[Jade Smith]
We zitten te eten en opeens brengt Harry zijn lippen naar mijn oor.
"When we go back to the hotel, we act like we're angry at each other," mompelt hij. Grinnikend kijk ik hem aan.
"Why?"
"Niall pranked me once, I still have to take revenge," grijnst hij.
"Okay then," grijns ik.
"Hey lovebirds! We're still here!" roept Niall, waarna hij dramatisch met zijn handen zwaait.
"Look who's saying that," lach ik.
"Wait what?" Liam en Louis draaien hun hoofden richting Claire en Niall. Ze blijven stil.
"Ciall!" roept Louis. Niall en Claire beginnen te lachen.
"Are you two really a couple?" vraagt Liam.
"Yeah we are, and Ciall sounds like shit," grinnikt Claire. We eten nog even verder en als we betaald hebben staat Harry zogenaamd boos op en pakt hij zijn jas, waarna hij snel wegloopt.
"Harry! Wait!" roep ik. Iedereen kijkt me verbaasd aan.
"No, Jade! How are you going to explain this?!" roept Harry terug. Als ik niet wist dat dit een grap zou zijn zou ik echt gaan huilen nu. Hij loopt door en ik pak mijn jas en ren achter Harry aan, de anderen volgen me. Ik pak Harry's arm vast, hij draait zich om en trekt zijn arm los.
"Harry please," smeek ik, ik voel een lachborrel opkomen, maar ik houd hem tegen.
"Jade, you kissed with someone else! I love you, I care about you! But you just throw our relationship away like it's nothing!" Harry kan eigenlijk best goed acteren, bedenk ik me.
"Guys, what's going on?" vraagt Liam rustig.
"She kissed a Jack dude," sist Harry. Nu barst ik echt bijna in lachen uit.
"His name is Jake," gooi ik terug. Harry kijkt niemand meer aan en pakt zijn telefoon, waarna hij een berichtje typt. Binnen vijf seconden trilt iedereens telefoon en haalt iedereen hem dan ook tevoorschijn, Harry heeft een berichtje gestuurd naar de groepsapp van de jongens, Claire en mij.
Ya idiots😛
Harry❤: Guess what?
Nialler😝: What?
Harry❤:You just got pranked
"Oh god!" gilt Claire lachend.
"Karma is a bitch!" roept Harry, terwijl hij lachend naar Niall wijst.
"I really thought that.." mompelt Niall.
"That I kissed Jake? I don't even know a Jake," lach ik. "And I would never cheat on Harry."
"And now you may kiss the bride!" zegt Louis plechtig. Harry twijfelt geen moment en plaatst zijn lippen op die van mij.
"Now you're married," zegt Liam droog.
"I didn't expect my wedding to be like this," grinnik ik.
"Why not?"
"Well, we're standing on a street, we just pranked your best friends," som ik op. Er valt een druppel vanuit de lucht op mijn arm. "And it's raining."
"But I'm here, to be your groom," grijnst Harry.
"Yeah, that's the only thing that matches with my imagination," glimlach ik.
----
Het is al laat, Harry slaapt al, maar ik kom maar niet in slaap. Mijn hand ontgrendelt mijn telefoon en ik ga naar Twitter dat ik genoemd ben in een tweet van Louis.
@Louis_Tomlinson: I think that @Harry_Styles and @jade.x should get an award for being the cutest couple of 2016, who's with me?!
Grinnikend tik ik op de tweet en zie ik dat er heel veel reacties zijn.
@Harry_is_mine: Ugh, no. Harry should be with me, not with that bitch
@Jarry_4ever: Yeahhh, omygod they're my favorite couple ever!
Voor de rest staan er nog wat 'stoere' haatcomments en heel veel lieve comments. Ik volg een paar mensen terug en laat ook nog even weten dat de haat me niks doet.
@jade.x: Hi haters! If you want to hurt someone, then don't waste your time by tweeting me those tweets.
Er komen meteen allemaal tweets dat ik slay en dat de haters maar gewoon lekker om hunzelf moeten gaan janken, waardoor ik begin te lachen.
"Jade, what's so funny?" klinkt Harry's hese ochtendstem. Lachend geef ik hem mijn telefoon.
"It's just funny that they're like an army," zeg ik lachend. Harry grijnst als hij mijn telefoon teruggeeft.
"That's my girl" grijnst hij.
"If you're feeling me, put your five high, that's my girl" zing ik lachend.
"Oh yeah, about your contract at modest, Simon agreed," zegt Harry droog.
"What?!" roep ik uit.
"When we're back in London, we'll go to modest, and you have to sign your very own contract," grijnst Harry.
"Oh my god!" gil ik, waarna ik Harry lachend om de nek vlieg.
JE LEEST
Life Changes [1D]
Fanfiction{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...