4. kapitola

1.2K 108 14
                                    

Kate's pov, Los Angeles, 19:45

„Máš radši vanilkovou nebo čokoládovou?" zeptal se Harry, když jsme stáli před stánkem se zmrzlinou.

Právě probíhalo naše tak zvané „rande". Vzal mě na večeři do jedné z drahých restaurací v Los Angeles, a pak jsme se šli projít po pláži, přičemž se rozhodl, že nám koupí zmrzlinu.

Chtěla jsem být nejdřív fakt naštvaná za to, že musím svůj volný čas trávit s člověkem, o kterého nestojím. No vzdala jsem to po prvních deseti minutách. Byl vážně fajn. Trochu jsem se bála, že za dobu, co už strávil v showbyznyse, tak bude namyšlený, a když jsem se taky dozvěděla, kam mě bere, tak to tak i vypadalo, no pravda se zdála být jinde.

„Čoko!" vyhrkla jsem a on se uchichtnul. Má vážně pěkné ďolíčky ve tvářích, když se směje. Dřív, když měl tak dlouhé vlasy, přišlo mi to docela legrační pokaždé, co jsem ho potkala na nějaké akci nebo viděla jeho fotky. Teď byl ostříhaný a vypadal fakt... mužně.

„Prosím." Podal mi kornout, a pak zaplatil za nás za oba. Vydali jsme se směrem k promenádě, která vedla kolem pláže. Bylo ještě dost světlo, no už tam nebylo tolik lidí, takže byla alespoň malá pravděpodobnost, že nás někdo pozná.

O těch dvou novinářích za námi už jsme věděli dávno.

„Děkuji," řekla jsem slušně a dala se do toho.

Rozhodla jsem se neřešit, že mě pak vzal za ruku, a prostě jsem hrála s ním. Nic jiného na mě nezkoušel, za což jsem byla fakt ráda. Asi bych to pak tak lehce nerozdýchala.

„Mám vždycky rád dezert." Řekl najednou.

„Ty ne?" podíval se na mě a musel sklonit hlavu, protože jsem od něj byla dost menší.

„Já nevím, nějaká sladká tečka vždy bodne, ale jinak jsem nad tím nikdy nepřemýšlela." Zauvažovala jsem.

„Fakt řešíme dezert?" zarazila jsem se.

„Jo a proč ne?" zasmál se.

„Já nevím, neměli bychom řešit jiný věci?"

„Jako třeba..." nadhodil a dostal mě tak do pasti. Opravdu nevím. Myslela jsem si, že to bude těžké, no kupodivu jsem byla schopná se s ním bavit skoro stejně, jako se bavím s holkama. Prostě jsme rozebírali věci, co nás zajímaly a jednou z nich byl i ten dezert.

„Tak... ughr... dobře. Pracujete teď s klukama na něčem?" začala jsem ohryzávat kornout, ke kterému jsem se dopracovala. Ve zmrzlině jsem hrozně rychlá.

„Jo, Liam má pár nových songů a já taky něco napsal. Nespěcháme na to ale, je třeba to nechat uležet." Objal mě pro změnu kolem ramen. Cítila jsem se trochu nesvá v takové blízkosti a taky mi to narušovalo osobní prostor, no neřekla jsem nic. Jen mě objímá, kvůli tomu přece nemusím vyšilovat.

Zhluboka jsem se nadechla a vydechla.

„My už vypustily teaser. Zatím to vypadá slibně." Řekla jsem na oplátku.

„Viděl jsem ho, je super. A pak taky ti to lajkli ti tvoji Korejci." Zašklebil se.

„Nech toho... udělalo mi to hroznou radost." Ani jsem to neskrývala. No a co pak, že si vlastně s jedním z nich píšu ve zprávách. To jsem nikomu ani neřekla, nebo by si ze mě pak dělali srandu. A o to nestojím.

„Ale už jsem ticho. Náhodou se mi líbí, jak tancuješ. Je to takový jiný." Věnoval mi jeden ze svých dalších úsměvů.

„Nejsem moc dobrá, než se naučím kroky, tak mi to fakt trvá, no baví mě to." Připustila jsem.

