36.

3.8K 112 54
                                    

[Harry Styles]

Als ik mijn ogen open, ligt Jade niet meer naast me. Waar is ze? Dan bedenk ik me opeens dat ik jarig ben, leuk, wakker worden op je verjaardag zonder je vriendin naast je.

"Happy birthday to me," mompel ik, voor ik uit bed stap en kleren aan doe. Als ik naar onder loop zie ik alleen Niall aan de tafel zitten, en hij wappert met een briefje.

"Everyone else went bowling, they left this," zegt hij. Snel pak ik het briefje uit zijn hand. Ik herken het handschrift van Jade.

"Hey Harry!
We went bowling, and we don't know when we'll be back, it could be at 2:00pm, but it could be at 7:00pm as well. Enjoy your day, I left some pancakes in the fridge.

Love, Jade.

And Louis,
And Liam,
And Claire.'

Ik zie dat iedereen er zelf hun naam aan heeft toegevoegd. Zuchtend leg ik het blaadje neer, en trek ik de koelkast open, waar inderdaad pannenkoeken liggen.

"Why would they go today?" vraag ik aan Niall.

"Why wouldn't they?" vraagt Niall.

"Nevermind," antwoord ik, ik warm snel de pannenkoeken even op, en begin te eten. Dan tik ik een tweet.

'Happy birthday to me.'

Mijn beste vrienden en vriendin zijn er vandoor op mijn verjaardag, Niall zegt ook al niks, ze zullen het toch niet vergeten zijn? Dat kan bijna niet, de jongens hebben me afgelopen jaren al vier weken van tevoren zitten plagen met hun geheime cadeautjes. Maar nu ik erover nadenk, hebben ze dat dit keer ook niet gedaan.

"Harry? Something wrong?" vraagt Niall.

"No." zeg ik snel.

"Come on, let's watch the Xfactor from last night." zegt Niall. Hij klikt de tv aan, en zet de herhaling van Xfactor aan. Het begint met Little Mix die twee nieuwe liedjes laten horen. We moeten echt weer een keer met ze afspreken, toen Perrie het met Zayn had spraken we wel vaker af. Maar sinds Zerrie is beëindigd en Zayn niet meer in de band zit, hebben we ze al niet meer gezien. Snel focus ik op hun optreden, het is echt goed, zoals altijd. Ze zijn de laatste jaren echt gegroeid.

"We should meet up with them soon," zegt Niall, als het afgelopen is. Ik knik instemmend.

"I've got the feeling there's something I should remember today," zeg ik, in poging Niall aan het denken te zetten.

"What would that be?"

"I don't know, a birthday or something?" zeg ik, quasi vragend. Kom op, Niall.

"I've got no clue, it's no ones birthday today Harry," zegt Niall. Ik pak mijn telefoon en kijk nogmaals naar de datum. 1 februari 2017. Vandaag word ik 23. Maar iemand die het merkt? Nope. Niet van mijn vrienden en familie in elk geval, fans, die weten het wel ja.

"Okay.." mompel ik. Dit is echt niet leuk. "I'm going for a walk."

"Alright," mompelt Niall, zonder zijn blik af te wenden van de tv. Zuchtend pak ik mijn bruine lange jas en trek ik hem aan, voor ik de deur achter me dichtsla.

Life Changes [1D] Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu