Kate's pov, Anglie
Potichu jsem zamručela tak, jak to mám vždy ve zvyku a otevřela oči. První věc, co jsem viděla, byl černý spacák. Pak to byla něčí ruka, na které jsem ležela. Promnula jsem si oči a snažila se pořádně probudit. Světlo na mě útočilo ze všech stran a nebylo se kam schovat. V jednu chvíli jsem byla fakt ráda, že nesvítí slunko, no jakmile můj nos ovanul zimný vítr, hned jsem toho zalitovala.
Nadzvedla jsem hlavu a podívala se na moře, které bylo docela neklidné, a vzadu za ním se hnala nějaká černota. Asi brzy přijde bouřka.
Povzdychla jsem si a hlavu opět složila na ruku, která mi dělala docela slušný polštář. JungKook ji dle mého názoru ani necítí, pokud na ni ležím celou noc.
Když mluvíme o něm...
Opatrně jsem se natočila směrem k jeho tělu a snažila se, ať ho neprobudím. Obličej měl zcela uvolněný, pusu pootevřenou a svou druhou ruku, na které jsem neležela, měl za hlavou. Taky docela hlasitě odfukoval.
Vím, že bych ho měla co nejdříve vzbudit, abychom náhodou nezmokli, ale nechtěla jsem se vzdát takového výhledu. Vypadal vážně pěkně. Je to můj kamarád, ale stejně se u mě občas objevují ty fanouškovské sklony. Zkrátka jsem jednou byla a pořád ještě jsem docela velká fanynka jejich skupiny. Na něj jsem si svým způsobem zvykla, ale kdybych se potkala s ostatními, byla bych tam, kde předtím. Naprosto v háji.
Dívala jsem se, jak pokrčil nos a tiše mlasknul. Bylo to tak rozkošné, že mi vůbec nedošlo, že se k němu nakláním. Pak, moje hlava přestala fungovat a tělo konalo.
Jeho pootevřené rty byly v tu chvíli jak magnet, který přitahoval ty moje. Proto jsem dostala hroznou touhu je zkusit.
Když se dotkly, jen velmi lehce, celou mě oblila husí kůže, přestože byly teplé. To mě taky donutilo, abych se hned odtáhla. Panebože, co to dělám? On je přece kamarád. Tak proč ho chci líbat?
Všechny ty věci se mi honily v hlavě několika sekund, o to víc jsem se polekala, když najednou ruka, na které jsem do teď ležela, zatlačila na můj krk. Moje tělo, zcela nepřipravené, neprotestovalo a než jsem si uvědomila, co vlastně děláme, naše rty zapadly do sebe.
Znovu...
A ještě...
Nemohla jsem se nadechnout, ale nechtěla jsem přestat.
Nikdy jsem žádného kluka pořádně nepolíbila a myslela jsem si, že až na to jednou dojde, budu mít strach. No teď se to stalo tak rychle, že na strach nebyl čas a nejednou jsem byla ve stádiu, kdy jsem mu to vracela, líbilo se mi to a vůbec jsem nepřemýšlela nad tím, co dělat. Prsty pravé ruky, která se nemusela zapírat o zem, si našly cestu k jeho obličeji, a pak i k vlasům, do kterých lehce zajely.
Nevím, z čeho mi v žaludku tak škubalo, ale tuším, že to bylo z celého toho vzrušení a senzace, kterou mi jeho pusa právě poskytovala. Sice nemám žádné hodnotné srovnání, ale s jistotou můžu říct, že se mi to víc než líbilo. Bojovali jsme o dominanci a byla jsem to já, kdo to vzdal první. A udělala jsem to schválně, protože mi z nějakého neznámého důvodu nevadilo být takhle ovládaná. Mohla jsem se nechat jen laskat jeho jazykem a byla bych spokojená.
Když mě lehce pokousal do rtu, zatahala jsem za jeho vlasy a uslyšela tlumený vzdech, který hned pohltily naše ústa.
A to byl ten spouštěč.
Došlo mi, co děláme.
Hned jsem se od něj odtáhla, a tak se střetla s jeho pohledem. Nevím, kdo z nás se v tu chvíli tvářil vyděšeněji. Jestli jsem to byla já? Nebo on, který očividně úplně stejně nechápal, co se mezi námi vlastně stalo.
ČTEŠ
FAME [JungKook]
Fanfiction"Když láska hory přenáší." Každý je na jiném kontinentu a v jiném časovém pásmu. Co mají společné je vášeň pro práci, kterou dělají. On je k-pop idol, ona hvězda Britské pop music. Co když se najdou a zamilujou? Co s tím svět udělá? Sláva přináš...