[Jade Smith]
De tour komt nu gevaarlijk dichtbij en ik ga vandaag even repeteren met Ed, en dan gaan Harry en ik koken voor iedereen. Over tien minuten moet ik bij Ed zijn, en ik heb besloten alvast te gaan.
"Guys, I'll be back in an hour, Niall, don't be busy, get some rest today. Louis, I'd appreciate it if you'd clean the bathroom, Liam please clean the kitchen and Harry clean our room please," ratel ik. De jongens knikken en ik loop de deur uit. Mijn telefoon trilt, dus ik neem hem op terwijl ik door de Londense straten loop.
"Hey Jadey!" roept Louis door de telefoon.
"Lou, I left about two seconds ago," grinnik ik, wat een idioot.
"What did I need to do?" vraagt hij. Ik schiet in de lach.
"Clean the bathroom please," grinnik ik.
"Okay, bye!" voor ik iets kan zeggen hangt hij op. Ik kijk grinnikend naar mijn telefoon. Eigenlijk mis ik Claire wel, ze is nu tijdelijk even bij Leigh ingetrokken, omdat het gewoon awkward was tussen haar en Niall. En Leigh bood het aan, dus was het eigenlijk perfect. Maar ja, zo is het leven nou eenmaal, en het is niet dat Leigh aan de andere kant van de wereld woont. Ik loop langs het parkje en ik hoor twee meisjes die Castle On The Hill luisteren, ze zijn nu bij mijn stukje en fangirlen helemaal.
"Oh my god, Jade is like the most perfect person in the world!" hypert het ene meisje.
"If I'd met her, I think I might die," zegt de andere. Ik tik een berichtje naar Ed.
U: I'll be a bit later at your house
Al snel krijg ik een berichtje terug.
Ed: okay, shall I make us some lunch?
U: Would be great, see you in half an hour!
Ik stop mijn telefoon weer in mijn zak en loop voorzichtig op de meisjes af. Ze zijn nu weer bij een stukje dat ik zing.
"And I'm on my way, I still remember these old country lanes, when we did not know the answers," zing ik mee met hun telefoon. Een meisje draait zich om, en als ze me ziet slaat ze haar handen voor haar mond. Er komen tranen in haar ogen.
"Cassidy, why are you cryi-" dan ziet het andere meisje me ook.
"Oh. My. God." fluistert ze. Ik grinnik en ga naast het meisje dat Cassidy heet op het bankje zitten.
"Hi girls," glimlach ik. Cassidy kijkt me ongelovig aan. Ik zet mijn zonnebril af.
"It's actually you," fluistert Cassidy.
"Want a hug?"
"Of course!" roept ze, kort lach ik, voor ik haar een dikke knuffel geef.
"So you're Cassidy, and this is?" zeg ik, doelend op haar andere vriendin.
"I'm Liza," zegt Liza. "Can I get a hug, please?"
"Sure," grinnik ik, ik sta op en ik geef ook Liza een dikke knuffel.
"I can't believe you're here yet," mompelt Cassidy, waarna ze kort lacht.
"Shall we take some pictures?" stel ik voor, ze knikken hevig en Liza pakt haar telefoon. Eerst maken Liza en ik samen een foto, dan Cassidy en ik, en dan maken we er een met z'n drieën.
"Can we take one were you're like, on my back. Whoa, that sounds weird," grinnikt Liza. Maar ik begrijp wat ze bedoelt en ik knik. "Okay I got you," grinnikt Liza, ik spring op haar rug waardoor we alledrie beginnen te lachen.
"Cassidy, take a photo!" roep ik lachend, Cassidy maakt snel een foto, en dan doe ik hetzelfde nog een keer met Cassidy.
"Wait," zegt Cassidy, vragend kijk ik haar aan en ze grabbelt in haar Adidas rugzakje. Grijnzend haalt ze er een sharpie en een shirt uit. Het is een grijs shirt, en er staat met zwarte letters een tekst op.
"Driving at 90," lees ik glimlachend voor. "Where did you even get this?"
"Etsy.com," grinnikt Cassidy. Grinnikend pak ik het shirt van haar aan en zet ik mijn handtekening erop. "This one is from Liza," zegt Cassidy, als ze er een ander shirt uithaalt.
"Feyenoord!" roep ik lachend, als ik zie dat het een Feyenoord shirt is. Ja, ik ben voor Feyenoord, maar als je hier woont is her best moeilijk om de wedstrijden te kunnen zien. "Oh my god, I love you two."
"We love you too," glimlacht Liza.
--
Ik ben weer onderweg naar huis, het was nog gezellig met Liza en Cassidy, maar ik moest al snel weer door naar Ed. De repetitie ging goed, en nu kan ik weer naar huis. Ik steek de sleutel in het slot en ik draai de deur open.
"I'm back!" roep ik door het huis. Ik loop de woonkamer in, en ik zie dat de jongens FIFA spelen. "Where is Niall?"
"Upstairs, he's sleeping," antwoordt Harry, zonder zijn blik af te wenden van het scherm.
"Okay, what about a welcome back at home kiss?" zeg ik droog.
"God damn Louis you could easily have that one!" roept Harry naar het beeldscherm, en hij geeft Louis een duwtje. Lachend rol ik mijn ogen, voor ik naar Nialls kamer ga. Snel ren ik de trappen op en klop ik op Nialls deur. Zonder op antwoord te wachten loop ik binnen en zie ik Niall achter zijn bureau zitten en verschrikt opkijken.
"Niall, what are you doing?" vraag ik wantrouwig.
"Nothing."
"Okay, then give me that paper you've got there," zeg ik snel, daar had hij niet op gerekend.
"No!" piept Niall, ik loop naar het bureau en gris het blaadje ervanaf. Snel schieten mijn ogen eroverheen. Het is een liedjestekst. Hij heeft weer zitten werken. Godverdomme Niall, hij moet rust houden.
"Niall," begin ik, hij kijkt me trillend aan, ik pak zijn schouders vast en ik kijk hem aan. "I'm not angry, but only disappointed."
"I had to finish the song before tomorrow," fluistert hij. Meteen geef ik hem een knuffel en hoor ik hem snikken.
"You don't have to do anything, we could've finished it together, you don't need to do anything when you're not in the studio, that's what the doctor said," zeg ik zacht. "Now be smart and do what he said."
"But the management.."
"I don't fucking care about the management, Niall," zeg ik. "Promise me this was the first and the last time this happened."
"I promise," fluistert Niall.
"Okay, good, are you coming with me?"
"Okay," antwoordt hij, we lopen samen naar beneden en als we de woonkamer binnenlopen is Liam de eerste die opmerkt dat Niall heeft gehuild.
"Ni, buddy, what happened?"
"He was working again, come on guys, you should've checked on him," zeg ik, Liam kijkt me schuldig aan.
"You're right, sorry," zegt hij.
"Niall, come join our FIFA party," nodigt Louis hem uit.
"I'll start cooking with Jade, you can take my controller," zegt Harry, hij geeft zijn controller aan Niall, en Harry en ik lopen naar de keuken om te gaan beginnen.
--
Bruh over slechte eindes gesproken😂 anyways, we hebben al 8K!!! OMGG thankyoualll, sinds vrijdag hebben we gewoon weer even 1000 gegained!! Wiehiee! hopelijk was het weer leuk!
JE LEEST
Life Changes [1D]
Fanfiction{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...