Vlastně bych ani nemusela trávit hodiny v tělocvičně a nacvičovat. No do toho teaseru jsem se uvrtala sama, když jsem navrhla, že to odtančím. Měla jsem učitelku tance a ta mě vůbec nešetřila. Byl to hrozný záhul oproti tomu, co jindy tancujeme s holkama. O dost tvrdší, rychlejší a pohybově náročnější. No myslím, že jsem odvedla dobrou práci na někoho, kdo předtím nikdy netancoval.

Harry mě odprovodil k hotelu, ve kterém teď aktuálně zůstávám, a tam jsme se rozloučili. Loučení bylo docela fádní. Vím, že mě chtěl políbit, ale na to já ještě nejsem připravená. Proto jsem mu dala jen pusu na tvář.

Chvíli koukal docela zmateně, protože... měla to být přece jen normální pusa, no pak mě jen objal a šel si po svých. Kdyby tak věděl vše, co já...

Rozhodla jsem se špatné myšlenky vyhnat z hlavy a raději výtahem vyjela do našeho patra. Měly jsme s holkama pronajaté obrovské apartmá a každá měla svůj pokoj. Jindy nám nevadí spát po dvou, ale tady jsme měly zůstat opravdu hodně dlouho, takže jsme si vydobyly své soukromí.

Potkávaly jsme se jen v obýváku, který byl společný a v malé kuchyňce, kde stejně nikdo nevaří, protože máme zajištěné jídlo v hotelu. No když přišla v noci žravá, taková lednice s nějakým jídlem se hodila.

Hodila jsem si sprchu, chvíli sledovala s holkama tv, a pak si šla už lehnout do postele. Ony mě předtím samozřejmě vyzpovídaly ohledně Harryho Stylese a našeho rande, kdy jsem nemohla vynechat jedinou podrobnost o tom, jak je dokonalý.

방탄소년단: Budeme vystupovat v LA, nejsi teď v LA?

Přišlo mi do zprávy na twitteru.

Kate Summers: Jsem teď v LA, nahráváme tu desku. Kdy tu budete?

Tybrďo, oni tady budou mít koncert? O to nesmím přijít, jinak bych toho fakt litovala.

방탄소년단: V říjnu. Přijdeš?

Kate Summers: Pokud seženu lístky, tak přijdu.

방탄소년단: Prosím, zkus je sehnat, chtěl bych tě potkat.

U toho jsem nepochybně zčervenala jako rajče, a to tu se mnou ani nikdo není. No nešlo si pomoct. Už jsem nějak zkrotila své fanouškovské hormony a smířila se s tím, že oni jsou prostě taky jen lidi a určitě by nechtěli, abych tu nad nimi nějak fangirlila. V rámci mezí – samozřejmě.

Můj bias byl sice vždycky Jimin, no ani ve snu by mě nenapadlo, že bych si mohla psát s kýmkoli z nich. A že to není zrovna on? Je mi to upřímně jedno. Já se spokojím i s JungKookem, který mi s angličtinou někdy dává fakt zabrat. Přijde mi to ale roztomilé, alespoň se snaží.

Kate Summers: Já vás taky :)

Napsala jsem i smajlíka, a pak se s ním rozloučila. Zalehla jsem do postele a doufala, že se mi budou zdát pěkné sny. Namísto spánku mi ale všechny myšlenky neklidně poletovaly v hlavě. Harry Styles, JungKook, BTS, nová deska, choreografie... převalovala jsem se v posteli hodně dlouho, ale můj mozek to na konec naštěstí vzdal a já mohla v klidu usnout.

Kate a JungKook se nejspíš už brzy potkají, těšíte se? :P

Teď ode mě moc aktivity nečekejte, příští týden mám zápočťák a bude to masakr. Přes svátky to ale doženu, nebojte se!

Ještě co se týká zakomponování Harryho Stylese do fan fikce. Není to tak dávno, co jsem byla fakt velká fanynka a taky o nich psala ff - a že jich málo nebylo :D. Včera jsem náhodou najela na show Carpool Karaoke (jestli neznáte, určitě se podívejte) a zrovna s nimi. Úplně jsem si zavzpomínala a zazpívala s nimi písničky, co tam byly :). Moc pěkné, trochu se mi po nich stýská. Teda hlavně po Harrym a jeho hlase při kterém mám zimomriavky :3.

FAME [JungKook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat