54.

3K 98 100
                                    

[Jade Thirlwall]

"What's up with me?" vraagt Niall vrolijke stem, als de jongens weer de bus inlopen met Ed. Harry geeft Jade een kus voor hij haar op zijn schoot trekt. Jade draait zich om zodat ze met haar gezicht naar Harry zit, en giechelt zachtjes als hij een kusje op haar neus geeft.

"Y-you guys are back early.." mompel ik, terwijl ik doorheb dat mijn wangen rood worden.

"There wasn't really a good mood in the bar, people were doing drugs and stuff," legt Liam uit. Ed knikt.

"But what was up with me?" vraagt Niall nogmaals.

"Nothing," mompel ik, ik durf hem niet aan te kijken.

"It didn't sound like nothing, since Perrie sounded like I killed someone," zegt Niall droog. Perrie rolt haar ogen.

"You're such a drama queen, Horan," zegt Leigh lachend.

"What was up with me?!" gilt Niall dramatisch, waarna hij zich naast me op de grond gooit. Ik kan het niet laten om even naar zijn perfecte verschijning te kijken.

"Well, Nigel. we were talking about how annoying you are, obviously," zegt Jesy droog, met de nadruk op Nigel. Zachtjes grinnik ik.

"You thought that was funny Thirlwall?!" roept Niall, hij begint me te kietelen, waardoor zijn gezicht de hele tijd vlak bij dat van mij is.

"Kiss him," sist Perrie in mijn oor. Kiss him? Is ze helemaal gek geworden?! Dat ga ik dus echt niet doen. Niall stopt met me kietelen en houdt me stevig vast bij mijn schouders. Hijgend kijkt hij me aan, zijn perfecte blauwe ogen staren in die van mij. Perrie geeft me een duwtje, waardoor ik nog dichterbij kom.

"Hi there," zegt Niall zacht. Ik voel zijn warme adem tegen mijn lippen en kan mezelf niet meer tegenhouden. Ik sluit de laatste centimeters tussen ons.

"Well damn," zegt Louis droog, waardoor ik doorheb wat ik aan het doen ben. Meteen trek ik terug en kijk ik Niall met kippenvel aan.

"S-sorry.." fluister ik. Hij kijkt me verward aan, waardoor ik bijna begin te huilen. Snel draai ik me om en ren ik naar het stuk van de meiden in de bus. Ik laat me op mijn bed zakken en haal mijn handen geërgerd door mijn haar. "I am such an idiot," fluister ik tegen mezelf.

[Jesy Nelson]

Niall blijft zitten als een standbeeld, en niemand zegt iets. Dan staat Niall op.

"I guess I know what was up with me," zegt hij ongemakkelijk. Hij loopt snel weg. Iedereen blijft stil, en ik sta op en loop snel naar het meidendeel en daar zie ik Jade op haar bed zitten met haar handen in haar haren. Ik ga naast haar zitten en sla mijn armen om haar heen.

"That was such a stupid move," fluistert ze. "I could've known he doesn't like me."

"Either that, or he was overwhelmed, and to be honest, I think it is the second one," vertel ik haar. "He didn't break this kiss. You did, Jade. Maybe he does like you."

[Jade Smith]

Ook Leigh, Perrie en Claire gaan naar het meidendeel voor Jade. Ik wil me loswringen uit Harry's armen maar hij houdt me tegen.

"Baby, just let them be like this. Jade will be confused and it will only get worse if there are like 4 other girls trying to calm her at the same time," zegt hij.

"I want to help, Harry," zeg ik zachtjes.

"She's fine, Jadey. I promise," zegt hij me, en zijn woorden klinken alsof het de waarheid is.

"I'm tired," zeg ik. Harry houdt me stevig vast en staat op, waardoor ik als vanzelf mijn benen om zijn middel heenklem en hij naar het bed loopt. Voorzichtig legt hij me neer, en kleedt hij zich snel om. Dan gaat hij naast me liggen, en kruip ik zo dicht mogelijk tegen hem aan. Zijn hand blijft mijn haar maar strelen, en dat is het laatste wat ik voel voor ik in slaap val.

--

"Jade, please wake up," als ik mijn ogen weer open zie ik Niall voor me staan. "Can I talk to you?"

"Sure, wait outside the bus, we'll go for a walk, I'll be there in 5 minutes," zeg ik hem. Hij knikt, en loopt weer weg. Snel kleed ik me om en doe ik mijn haar in een losse staart, waarna ik een briefje achterlaat waardoor Harry weet waar ik ben.

"I thought you wouldn't come, you're like a snail," grapt Niall, ik sla hem tegen zijn schouder.

"It took me 3 minutes to get ready, I told you 5 so I hurried okay," grinnik ik. Niall pakt mijn hand, en nee we hebben inderdaad geen relatie. Beste vrienden, niet meer, niet minder. Maar om de een of andere reden doen we het altijd vanzelf, misschien zodat we elkaar niet zo snel kwijtraken als er paparazzi komt. Harry is er helemaal oké mee, dus ja. "Talk."

"Look, it's not that I don't like Jade. It's just.." hij blijft stil en staart een beetje voor zich uit. Ik geef hem een kneepje in zijn hand. "Well, I'm kinda out my depression thing now, and I'm afraid that if I end up in a relationship with Jade..- That.."

"That you don't like her anymore and you'll break up with her and everything starts all over again?" vul ik hem aan, als hij stil blijft. Hij knikt zachtjes.

"Indeed."

"Ni, listen. You can't think like that, okay? You broke up with Claire because you didn't feel the same before. And that's good, you don't have to go on when you don't want to. So don't let it bother the rest of your life. If you stop your happiness because of fear of falling again, you can't really do anything," vertel ik hem.

"You're right," zucht Niall.

"Just have fun today, and don't think about tomorrow. Tomorrow is tomorrow, today is today. Okay?" zeg ik hem.

"Okay."

--

Hello! Ieie ik ben echt zooo excited voor Harry's single omfg😍 ik weet zeker dat het een awesome nummer wordt, maar ik ben erg benieuwd wat voor soort nummer het is.

Life Changes [1D] Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu