22.

5.2K 143 31
                                    

[Louis Tomlinson]

Wanneer ik mijn ogen open, weet ik het meteen.

"It's my birthdaaaaay!" roep ik, terwijl ik door het huis heenren. "Happy birthday to me! Happy birthday to me! Happy birthday, happy birthday, happy birthday to meeee!"

"We know it's your birthday Louis," klinkt Nialls stem droog.

"What about a 'happy birthday Louis'?" vraag ik droog. Op dat moment komt Jade aangelopen, ze geeft me een dikke knuffel.

"Happy birthday Lou," zegt ze.

"Thank you!" gil ik hyper. Lachend kijkt Jade me na als ik van de trap af storm.

"Lou! Don't look in the fridge!" gilt ze me na. Meteen trek ik de koelkast open.

"Oh my god!" roep ik, als er een taart waar met glazuur 'happy birthday Louis!' op staat.

"Louis William Tomlinson!" roept Jade, die lachend is binnen komen lopen.

"Sorry!" roep ik lachend.

"Happy birthday to Lou, happy birthday to Lou, happy birthday, happy birthday, happy birthday to Lou!" zingen Harry, Niall, Liam en Claire, die ook binnenkomen. Van iedereen krijg ik een dikke knuffel.

"Do you want your presents?" vraagt Niall.

"Duh," grinnik ik.

"You're not gonna get them, breakfast first" grijnst Niall.

"Cake!" gil ik. Liam pakt de taart en snijdt voor iedereen een stukje af. Meteen val ik aan, het is echt heerlijk. Als iedereen de taart opheeft is Harry de eerste die opstaat om me een cadeautje te geven.

"I hope you like it," zegt hij. Voorzichtig scheur ik het papier eraf en zie ik dat het een onesie is. Een vrolijke lach verlaat mijn mond, Harry wist dat ik al lang een onesie wilde.

"I love it, thanks Hazz!" roep ik vrolijk. Harry grinnikt als ik Nialls pakje aanneem. Ook daar haal ik het papier van af en er komt een nieuw telefoonhoesje met een foto van Harry, Liam, Niall, Jade, Claire en mij tevoorschijn. Meteen haal ik mijn andere hoesje van mijn telefoon en doe ik de nieuwe erop. "Thank you Nialler!"

"I'm glad you like it" lacht Niall.

"My turn," zegt Liam, hij geeft me ook zijn cadeautje, dat ik snel uitpak. Het is een parfum, maar dan niet zo'n meisjesding, je snapt me wel.

"Thanks Li!" bedank ik hem. Iedereen kijkt naar Jade en Claire.

"We're gonna save the best for last," zegt Jade.

"Well, okay. This is a present from all of us" zegt Liam. Hij geeft me een plat pakje, waar ik het papier vanaf haal. Er komt een boek tevoorschijn, als ik erdoorheen begin te bladeren, zie ik allemaal foto's. Foto's van iedereen samen, foto's van Niall en mij, foto's van Liam en mij, foto's van Harry en mij, foto's van Jade en mij en foto's van Claire en mij. Op de laatste bladzijde staat een foto van Jade, Claire, Niall, Liam en Harry die een kusje naar de camera blazen. 'Friends forever, happy birthday Lou!' Staat erbij.

"Awh, this is so cool! Thanks guys!" roep ik enthousiast.

"And now, the best present ever!" zegt Claire. Jade haalt een envelop tevoorschijn en geeft hem aan mij. Nieuwsgierig maak ik hem open en haal ik er een paar stukjes papier uit. Het zijn zes vliegtickets. Van London naar Amsterdam.

"Oh my god!" roep ik enthousiast.

"What is it?!" roept Liam.

"We're going to The Netherlands!" gil ik, waarna ik met de kaartjes in mijn hand door de kamer begin te rennen.

Life Changes [1D] Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu