10. kapitola

959 86 6
                                    

Kate's pov, Los Angeles, o několik hodin dříve

„Jsi vážně nádherná." Dívala se na mě Danielle pyšně.

„Není to nic, co bych na sobě ještě neměla." Převrátila jsem očima. Byla jsem namalovaná, měla na sobě pěkné šaty, boty i kabelku.

„Já vím, ale Harry má fakt vkus." Uchichtla se, na což jsem převrátila oči a zkontrolovala, jestli mám všechno.

Za chvíli se tu přihnaly i Amber s Bree, taky připravené. Manažerka se ozvala, že auto už je dole a stejně tak Harry, který mi byl dnes doprovodem. Byla jsem trošku nervózní, protože je to poprvé, co se spolu objevíme na tak významné akci. Předtím jsme byli pod palbou paparazzi sice často, no teď budeme doslova pod drobnohledem. Bude se to vysílat live a budeme dělat i interview.

„Tak jo holky, bude to v pohodě." Ozvala se Bree a na všechny se povzbudivě usmála. Neměla jsem sílu jí to opětovat, jen jsem pokývala hlavou.

Je to naše sice už druhé album, no i tak to pro nás mělo velký význam. Tak dlouho jsme na tom pracovaly a teď to mělo všechno vyjít na povrch. Bude se jim to líbit? Nebo co když nebude? Všechny pocity se ve mně mísily.

Dole jsem pozdravila Harryho, který na sobě měl také společenské oblečení, a pak jsme nastoupili do limuzíny. Ta nás odvezla na místo konání, kde už byli všichni hosté, a čekalo se jen na hlavní hvězdy – na nás.

Když jsem poprvé vystoupila z auta a přijala Harryho rámě, oslepily mě blesky foťáků. Míhalo se mi to před očima asi ještě minutu, no svůj úsměv jsem z tváře nesundala.

„Líbí se jim to." Pošeptal mi do ucha, a pak mi dal pusu na tvář. Vím, že nás doslova žrali pohledem, a i když jsem se v šatech, které neměly záda a s jeho rukou, která mi do nich snad propalovala díru, necítila zrovna nejlíp, snažila jsem se to ze všech sil ignorovat.

Ulevilo se mi, jakmile jsme podali krátký rozhovor a zamířili do budovy. Pak se věci semlely opravdu hodně rychle. Moderátor nás uvedl, my měly proslov, pak tam s námi byl Jay Z, který nám dělal patrona pro desku, společně jsme na to pustili šampaňské a bylo to. Zábava mohla začít.

Jelikož jsem jako jediná ještě v USA neplnoletá, s alkoholem jsem se mohla rozloučit. Holky se v tomhle směru vůbec nekrotily. Dani byla za chvíli tuhá a Amber ji za nedlouho následovala. Zůstala jsem sedět u baru s Bree, která mi sice koupila pár panáků, no pak jsem odmítla sama, protože nechci mít problém se zákonem, když je tu ještě tolik novinářů. Určitě by byl poprask, kdyby mě načapali, jak jsem nezletilá a opilá. O to fakt nestojím.

Harry se od nás na dlouho odtrhnul, a když se vrátil zpátky, měl už taky značně popito. Bree od nás odešla s tím, že si potřebuje zavolat a já s ním zůstala sama.

„Víš, že jsi dneska fakt pěkná?" usmál se na mě.

„Ještě aby ne, když jsi ty šaty vybíral ty." Uchichtla jsem se a odpila si coly.

„Jsem fakt dobrej." Kývnul na číšníka a ten mu donesl ještě další skleničku Tullamore Dew.

„Jen si nefandi." Řekla jsem jen, a pak už mlčela.

Cítila jsem, že si mě z boku prohlíží, ale za každou cenu jsem si toho chtěla nevšímat. Dneska z něj, z nějakého důvodu, nemám dobrý pocit. Nevím proč. Zvykla jsem si na jeho doteky, když jsme venku. Nejsou mi sice po chuti, ale umím je svým způsobem zpracovat. Dneska mi to ale bylo protivné víc, než kdy jindy.

