18.

6.3K 157 39
                                    

[Jade Smith]

"Okay, I guess something was funny?" grinnikt Liam.

"Maybe," mompelt Claire grijnzend. We lopen het gebouw uit en wachten op Harry, die nog even naar de wc moest.

"Hoe lang kan het duren om even te pissen?" zegt Claire droog, in het Nederlands.

"Hou leng ken et duiren om aiven te paisen?" probeert Louis. Claire en ik kijken elkaar aan, en beginnen keihard te lachen.

"Ze gaan het nooit leren," giert Claire. Op dat moment komt Harry het gebouw ook uit en wilt hij cool van het kleine trappetje afrennen. Maar hij schiet uit en valt vol op zijn gezicht, waardoor Claire en ik nog harder beginnen te lachen en op de grond gaan liggen om daar te lachen.

"Why is it always gotta be me?!" roept Harry dramatisch.

"It's gotta be youuu!" zingt Claire, het is bijna onverstaanbaar omdat ze er zo hard tussendoor lacht. Harry pakt zijn telefoon en begint ons te filmen. Louis maakt foto's en Niall en Liam staan er naast te grinniken. Na een tijdje kunnen we eindelijk weer half opstaan. Harry reikt me zijn hand aan trekt me omhoog, waarna hij me meteen tegen zich aandrukt en zijn lippen kort tegen de mijne drukt.

"Flawless, Styles," grinnik ik kort. Claire ligt nog steeds dramatisch met haar handen te wapperen op de grond.

"Nobody wants to help me?!" roept ze droog. Niall steekt zijn hand uit, en Claire pakt hem aan. Maar in plaats van op te staan, kijken ze elkaar eerst aan. Het staren duurt lang, echt lang. Er is misschien wel een halve minuut voorbij, voordat Claire snel opstaat en ongemakkelijk kucht.

"Boys, you can go and walk, I need to talk to Claire," zeg ik droog. De jongens halen hun schouders op en lopen vooruit. Glimlachend kijk ik Harry na, zijn bruine krullen zitten verstopt onder een beanie, en ondanks dat het midden december is, heeft hij een zonnebril op. Zijn laarsjes matchen perfect met zijn jas die tot halverwege zijn knieën komt.

"Hallo, miss Styles?" grinnikt Claire, terwijl ze met haar hand voor mijn ogen wappert.

"Hoor wie het zegt!" roep ik lachend.

"Wat?!"

"Girl, je staarde net een halfuur naar Niall, terwijl je op de straat lag," zeg ik droog.

"Nee, ik was zijn outfit aan het bestuderen voor mijn fashionblog!" verdedigt Claire zich.

"Claire?"

"Ja?"

"Je hebt niet eens een fashionblog."

"Oké! Ik was misschien een beetje verdwaald in zijn ogen en zijn haar zat zo cute en.."

"Too much information!" roep ik, en ik doe zogenaamd dramatisch mijn handen voor mijn oren.

"Wie was ook alweer die ene persoon die een eeuwigheid tegen mij aan lulde over haar crush op Harry Styles?" grinnikt Claire.

"Maar heb je een crush op Niall?!" gil ik.

"Doe eens rustig, de paparazzi hoeft het niet te weten!"

"Oh my gosh, Claire! Je vindt hem leuk!"

"Misschien een heel klein beetje!" zegt Claire, waarna ze haar handen in de lucht steekt.

"Aaahhh! We zijn twins!" gil ik hyper.

"We zijn allebei verliefd, doe rustig" grinnikt Claire. Lachend lopen we terug naar ons hotel.

-----

Tevreden kijk ik naar het schrift dat voor me ligt. Ik heb net voor het eerst een liedje geschreven en ik ben er nog trots op ook. Zacht begin ik te zingen op het ritme dat ik heb bedacht.

Life Changes [1D] Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu