xo_moonlight)

-

Lieve, lieve, lieve allemaal,

Dit was het dan, Life Changes. Na bijna 9 maanden aan dit boek geschreven te hebben, is dit de laatste update die we plaatsen. Ik weet nog hoe blij we waren met de 100 reads. Toen werden het er 500, 1000, 2000, 5000, 10.000, 20.000 en nu zitten we gewoon op de 45.000.

Ik wil iedereen bedanken die dit boek heeft gelezen, of je nou elke keer hebt gevote of niet, of je nou comments hebt geplaatst of niet. Zonder jullie support was het nooit zo groot geworden.

We hebben #5 in fanfictie gestaan. Nog steeds kan ik het niet geloven, I mean what.

Dus iedereen ontzettend bedankt, I love you all.

x S.

-

Morgen komt het eerste hoofdstuk van onze nieuwe fanfic Similar online! Als jullie dat willen lezen, zouden we het echt heel erg leuk vinden.

Dan was dit het voor Life Changes. Dank je, dank je, dank je.

Life Changes [1D] Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu