23.

5K 145 35
                                    

[Jade Smith]

Vandaag is het eerste kerstdag en we hebben besloten om het te vieren met onze groep. Het is nu 3 uur en we gaan om 5 uur eten. Ik weet nog niet wat ik ga aandoen.

"Babe, what's wrong?" hoor ik Harry vragen. Als ik opkijk, staat hij in de deuropening.

"I don't know what to wear," zeg ik en gefrustreerd haal ik mijn hand door mijn haren.

"I know you would have this problem, so together with a little help of Claire, I'm giving you this early Christmas gift," zegt hij en ik kijk hem verward aan als hij binnenkomt lopen met een tas. Voorzichtig haal ik het kado eruit en maak het open. Het is een zwarte lange jurk met een open rug en ik trek hem snel aan.

"Wow, you look gorgeous," stamelt Harry en ik bloos voordat ik snel in de spiegel kijk. De jurk zit inderdaad mooi en ik kus Harry voordat ik mijn armen om hem heen sla.

"You're the best boyfriend I've ever had and I don't think there are words that can describe how grateful I'm for you. I love you, Hazz," zeg ik zachtjes en hij glimlacht. We kussen opnieuw en ik voel me gelukkig. Niks of niemand kan dit moment verpesten.

"And I love you too, Jade," fluistert hij in mijn oor en ik glimlach. Hoeveel ik ook van bijnamen houd, op dit soort momenten als hij me bij mijn naam noemt, smelt ik van binnen. Ik verbreek onze knuffel en maak me verder klaar.

---

"Dinner is served!" schreeuwt Louis vanuit onderaan de trap. Lachend loop ik de gang op en zie Claire ook lopen. Gillend klapt ze in haar handen en knuffelt ze me.

"Girll, je ziet er prachtig uit!" zegt ze en ik giechel.

"Jij ook hoor, thanks," zeg ik en samen lopen we de trap af. We hebben een tafel bij de kerstboom gezet waar we gezellig gaan eten. Onder de kerstboom liggen kadootjes en op de tafel staan kaarsjes aan.

"Claire, er mist iets hè?" zeg ik als we beneden zijn. We kijken elkaar snel aan voordat we een blij dansje doen.

"Kerstmuziek!" gillen we samen en Liam kijkt ons verward aan. We rennen naar de radio en zetten een kerstzender op. 'All I want for Christmas' is erop en Claire begint met zingen. Eerst heel vals, maar dan normaal. Ik besluit mee te zingen en al snel vallen de jongens ook in.

"All I want for Christmas is youuuuu," eindigen we en Harry wijst naar mij. Ik giechel en snel gaan we aan tafel zitten. Ik zit naast Claire en Harry zit tegenover me. We gaan gourmetten.

"Gosh, my stomach hurts," zegt Claire na het eten en Niall begint keihard te lachen.

"That's my girl!" zingt hij en nu kom ik niet meer bij.  Ik val van mijn stoel af en ik word pas rustig als Louis voorstelt om de kadootjes te gaan uitpakken.

"Okay, let's do it like this. We're giving presents to the persons you bought them for and just around the table," zegt Liam en we knikken allemaal enthousiast. Ik mag als eerste en geef een pakketje aan Claire. Het is een ketting die ze al heel lang wilde hebben, maar niet kon betalen. Ze krijgt tranen in haar ogen en knuffelt me.

"Ik hou van je, je bent echt mijn beste vriendinnetje!" zegt ze en ik knuffel haar nog een keer. Zo mogen nog een paar mensen kado geven en dan geeft Harry een kadootje aan mij. Voorzichtig maak ik het open. Het is een kleine eifeltoren en er zit een brief bij.

"Don't read the letter out loud, just the last bit." zegt Harry en ik knik terwijl ik de brief bestudeer.

Dear Jade,

I wanted to start off by saying that I love you. I think you know that, but I can't say it enough. I think this is the first time I've ever been in love and I'm in love with being in love with you. I hope you'll always feel the same about me, because I want to be with you forever. This sounds cheesy, but this is how I feel.

My present for you is something I've always wanted to do. I thought of things I could buy you, but presents could never make it special enough. That's why in April, the two of us are going to Paris for a weekend. I'm going to arrange all of it, so the activities will be a surprise.

All the love,

Harry.

Ik kijk hem aan en voel tranen opwellen.

"Thanks babe," zeg ik als ik hem zoen. Ik ben zeker het gelukkigste meisje op dit de wereld op dit moment. Iedereen pakt de rest van de kadootjes uit en Harry vindt mijn kado ook leuk. Ik had hem wat blousjes en 2 witte shirts gehaald, want die vind ik hem leuk staan. Ik heb verder nog een fotoalbum van Claire gekregen, sokken van Liam, een tegoedbon van de McDonalds van Niall en kaartjes voor de dierentuin van Louis. Random kadootjes, maar ze passen wel bij me.

Het is inmiddels half 2 en we zitten allemaal op de bank een slechte kerstfilm te kijken. Ik word plotseling gebeld door Simon.

"Hey, it's Jade," zeg ik verward.

"Hi Jade, Simon here. Nothing to worry about, but the video Niall put on twitter is kind of popular, so I would like to start recording something soon," zegt hij en ik glimlach totdat ik me iets realiseer.

"Niall Horan, why did you record us?" zeg ik op een rustige toon en verschrikt kijkt hij op. Als hij ziet dat ik glimlach, begint hij te lachen.

"Okay, that would be really nice." zeg ik terug en Simon ritselt door wat papieren

"How about next week?" zegt hij en ik denk even na.

"We're in the Netherlands next week, so maybe when we come back?" zeg ik en hij stemt akkoord. We bellen later nog over de precieze datum. Ik hang op en samen met de jongens vieren we het feit dat ik nu ook in de muziekindustrie hoor.

--

Een extra chappie omdat het leuk is, en vanaf nu komen er vaker extra chaps😏 Vrolijk kerstfeest allemaal!🎄 Wij hebben ons mooiste kado al gekregen, we werden wakker met 800 FUCKING READS EN 152 IN FANFICTIE. Gister hadden we nog 700 reads en nu al 800 omg guys thanks thanks thanks! Thanks voor iedereen die dit boek leest😘

All the love💓

Life Changes [1D] Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu