[Jade Smith]
"Harryyy?" zeg ik verveeld, we zitten de hele middag niks te doen.
"Yeaaaah?"
"What can we doooo?"
"I don't know, didn't you forget something?" vraagt hij.
"Uhm.. No?" zeg ik, ik had al het gevoel dat er iets was vandaag, maar ik weet niet meer wat.
"Okay, I had a meet-up with Simon so I gotta go," zegt Harry random en hij gaat ervandoor. Oké dan?
"Jadey!" gilt Niall. "I'm going live on Instagram!"
"Can I join you?!"
"Duh!" gilt Niall, ik ren naar hem toe en hij begint met de live-uitzending-dinges. Al binnen drie seconden zijn er 100.000 mensen online.
"Hello lovely people!" roept Niall vrolijk, hij zwaait naar het beeld. Meteen krijgen we allemaal 'hey' 'hello' comments. "We're gonna do a Q&A!"
"Are we?" vraag ik hem lachend. Hij duwt me zachtjes, maar ik flikker toch van mijn stoel af. "Niall!"
"Whoops," grinnikt hij. Snel ga ik weer zitten, en zien we vragen binnenstromen.
"Okay, a lot of people are asking if we are a couple, no we aren't," zeg ik als eerste.
"Harry would kill me," grinnikt Niall. "That boy is so in love with you."
"Oh, shut up," zeg ik, terwijl ik merk dat ik bloos. Het is gewoon raar als je bedenkt dat ik samenwoon met One Direction, en Harry mijn vriendje is. "Claire would kill me." zeg ik lachend.
"Oeh! I found a nice question! It's from @harrys.angel: If you had to marry one of the boys, and it wouldn't be Harry, who would it be?" zegt Niall. Die vraag is dus aan mij gesteld.
"Uhm, I'd rather die," zeg ik droog.
"No!! You'd marry me!" gilt Louis, die opeens vanuit het niets binnen komt rennen.
"I definitely wouldn't marry Louis." maak ik duidelijk.
"Well thanks." zegt Louis. "Can I stay here and join?"
"Yeah!" gilt Niall. Alle comments schreeuwen ook ja, dus doet Louis ook mee.
"Anyway, I feel like I would marry Liam then?" zeg ik vragend. "Because his character is quite similar to mine and all." Louis wiebelt met zijn wenkbrauwen en ik geef hem een duw.
"That one! Okay: if one of the ships the fans made up would be true, which one would you want to be true?" leest Louis voor.
"Narry!" gil ik. Niall kijkt me raar aan.
"Lilo," antwoordt Niall. Louis kijkt hem dan weer raar aan.
"Niam," antwoordt Louis.
"Why am I shipped with everyone?!" roept Niall droog. We beginnen te lachen en gaan verder met de volgende vraag.
--
"Niall, where the hell are we going?" vraag ik. We zitten in de auto, en Niall heeft me een blinddoek voor geknoopt.
"It's a secret."
"Please?"
"No, we're already here," zegt Niall. Ik hoor dat hij uitstapt, en mijn deur openmaakt, hij pakt mijn hand, zodat ik ook kan uitstappen. Niall leidt me mee, en ik voel een rare 'vloer' onder mijn voeten.
"Are we on the beach?" vraag ik verward.
"Maybe," antwoordt Niall.
"Niall! Don't be so mysterious!" roep ik, hier kan ik echt niet tegen.
"Okay, stay here," zegt Niall. Ik hoor dat hij wegloopt, na een korte tijd staat hij weer naast me. "You're ready?"
"I guess.." mompel ik. Niall trekt mijn blinddoek af en rent er meteen vandoor, terwijl mijn mond openvalt. Midden op het strand, staan kaarsjes, in de vorm van een hartje, er liggen rozenblaadjes. Maar het mooiste is nog, midden in het hartje staat Harry. "What.." zeg ik ademloos. Harry stapt uit het hartje en loopt naar me toe, waarna hij zijn armen om me heen slaat.
"Happy two months, baby," zegt zijn vertrouwde stem. Dat was er dus vandaag, en ik ben het gewoon vergeten.
"O my god.. I forgot our anniversary," mompel ik.
"Doesn't matter," fluistert Harry. Hij laat me los, en pakt meteen mijn hand, waarna hij me voorzichtig meetrekt. Als ik het mooie hartje weer zie, krijg ik tranen in mijn ogen, Harry is veel te lief voor me.
"You didn't have a meet-up with Simon, did you?" vraag ik zachtjes.
"Nope," grijnst Harry. We staan nu midden in het hartje, en ik sta dicht tegen hem aan.
"You did all of this, for me?" vraag ik.
"With a lot of love," zegt Harry. "Jade, when I first saw you in Starbucks, I knew you were the one."
"I feel the same, Hazz."
"This sounds weird, but I dropped my coffee over you on purpose, so I could talk to you," fluistert hij. Oh god, dit is zo lief. "Luckily, you came to the concert and you called me."
"Harry," fluister ik.
"I wouldn't be anywhere without you Jade," zegt hij. Ik kan gewoon niet anders dan hem nu zoenen. Als ik weer terugtrek, geeft hij me een doosje.
"What's this?"
"Just open it," zegt hij zacht. Voorzichtig maak ik het doosje open, en zie ik een prachtig, klein kettinkje. Er hangt een hartje aan, waar een klein tekstje in is gegraveerd. "Forever yours, H" het zijn weinig woorden, maar ze raken me.
"I love you," zeg ik, ik weet anders niet wat ik moet zeggen.
"I love you more," zegt Harry. Voorzichtig probeer ik het kettinkje om te doen, maar het lukt niet echt. Harry's handen nemen het kettinkje van me over, en hij maakt het sluitinkje vast. Zijn warme handen voelen fijn op mijn koele huid. "You look beautiful today, Jade."
"So do you," zeg ik. Het is waar, Harry ziet er altijd goed uit. Zijn krullen zitten perfect in model, zijn laarsjes en jeans staan hem goed, zoals altijd, en zijn bloesje is mijn favoriete bloesje, van alle die hij heeft. Hij slaat zijn armen weer om me heen, en ik nestel mijn hoofd in zijn borst, en zo blijven we staan, we zeggen niks, we bewegen niet, maar het is perfect.
--
Hellowww! Jarry jarry jarry jarryyyy, okay ik had even zin in iets jarry-achtigs dusjaaa....😂 hopelijk vonden jullie het leukk!
JE LEEST
Life Changes [1D]
Fanfiction{VOLTOOID} Jade is een twintig-jarig meisje dat voor stage naar Londen is gegaan. Alles gaat goed, ze heeft een geweldige tijd in Londen. Maar als ze één simpel bezoekje aan de Starbucks brengt, verandert haar hele leven. • Eerste hoofdstuk; 12.10.1...