„Zatančíme si?" chtěla jsem hned odmítnout, ale pak mi došlo, že by to asi nebyl nejlepší nápad. Už tak jsme spolu večer vůbec nebyli a ředitel z Modestu by byl naštvaný, že krom červeného koberce, spolu nemáme žádné jiné fotky.

Chytila jsem se proto jeho ruky a nechala se vést na parket. Byl docela prořídlý, protože bylo pěkně pozdě, no nevadilo mi to. Aspoň se na mě nikdo netlačí.

„Harry." zavrčela jsem skrz zuby, když svou ruku položil proklatě nízko, až někam na mé kříže.

„Co je?" protočil očima, ale ruku tam nechal. Nelíbilo se mi, jak se mě dotýká, a taky jak se ke mně tiskne. Přetrpěla jsem jeden song, a pak chtěla zmizet, ale on mě místo toho potáhl za ruku a někam vedl.

„Kam to jdeme? Chci už jít domů." Protestovala jsem a snažila se mu vykroutit.

Nic mi neodpověděl, jen otevřel jakési dveře, a jakmile jsme do nich vešli, octli jsme se v postraní uličce za klubem, kde se konal náš křest.

Venku už bylo příjemně. Nebylo vedro a ani beton nebyl tak vyhřátý ze sluníčka. Taky šla cítit ve vzduchu vlhkost, takže možná v blízké době zaprší.

„Co tu dě-..." nestihla jsem tu větu ani doříct, když mě přišpendlil ke stěně vedle dveří, a pak agresivně přitiskl své rty na mé.

Byla jsem v tu chvíli tak v šoku, že jsem nebyla schopná ani nijak reagovat. Z jeho úst šla cítit whiskey, kterou celý večer pil a jeho silný stisk mi zanechával na rukou nepříjemné otisky.

A pak, když svou dlaní zajel na záda a zamířil až k mým křížům, zajíždějíc i pod látku, která kryla jednu z mých intimních partií, jsem se probudila.

Kousla jsem ho do rtu, na což zaskučel a odtáhl se.

„Víš, jak hrozně dlouho jsem tohle chtěl udělat?" vydal ze sebe udýchaně.

„Harry, nech mě..." snažila jsem se ho odstrčit. Chtěla jsem to udělat ještě po dobrém, i když jsem uvnitř sebe panikařila.

Všechny moje špatné vzpomínky teď vylézaly na povrch a já cítila, jak se spolu s nimi tlačí i slzy do mých očí.

„Nehraj to na mě, Kate. Já vím, že to taky chceš. Jen se děláš nedostupnou jako všechny ostatní." Na tváři se mu usadil vědoucný úšklebek.

Pak se ke mně znovu sklonil a zaútočil pro změnu na můj krk. Bylo mi zle z mlaskavých zvuků, které u toho vydával, ale nemohla jsem se pod jeho tělem, které mě naprosto drželo v pasti, ani pohnout.

Jeho prsty pak rychle jely po mém stehně a málem se už dotkly mého nejcitlivějšího místa. To bylo pro mě jako spouštěč.

Sebrala jsem všechny zbytky své energie, a pak se s ním začala prát. Nečekal, že se do něj tak opřu, když jsem vytrhla ruce z jeho sevření. Začala jsem křičet, když se mi je pokusil znovu chytit.

Možná bych se styděla za to, že se tam přihnali novináři a vyfotili nás oba v takovém stavu, ale v tu chvíli, kdy se věci takto seběhly, mi bylo všechno jedno. Kryla jsem si uplakaný obličej, když jsem si skrz ně razila cestu pryč.

Bylo mi tak špatně. Nikdo mi nepomohl, stejně tak, jako před sedmi lety. Stalo by se mi to znovu? Nevím, ale jen myšlenka na to a měla jsem chuť zvracet.

Taxíkem jsem se nechala odvést zpět do hotelu, neohlašujíc se nikomu dalšímu a teprve až tam vyklopila veškerý obsah žaludku do záchodové mísy.

Celou tu dobu, co jsem seděla v koupelně u záchodu s roztečeným make-upem, roztrženými šaty a vrabčím hnízdem místo účesu, mi v hlavě znovu kolovaly útržky toho, co se stalo.

Jak mohl.

FAME [JungKook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat