21. kapitola

932 85 18
                                    

JungKook's pov, Incheon

Jimin na mě na letišti čekal přesně tak, jak slíbil. Doufal jsem, že se v letadle prospím a uteče to alespoň tak rychle, jako když jsem jel tam, no pravda je někde jinde.

Pořád jsem měl rozházené myšlenky a spánek byl to poslední, na co jsem měl náladu.

Jsem fakt idiot.

Vím, že na sebe sice nejsme naštvaní, ale bojím se, že si po tomhle přestaneme psát. Pořád jsem byl tak zatvrzelý s naším kamarádstvím, no dostanu jednu blbou pusu a stane se tohle. Měl jsem dělat, že spím a nic z toho by se nestalo, jenže já v tu chvíli prostě... nevím, proč jsem to udělal.

Mám to připisovat faktu, že jsem zkrátka s žádnou holkou dlouho nebyl a teď mi udělalo dobře, že se k jedné můžu tulit a ona mi pak dá i pusu. Chtěl jsem z toho vytěžit, co nejvíc, no v ten okamžik mi nedošlo, že je to Kate, a že tak naše přátelství půjde do háje, protože kamarádi se přece nelíbají. Nebo naopak vím moc dobře, že je to Kate, kterou mám rád a prostě... třeba ji mám rád i jinak než jako kámošku.

Blbosti.

Když jsem dorazil domů, napsal jsem jí, že jsem dojel v pořádku. Odepsala, že je ráda, ale že pracuje a nemůže se mi teď věnovat. Hm, už je to tady, nechce semnou mluvit.

Kdybych se alespoň pokusil to s ní vyjasnit a ne, že ji pak políbím ještě jednou.

Aghrrr.

Jin dělal večeři, kterou jsem samozřejmě neodmítl, protože jsem v letadle ani nic moc neměl. Zbytek se pak rozprchl užívat si poslední volný večer před prací. Taehyung hrál videohry o sto šest, Jimin byl zavřený v koupelně a to nějak moc dlouho, takže si radši nechci domýšlet, co tam dělá. Jin uklízel po večeři a Namjoon s Hoseokem... hm, někam se vypařili.

Nechtělo se mi spát, takže jsem se rozhodl, že půjdu do nahrávací místnosti za Yoongim. Pracoval na nové písničce a podle toho, co mi Jimin řekl v autě, tak vypadá fakt dobře.

„Makáš?" posadil jsem se do křesla vedle něj.

„Snažím se." Zamručel, kousajíc prupisku.

„Jak bylo v Anglii?" zeptal se, nevěnujíc mi ani jeden pohled. Možná to trochu působí, jakože ho to vůbec nezajímá, no on je takový vždycky a dneska pro jednou, jsem ani o moc pozornosti nestál.

„Fajn. Mamka Kate umí skvělou rebarborovou buchtu, a taky jsem se celý týden napájel evropským pivem." Ušklíbl jsem se.

„Pff... dovezl jsi alespoň nějaké?"

„Mám sebou irského Guinesse, no pro každého jednu malou plechovku, protože bych se nevlezl do limitu." Je vtipné, že přivezu irské pivo, když jsem byl v Anglii, ale Kate mi poradila raději vzít tohle, prý je o dost lepší než to jejich. A můžu to potvrdit.

„Super... a co ona? Má se fajn?" něco poškrkal na papíru.

Mlčel jsem a přemýšlel, jestli mu to říct. Chtěl jsem o tom pomlčet, abych si nevyslechl i od někoho dalšího, jaký jsem pitomec, no měl jsem takové to nutkání si o tom s někým promluvit. Vím, že mi toho asi moc neporadí, když ji vůbec nezná, ale Yoongi hyung je po Jinovi ten, který má s holkama nejvíc zkušeností. A pak má i celkově dobré postřehy a pohled na věci. Umí být objektivní a umí říct, při nejmenším, alespoň svůj názor.

Jít za Hoseokem, tak ten by se divil, že jsem ji alespoň nepřetáhl, když už jsme byli u toho.

Pro sebe jsem se zašklebil, při představě mě a Kate... ne, že bych ji takhle nechtěl. Kate je hrozně pěkná, ale rozhodně bych s ní nechtěl být jen tak. Můžu se mýlit, ale ona mi nepřijde jako ten typ holky.

FAME [JungKook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat